Calibra582 kirjutas:.....kõik rõhud on paigas ja mõõdetud/veakoode ei ole ega tule - ühesõnaga terve kuuajase uurimisega ei ole remondiettevõttetd viga suutnud kõrvaldada ja valitseb lootusetusetunne
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/cry.gif)
Kas on kellegi sarnast viga olnud või on mõtteid mida veel kontrollida?
Küsin ka, kui suurt rolli mängib temperatuuri andur auto käivitamisel- kas see võiks olla varjatud viga...
Kas loeti veakoode ja vaadati reaalajas mootori andurite tööd VIDA- ga?
Kui jh- ja ikka pole ühtegi veakoodi, siis saab ju eeldada, et tegemist mehhaanilise probleemiga.
Ma mõõdaks mootori kompressioonid ja teeks silindritele survetesti. N: Eelsüüte küünalde avast väga hea võimalus kontrolliks.
Külmaga käivitamine- kas kõik kütusesüsteemis olevad liited on kuivad ja õhu süsteemi sattumist on kontrollitud? Siinkohal paagis olevat kütet kontrolliks kh- et ei oleks ujuvaid "kolle" sees, mis tembutaks. Eeldan, et paagipump töötab alati ja 100%
Viimaks- ega pole mootor mingit moodi, teie teadmata, juba remonditud.
Väga õhkõrn võimalus, et kunagi hammasrihm katki läinud- odavalt üritatud ära taastada vms. Ma olen ise vanemat d5 mootorit näinud, millel nukkvõlli faasid olid omavahel nihkes( klapid olid nii öelda pähe käinud, aga plokikaaas ja tõukuri pesad jäid terveks) ja samuti tegi igasugu trikke.
Lõpuks võiks ära mainida auto mootori kw.
Ja lootusetu on siis, kui" kirstus oled"- ülejäänud asjad on lahendatavad.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Stand up for what you believe in...
...even if it means standing alone