D5 158kw
Peale seismist on salongi kuulda tiksumist, väljast mingi teatud nurga alt on kuuldav aga muidu käib vaikselt.
Tundub tulevat esimese pihusti piirkonnast. Sai uus pihusti paigaldatud ja kodeeritud aga heli täpselt sama.
Peale vähest sõitu jääb palju vaiksemaks.
https://youtu.be/nbwGndTAF5M?si=a6zpfGQqzANvwLud
Sarnane juhtum välismaa foorumist. https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=333356
Vahetatud ja katsetatud:
Rihmad, rullikud jms
Hüdrotõukurid ja nookurid
1. pihusti vahetatud.
Vaakumpumba klapp kontrollitud, vaakum stabiilne
D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
Viimati muutis MartinKa, 17 Sept 2023, 19:12, muudetud 1 kord kokku.
Re: D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
Ehk on kellelgi pakkumisi, kust edasi otsida?
Veel videoid sarnastest:
https://youtu.be/a6SCW4Dw9WI
https://youtu.be/geHRLbBTEWc
https://youtu.be/WFyxBSLYchQ
Veel videoid sarnastest:
https://youtu.be/a6SCW4Dw9WI
https://youtu.be/geHRLbBTEWc
https://youtu.be/WFyxBSLYchQ
Re: D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
Vist, võibolla isegi tean seda tiksu, sai ka kunagi väga väga sellesarnast 151kw mootoril taga aetud.
Väljalaskekollektori tihend/kinnitused üle vaadata... isegi tilluke ebatihedus ja juba võiks heli järgi nukad otsas olla
Edu!
Väljalaskekollektori tihend/kinnitused üle vaadata... isegi tilluke ebatihedus ja juba võiks heli järgi nukad otsas olla
Edu!
Re: D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
Sai siis eile korraline õlivahetus ette võetud. Kuna juba tegemiseks läks siis üritasin pääseda väljalaseke koldele ligi. Sain katted piisavalt kaugele, et mahuks stetoskoobiga kuulama. Justkui ei olnud niivõrd konkreetset koputamist.
Tundub, et nagu ajaks mingit olematut asja taga. Kapoti alt kuuleb ainult kui teada, mida kuulata. Stetoskoobiga ka kindlalt ei leia, kuskil parema mootoripadja juures kõige konkreetsem.
Ei oska enam kuskilt edasi otsida. Tuleb vist sedasi edasi elada. Kui ainult salongi ei kostuks, oleks täitsa ok.
Vaatab kuidas tuju on, ehk vahetab parema mootoripadja ära. Äkki kandub sealt keresse.
Martin
Tundub, et nagu ajaks mingit olematut asja taga. Kapoti alt kuuleb ainult kui teada, mida kuulata. Stetoskoobiga ka kindlalt ei leia, kuskil parema mootoripadja juures kõige konkreetsem.
Ei oska enam kuskilt edasi otsida. Tuleb vist sedasi edasi elada. Kui ainult salongi ei kostuks, oleks täitsa ok.
Vaatab kuidas tuju on, ehk vahetab parema mootoripadja ära. Äkki kandub sealt keresse.
Martin
Re: D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
Mootoripadjad neil õlipõletajatele vaakumiga ei ole ? Osadel on minu teada. Kui padi surnud, siis on vaakumsüsteem häiritud.
Re: D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
See rippuva mootoriga. Minu teada oli vaakum ainult toestuvatel diislitel.
Re: D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
Lisaks veel niipalju, et kuigi külmalt on klõbin (koputamine) valjem siis soojalt on ka täitsa kuulda. Linnavahel 50ga töristades on tiksumist/klõbinat kuulda.
Re: D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
PCV membraani oled vaadanud?
Re: D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
kaheksa kirjutas:PCV membraani oled vaadanud?
Ei ole veel. Kus see üldse asub? Mingite allikate järgi filtrikorpuses vist?
Re: D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
MartinKa kirjutas:kaheksa kirjutas:PCV membraani oled vaadanud?
Ei ole veel. Kus see üldse asub? Mingite allikate järgi filtrikorpuses vist?
See keskel ümmargune asi, aga tundub, et sellel mootoril ei saa seda eraldi vahetada vähemalt joonise järgi
Re: D5 158kw 2015 tiksub külmalt.
PCV kuulamiseni enne nädalavahetust tõenäoliselt ei jõua. Küll on aga aega netiavarustes kolada. Siin üks hea video illustreerimaks heli sõites. https://youtu.be/a6SCW4Dw9WI
Natuke veel enda varasemat heliklippi analüüsides tundub justkui enam-vähem poole väntvõlli sagedusega. Justkui nukkade/klappidega midagi.
Natuke veel enda varasemat heliklippi analüüsides tundub justkui enam-vähem poole väntvõlli sagedusega. Justkui nukkade/klappidega midagi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist