2.8 115kw automaat
et mida uurida siukest masinat ostes? 83 aasta 760
mis on ta põhilised vead jne ?
ettetänades, Karl
Mida uurida ostes?
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
omaniku sõnul mootoris kolinaid ei ole, kast töötab ilusti.. el lisad samuti...
pidurid ainult seismisest kinni jäänud, ja küljekarbid tahavad tegemist
aga muidu pidi ebaõnnestunud mootor olema vist ?
ostan lisade pärast, saan enda punasele sealt juppe...
peab kaua peab ja siis vaatab mis temast saab..
pidurid ainult seismisest kinni jäänud, ja küljekarbid tahavad tegemist
aga muidu pidi ebaõnnestunud mootor olema vist ?
ostan lisade pärast, saan enda punasele sealt juppe...
peab kaua peab ja siis vaatab mis temast saab..
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Tee proovisõitu. Pane ise külmalt tööle, kuula, ja sõida kuni soojaks läheb. Ega muud tõesti peale kere ei oska vaadata. Eile volvo245 hirmutas selle V mootoriga jälle aga kuna Sa tema peale ei loodagi, et ta pikalt käib, siis pole karta. Samas võib imeks pidada seda, et see kurikuulus V6 veel töökorras
Ma ei taha siin vahendaja olla aga volvo245 ja Kustav otsivad just selle moto jaoks kasti ju .... Jagage vennalikult!
Ma ei taha siin vahendaja olla aga volvo245 ja Kustav otsivad just selle moto jaoks kasti ju .... Jagage vennalikult!
Vaata selle V6 tüüp järgi, kui on uuema tüübi oma siis olukord suht hea bäiteks B280E või miski taoline, kui aga on B28/B27 siis jäta sinna paika. Sest nendel oli õlituse probleem nukaga ja nukkvõll kipus ära kuluma. Uuemal on see viga parandatud. Samas peab V6 olema hästi hooldatud, õli kvaliteet mängib meil suurt rolli.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
prv 6
vana tüüp tõenäoliselt. see nuka probleem oli neil seoses halva õli ja mitte õigeaegse õlivahetusega seotud. kui mootor ühtlaselt käib, on nukk tõenäoliselt korras. probla tekkis vist selle juhipoolse nukaga...
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: prv 6
mgarageu kirjutas:vana tüüp tõenäoliselt. see nuka probleem oli neil seoses halva õli ja mitte õigeaegse õlivahetusega seotud. kui mootor ühtlaselt käib, on nukk tõenäoliselt korras. probla tekkis vist selle juhipoolse nukaga...
just. ise müüsin ka just sama mootoriga isendi ainult et 125 KW.
nendel tuleb pidevalt jägida õli taset, et ei langeks alla miinimumi. õli vahetusega ei tasuks ka pikalt venitada neil.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline