D5 müstiline mootori probleem.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19 Mär 2021, 18:02
D5 müstiline mootori probleem.
Mure xc90 D5 mootoriga. Kui väljas on + kraadid käivitub matsust ja kui miinus siis pikk pikk käivitus ja lõpuks suure käijamise peale läheb käima.
Ütlen ette ära autol on vahetatud pihustid/rõhuandurid/ kõik küttega seotud filtrid/ kõik rõhud on paigas ja mõõdetud/veakoode ei ole ega tule - ühesõnaga terve kuuajase uurimisega ei ole remondiettevõttetd viga suutnud kõrvaldada ja valitseb lootusetusetunne
Kas on kellegi sarnast viga olnud või on mõtteid mida veel kontrollida?
Küsin ka, kui suurt rolli mängib temperatuuri andur auto käivitamisel- kas see võiks olla varjatud viga, et auto aju ei saa külmaga käivitades aru, mis temp valitseb mootoris ja aju ei oska ka vastavalt tegutseda külmaga. Saite ehk mõttest aru- tänud!
Ütlen ette ära autol on vahetatud pihustid/rõhuandurid/ kõik küttega seotud filtrid/ kõik rõhud on paigas ja mõõdetud/veakoode ei ole ega tule - ühesõnaga terve kuuajase uurimisega ei ole remondiettevõttetd viga suutnud kõrvaldada ja valitseb lootusetusetunne
Kas on kellegi sarnast viga olnud või on mõtteid mida veel kontrollida?
Küsin ka, kui suurt rolli mängib temperatuuri andur auto käivitamisel- kas see võiks olla varjatud viga, et auto aju ei saa külmaga käivitades aru, mis temp valitseb mootoris ja aju ei oska ka vastavalt tegutseda külmaga. Saite ehk mõttest aru- tänud!
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Eelsüüteküünlad on ka vahetatud ?
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Ja kas eelsüüteküünaldele vool ka peale tuleb.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1482
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Temperatuuriandureid saab ju vaadata, kas näitavad loogilisi numbreid. Mis pihustid peale läksid, uued või tundmatud kasutatud?
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Palju starter pöördeid teeb käivitamisel?
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19 Mär 2021, 18:02
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Iceman kirjutas:Eelsüüteküünlad on ka vahetatud ?
Kõik uued-ka relee ja kontrollitud vool tuleb.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19 Mär 2021, 18:02
Re: D5 müstiline mootori probleem.
amazon86 kirjutas:Temperatuuriandureid saab ju vaadata, kas näitavad loogilisi numbreid. Mis pihustid peale läksid, uued või tundmatud kasutatud?
Käivalt mootorilt ja läbisid kontrolli kaa.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19 Mär 2021, 18:02
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Iceman kirjutas:Eelsüüteküünlad on ka vahetatud ?
Uued.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19 Mär 2021, 18:02
Re: D5 müstiline mootori probleem.
aasta tagasi uus starter paigaldatud ja hetkel ka uus aku- veab nagu sooja sajja ringi.kloox kirjutas:Palju starter pöördeid teeb käivitamisel?
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Mis diagnostika räägib?
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Calibra582 kirjutas:.....kõik rõhud on paigas ja mõõdetud/veakoode ei ole ega tule - ühesõnaga terve kuuajase uurimisega ei ole remondiettevõttetd viga suutnud kõrvaldada ja valitseb lootusetusetunne
Kas on kellegi sarnast viga olnud või on mõtteid mida veel kontrollida?
Küsin ka, kui suurt rolli mängib temperatuuri andur auto käivitamisel- kas see võiks olla varjatud viga...
Kas loeti veakoode ja vaadati reaalajas mootori andurite tööd VIDA- ga?
Kui jh- ja ikka pole ühtegi veakoodi, siis saab ju eeldada, et tegemist mehhaanilise probleemiga.
Ma mõõdaks mootori kompressioonid ja teeks silindritele survetesti. N: Eelsüüte küünalde avast väga hea võimalus kontrolliks.
Külmaga käivitamine- kas kõik kütusesüsteemis olevad liited on kuivad ja õhu süsteemi sattumist on kontrollitud? Siinkohal paagis olevat kütet kontrolliks kh- et ei oleks ujuvaid "kolle" sees, mis tembutaks. Eeldan, et paagipump töötab alati ja 100%
Viimaks- ega pole mootor mingit moodi, teie teadmata, juba remonditud.
Väga õhkõrn võimalus, et kunagi hammasrihm katki läinud- odavalt üritatud ära taastada vms. Ma olen ise vanemat d5 mootorit näinud, millel nukkvõlli faasid olid omavahel nihkes( klapid olid nii öelda pähe käinud, aga plokikaaas ja tõukuri pesad jäid terveks) ja samuti tegi igasugu trikke.
Lõpuks võiks ära mainida auto mootori kw.
Ja lootusetu on siis, kui" kirstus oled"- ülejäänud asjad on lahendatavad.
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone
...even if it means standing alone
-
- Foorumlane
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19 Mär 2021, 18:02
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Iceman kirjutas:Mis diagnostika räägib?
Vigu pole!
-
- Foorumlane
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19 Mär 2021, 18:02
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Iceman kirjutas:Mis diagnostika räägib?
Vigu pole!
-
- Foorumlane
- Postitusi: 18
- Liitunud: 19 Mär 2021, 18:02
Re: D5 müstiline mootori probleem.
joss122 kirjutas:Calibra582 kirjutas:.....kõik rõhud on paigas ja mõõdetud/veakoode ei ole ega tule - ühesõnaga terve kuuajase uurimisega ei ole remondiettevõttetd viga suutnud kõrvaldada ja valitseb lootusetusetunne
Kas on kellegi sarnast viga olnud või on mõtteid mida veel kontrollida?
Küsin ka, kui suurt rolli mängib temperatuuri andur auto käivitamisel- kas see võiks olla varjatud viga...
Kas loeti veakoode ja vaadati reaalajas mootori andurite tööd VIDA- ga?
Kui jh- ja ikka pole ühtegi veakoodi, siis saab ju eeldada, et tegemist mehhaanilise probleemiga.
Ma mõõdaks mootori kompressioonid ja teeks silindritele survetesti. N: Eelsüüte küünalde avast väga hea võimalus kontrolliks.
Külmaga käivitamine- kas kõik kütusesüsteemis olevad liited on kuivad ja õhu süsteemi sattumist on kontrollitud? Siinkohal paagis olevat kütet kontrolliks kh- et ei oleks ujuvaid "kolle" sees, mis tembutaks. Eeldan, et paagipump töötab alati ja 100%
Viimaks- ega pole mootor mingit moodi, teie teadmata, juba remonditud.
Väga õhkõrn võimalus, et kunagi hammasrihm katki läinud- odavalt üritatud ära taastada vms. Ma olen ise vanemat d5 mootorit näinud, millel nukkvõlli faasid olid omavahel nihkes( klapid olid nii öelda pähe käinud, aga plokikaaas ja tõukuri pesad jäid terveks) ja samuti tegi igasugu trikke.
Lõpuks võiks ära mainida auto mootori kw.
Ja lootusetu on siis, kui" kirstus oled"- ülejäänud asjad on lahendatavad.
D5 120 KW. Pole ise ka kõige juhmim ja mõtlesin ise kaa, et lasen esmaspäeval vaadata, kas nukvõlli märgid on paigas äkki on miskit ringi tõmmanud ja süütenurk on vale- sest uute pihustitega see mootor tossab lausa veidi. Reaalajas on kõike vaadatud ja kõik paigas. Müstika ongi see, et kui külmaga kasvõi korra käima saad käijatud. Siis käivitub 8 tunniga kohe ---12 tundi siis on kõik- ometi rohud on paigas. Aga uute pihustite ga tekkis nüüd suits.
Re: D5 müstiline mootori probleem.
Mõõda külmaga,st siis kui es käivitu pihustite tagasivool ära.Ja kas pihustid olid sama koodiga.Kui tekkis ka toss,siis pihustid suht otsas ikkagi,või kepsud kõverad(on juhtunud,et peale pihustite remonti masin enam korralikult ei käi ega käivitu selle tagajärjel). Ja pihustite testimine on selline 2 otsaga asi,et niisama pole mõtet seda teha,kui miskit enne es vahetata.Otsi foorumist,kellegil oli sarnane mure,et kui gaasi vajutada,siis pidi käivituma külmalt paremini.Äkki oli Svenr vist.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist