Tere!
Tõin suvel Rootsist suht samasuguse 2016 (MY2017) ja ls 95k, mõne asja infoga saan sind isegi aidata. Eestis olen praeguseks sõitud 15k.
Kütusekulu. See tehase NEDC kütusekulu on absurdne, mida isegi vist teoorias ei saavuta, natuke uuematel on antud palju realistlikum WLTP ja see juba kannatab kriitikat:
https://www.volvocars.com/et-ee/support ... eitkogused. Enda omaga olen kõige parema arvutusliku maantee otsa saanud lubatud kiirustega 5,3. Tavapärane maanteel 6 kanti.
Kaardi uuendusega oli nii, et pidin esmalt proovima mitme erineva USB ja formaadiga. Lõpuks ostsin spets uue usb ja see õnneks töötas:
https://mts.ee/et/toode/philips-moon-ed ... e-11833713 Teiseks pidin esmalt tegema Voice control ja Gracenote update ja siis hakkas Map update ka tööle. Panin kogu Euroopa kaardi USB pealt ja edasi olen lasknud autol automaatselt üle õhu uuendada ainult Balti riikide kaarti. Ma ei tea, kas see mõjutab aga mul on kaks USB pesa, millest üks valge ringiga.
Kõigis küsimustes olen siiani pöördunud Volrem auto poole ja teenuse/hindadega väga rahul. Nad suudavad kõike, sh tarkvaralisi küsimusi. Android auto panevad nad ka kindlasti peale ja suudavad tarkvaraliselt aktiveerida, peaks mingi 500 kanti olema maksumus. Ainuke Info auto monopol on Volvocars teenuse haldamine. Neid Volvole spetsialiseerunud töökodasid on veel, kes ka tarkvaralisi asju suudavad: Swecar, Euest, Import Auto, ehk on mõni veel.
Ise kasutan Carplay aktiivselt nii kõnede, waze kui podcast äpi jaoks, töötab ilusti. Muusikat ma läbi carplay ei lase, sest selle kvaliteet jääb miskipärast selgelt alla Spotify sensus äpi extreme quality 320kb/s kvaliteedile.
Probleeme on olnud õnneks ainult 3. Esiteks avastasin peale toomist, et mootor ja käigukast on õlised ja pikemate sõitudega ajab kapoti alt õliauru. Nukkvõlli pukkide tihendivahetus, pool päeva lammutamist ja ca 500€. Kuna mul oli veel Rootsist garantii, siis hakkasin asja ajama. Oli tükk jauramist aga lõpuks sai tehtud. Edasi läks 3 kuud jauramist, et rootslased Volremile arve ka ära maksaks aga lõpuks sai ka selle korda.
Teiseks vibreerisid ostes esimesed pidurikettad. Vahetasin ära nii kettad kui suht uued klotsid Zimmermanni vastu. 4k järel hakkasid kettad jälle vibreerima. Edasi said alla ATE kettad ja need on sirgena püsinud 11k.
Kolmas aga palju kergem probleem oli samamoodi vaikselt väsima hakkav aku. Webasto kasutusega näitas pidevalt suht madalaid aku laetuse protsente (OBD + Carscanner äpp) ja paar korda tuli ka tühjeneva aku hoiatust. Vahetasin ise ära ja lasin Swecaris teha aku kontrolleri reseti. Väike aku töötab seni probleemideta ja selle vahetusel pole vaja ka resetti.
Probleemidest heitgaaside süsteemidega. Neid mul õnneks pole
Eestis olen kasutanud ainult Neste MY kütust, külmkäivituste asemel teen alati eelsoenduse. Iga 10k läbisõidu järel kasutan diisli süsteemi puhastusainet, iga 5k järel dpf puhastusainet, mõlemad Motul toodang. Maksab vähe aga potentsiaalselt ennetab probleeme.
Kohe alguses lasin ära vahetada käigukasti ja haldexi õlid. Õlid olid isegi ok aga haldexi sõel oli suht umbes olnud. Seega tungiv soovitus neid õlisid korrapäraselt vahetada.
Rehvidest. Originaalis 20" on küll täpsema roolitunnetusega aga väga mürased, kruusal peksavad läbi ja velg on arutult raske - 14,4kg. Talveks ostsin 18" (11,5kg, sama Turbine mudel mis sul talvised) ja panin alla Goodyear lamellid, millel siseküljele kleebitud Soundcomfort porolooni riba. See muutis auto väga meeldivalt vaikseks, soovitan. Ma polegi kindel, kas tahan suvel 20" edevuse ja lärmiga jätkata.