Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7612
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kiire google jöttis mulje, et jutt Eestis toodetud torukoldest. Kui seda silmas pidasid https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... 4&start=28
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Mõned küsimused esimese põlvkonna S60 sedaankerega auto kohta:
1) Kas pagasiluugil saab kuidagi amorte ringi vahetada, et puldist avades tõuseb luuk ise üles?
2) Kui aken on lahti jäänud ja paned uksed puldist kinni, kas aken peaks ise kinni minema või ei pea? Vähemalt mul ei lähe ja ka puldil lukustusnuppu peal hoides ei lähe
1) Kas pagasiluugil saab kuidagi amorte ringi vahetada, et puldist avades tõuseb luuk ise üles?
2) Kui aken on lahti jäänud ja paned uksed puldist kinni, kas aken peaks ise kinni minema või ei pea? Vähemalt mul ei lähe ja ka puldil lukustusnuppu peal hoides ei lähe
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
1) Niisama amorte vahetades ei saa. Luugi hinged voldivad ja pakivad ennast sedasi kokku, et kogu amordi poolt avaldatav jõud läheb sisuliselt otse pöörlemistelje suunas. See on ka see miks luuk on alumises ja ülemises otsas hästi kerge, aga keskel aitab amort teda üleval hoida. Lõpp-punktides on jõuõlg lihtsalt nii väike amordil, et luuk seisab oma raskuse all paigal olenemata kui kange amort panna.
Nüüd kui mõelda, siis ega vist ei saa üldse kuidagi ilma kogu seda tagumist avaust ümber ehitamata.
2) Kiire google põhjal jäi mulje, et pigem ei peagi. Avada ehk veel saab ja tegelt väga ei imesta ka- tihti läksid autotootjad seda teed, et aknaid sai liigutada automaatselt alla, aga üles toomiseks pidi nuppu hoidma (eks oli ka erandeid). Kuna sulgemisel on oht jäsemeid akna vahele jätta, siis tarkvara ja riistvara arendamine selle funktsiooni turvalisuse tarbeks oleks tähendanud liigseid kulutusi.
Nüüd kui mõelda, siis ega vist ei saa üldse kuidagi ilma kogu seda tagumist avaust ümber ehitamata.
2) Kiire google põhjal jäi mulje, et pigem ei peagi. Avada ehk veel saab ja tegelt väga ei imesta ka- tihti läksid autotootjad seda teed, et aknaid sai liigutada automaatselt alla, aga üles toomiseks pidi nuppu hoidma (eks oli ka erandeid). Kuna sulgemisel on oht jäsemeid akna vahele jätta, siis tarkvara ja riistvara arendamine selle funktsiooni turvalisuse tarbeks oleks tähendanud liigseid kulutusi.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7612
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Cfe vist aitas neid akende sõitmisi tekitada nt.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
P2 platvormile saab akende avamise ja sulgemise lisada läbi CAN-BUS laienduse.
https://www.vivaperformance.com/canbus- ... -plus-cfe/
P3 on see juba tehasest.
https://www.vivaperformance.com/canbus- ... -plus-cfe/
P3 on see juba tehasest.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Saab küll panna ise tõusma luuki, peab mingi vedrusüsteemi aretama amordi külge, olen näinud. Googeldades leiab kindlasti täpsemalt.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Küsimus kõikidele klaasikuuli ja kohvipaksu pealt ennustajatele - peale auto välja lülitamist start/stopp nupust jääb aeg ajalt keskkonsooli/kindalaeka juures mingi asi(vb relee) plõksuma. Siit ka küsimus - misasi see olla võiks ja miks? Vb kellegil sama asi olnud jällegi. S80 d5 136kw 2007a
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kindalaeka taga ju releede ja kaitsmete blokk,eks ta seal niikaua teeb oma toiminguid kuniks tuttu läheb.Too peaks normaalne nähus olema ja ei tohiks väga muret tekitada.Too vähemalt minu arvamus.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Nii kaua kuni auto minu käes on olnud, pole kordagi nii teinud kuni tänaseni. Nüüd viimase nädala jooksul 2 korda teinud... Ma ei saa aru lihtsalt mis seda põhjustada võiks või mis relee see nii teeb
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Lihtsaim lahendus kui samal ajal kui ta klõpsub hoida kätt releede peal ning tuvastada milline relee seda teeb. Seejärel vaadata mis ahelas relee on ja edasi mõelda
- Indrek1989
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 328
- Liitunud: 26 Juun 2014, 21:35
- Asukoht: Kehra-Tallinn-Tapa
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kas M4.4 vabalthingava aju (koodiga 0 261 204 571 2.5 125kw X70) oma on võimalik ümber programmeerida turbokale Volvo 850 T-5-le 2.3 166kw? Kuskilt välismaa foorumist olen lugenud ,et oleks nagu tehtud?
Volvo 960 T6 projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
Volvo 855 2.0 2.5 TDI 103KW tehtud
Volvo 855 T-5"R" 2.3 184+kw turbo projekt
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Kui kulukaks see võib minna ja milles asi? Odomeeter, trip, kell ja temp. paneb villast.
Volvo S60 2002a.
Peugeot 307 SW 2004a.
Ford Mondeo 1995a. Vanarauas
Opel Omega 1995a. Vanarauas
Ford Orion 1992a. Vanarauas
Peugeot 307 SW 2004a.
Ford Mondeo 1995a. Vanarauas
Opel Omega 1995a. Vanarauas
Ford Orion 1992a. Vanarauas
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
Pöördu kasutaja "gljuk" poole
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
2001 a. S60-le uksi lukustades ei lukustu kütusepaagi luuk. Kas seal mingi eraldi mootor, mis võib läbi olla? Kui raske selle vahetus võiks olla?
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 208
- Liitunud: 08 Jaan 2015, 10:35
Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused
jan110 kirjutas:2001 a. S60-le uksi lukustades ei lukustu kütusepaagi luuk. Kas seal mingi eraldi mootor, mis võib läbi olla? Kui raske selle vahetus võiks olla?
Lukusta uksed ja proovi ~15 minuti pärast uuesti. Ta peakski alguses lahti lukust jääma.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Valme ja 0 külalist