Loff'i Valge Daam
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Loff'i Valge Daam
Tubli töö
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Loff'i Valge Daam
Oi kui palju vett on vahepeal merre voolanud. Tükati olen saanud valgega ikka tegeleda ka.
Auk, kust vesi tuppa tuli on lapitud.
Lisaks sellele avastasin, et salongikütte kraan lekib, kui seda kruttida. Lahtises asendis väga ei lekkinudki aga kui kraan sulgeda siis tilkus umbes tilga sekundis. PolarPartsist uus kraan ja asi tahe. Vana kraan lekkis kraani liigutamise hoova võlli vahelt.
See väike laegas, mis on raadio all ja tuhatoosi peal oli ikka suhteliselt bööö, midafi hallita seal. Vana riie maha ja uus liimiga peale.
Uus riie läheb muu teemaga kokku.
Salongi läksid esialgu siiski sinised vaibad, sest nendel polnud peale pesu mingeid kulumisjälgi. Ja jalamattide ja muu sisustuse vahelt ei paista seda vaipa väga välja ka.
Kui vaibad olid maas juba üle kuu aja tagasi siis enne kui istmed sisse said, oli vaja need üle käia. Puhastada ja esimesi istmeid veidi remontida.
Siin-seal oli ikka plekke ja üldist tolmu/mustust.
Naha hooldus.
Tagumine 2/3 seljatuge peale tekstiili ja naha puhastust ning naha värviparanduste ja hoolduse tegemist.
Kui istmed olid sees ja natuke autos istusin hakkasid silma kulunud tuledelüliti ja ventilaatori lüliti nupud, need tegin ka uueks.
Kõrvalistuja poolele väga vett ei olnudki aga sellest hoolimata vaatasin üle salongiventika õhu sissevõtuava kohal oleva katte, mis ideepoolest peaks takistama veel sealtkaudu salongi tulemast. Aga nagu ikka on see must näts ajaga järgi andnud ja see kate on lahti. Vesi pääseb tuuleklaasi alumise raami ja selle katte vahelt kenasti ventikasse tilkuma. Kui selle katte ära võtsin siis avastasin 700-se pre-facelifti salongiõhu filtri. Tegumoe järgi ei ole kodukootud.
See ventilaatori sissevõtuava pealne kate läks tagasi klaasiliimiga ja sealt kaudu ei tohiks enam ühtegi tilka vett salongi tulla. Samuti läks klaasiliimiga kinni tagasi kojameeste aluse pleki õhuava all olev peenike võrk - see oli ka nätsust lahti.
Hetkeseisuga on autol vaja veel keevitada juhipoolne küljekarp B-piilari alumise otsa kohalt (karbi sees topeltplekid ja sealt vahel mäda), kardaani tugilaager vahetada ja ülevaatusel käia. Ahjaa, auto seest ja väljast ära ka pesema.
Auk, kust vesi tuppa tuli on lapitud.
Lisaks sellele avastasin, et salongikütte kraan lekib, kui seda kruttida. Lahtises asendis väga ei lekkinudki aga kui kraan sulgeda siis tilkus umbes tilga sekundis. PolarPartsist uus kraan ja asi tahe. Vana kraan lekkis kraani liigutamise hoova võlli vahelt.
See väike laegas, mis on raadio all ja tuhatoosi peal oli ikka suhteliselt bööö, midafi hallita seal. Vana riie maha ja uus liimiga peale.
Uus riie läheb muu teemaga kokku.
Salongi läksid esialgu siiski sinised vaibad, sest nendel polnud peale pesu mingeid kulumisjälgi. Ja jalamattide ja muu sisustuse vahelt ei paista seda vaipa väga välja ka.
Kui vaibad olid maas juba üle kuu aja tagasi siis enne kui istmed sisse said, oli vaja need üle käia. Puhastada ja esimesi istmeid veidi remontida.
Siin-seal oli ikka plekke ja üldist tolmu/mustust.
Naha hooldus.
Tagumine 2/3 seljatuge peale tekstiili ja naha puhastust ning naha värviparanduste ja hoolduse tegemist.
Kui istmed olid sees ja natuke autos istusin hakkasid silma kulunud tuledelüliti ja ventilaatori lüliti nupud, need tegin ka uueks.
Kõrvalistuja poolele väga vett ei olnudki aga sellest hoolimata vaatasin üle salongiventika õhu sissevõtuava kohal oleva katte, mis ideepoolest peaks takistama veel sealtkaudu salongi tulemast. Aga nagu ikka on see must näts ajaga järgi andnud ja see kate on lahti. Vesi pääseb tuuleklaasi alumise raami ja selle katte vahelt kenasti ventikasse tilkuma. Kui selle katte ära võtsin siis avastasin 700-se pre-facelifti salongiõhu filtri. Tegumoe järgi ei ole kodukootud.
See ventilaatori sissevõtuava pealne kate läks tagasi klaasiliimiga ja sealt kaudu ei tohiks enam ühtegi tilka vett salongi tulla. Samuti läks klaasiliimiga kinni tagasi kojameeste aluse pleki õhuava all olev peenike võrk - see oli ka nätsust lahti.
Hetkeseisuga on autol vaja veel keevitada juhipoolne küljekarp B-piilari alumise otsa kohalt (karbi sees topeltplekid ja sealt vahel mäda), kardaani tugilaager vahetada ja ülevaatusel käia. Ahjaa, auto seest ja väljast ära ka pesema.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Palav palav, kui õues ei kannata midagi teha siis tuleb tubaste tegemistega tegeleda. Autos on CD-raadio, milllel on paneeli taustavalgus valet värvi. Kuna mulle mingil põhjusel väga meeldib Pioneeri DEH-2000R/DEH-2030R siis on mul neid aja jooksul kokku ostetud kolm tükki, millest üks vajab remonti. DEH-2000R on rohelise taustavalgusega ja DEH-2030R on oraanži taustavalgusega, muud vahet neil kahel väga ei olegi. Remonti vajav on rohelise valgusega, autosse sisse läks töötav, oraanži valgusega. Kuna paneelid on ristkasutatavad siis kõige lihtsam on lihtsalt paneelid ära vahetada AGA paneelide korpused ja raadio enda plastik raam on erinevat värvi.
Paneelid lahti ja trükkplaadid omavahel ära vahetada, 5 minuti töö, koos šital käimisega 10 minutit.
Paneelide trükkplaatide ainuke vahe on valgustuspirnide kummiluttide värvi erinevuses.
Lõpptulemus:
Võrreldes sellega:
Pimedas, koos muu taustavalgusega.
Muidugi on paneelil nüüd tähistus vale - DEH-2030R aga rohelise valgusega. No nii peensustesse ma ei hakka praegu minema, et paneeli korpusel esiklaasi vahetama hakata. Pealegi see 2030R korpus on vähemate kriimudega kui 2000R'i oma, seega nii jääb.
Täna enne õhtut väga nina välja ei taha pista. Õnneks on toas jahe, tasus õhtul aknad lahti teha ja hommikul kell 0500 kinni panna.
Paneelid lahti ja trükkplaadid omavahel ära vahetada, 5 minuti töö, koos šital käimisega 10 minutit.
Paneelide trükkplaatide ainuke vahe on valgustuspirnide kummiluttide värvi erinevuses.
Lõpptulemus:
Võrreldes sellega:
Pimedas, koos muu taustavalgusega.
Muidugi on paneelil nüüd tähistus vale - DEH-2030R aga rohelise valgusega. No nii peensustesse ma ei hakka praegu minema, et paneeli korpusel esiklaasi vahetama hakata. Pealegi see 2030R korpus on vähemate kriimudega kui 2000R'i oma, seega nii jääb.
Täna enne õhtut väga nina välja ei taha pista. Õnneks on toas jahe, tasus õhtul aknad lahti teha ja hommikul kell 0500 kinni panna.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
TÜV puhtalt läbitud! 0 probleemi ja seda kiidulaulu ei jõudnud ära kuulata, kui ägedad need noored klassikud on, enne mind üleelmine masin oli olnud '84 aasta Sierra, mingi garaažileid, 800€ ja mint condition.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Enne ülevaatusele minekut tuli selle puhtalt läbimiseks veidi autoga tööd ka teha. Esimesed stabika "kondid" ja stabika varda kere kinnituse puksid, auk küljekarbis ja ülevaatuse läbimist mittesegav aga ennast segav kardaani tugilaager ja selle pukk + guibo ning kardaani käigukasti poolse otsa tsentreerimise puks.
Kardaani tugilager oli vett saanud ja pildilt näha kella 4 ja 5 suunal roostet. Laagri pukk oli ka juba pensionieas.
Guibol polnud suurt häda midagi, mõned praod olid, otsest vajadust vahetamiseks polnud aga kuna oli varudest võtta üks mõnisada kilomeetrit sõitnud guibo siis vahetasin selle ära. Kardaani trentreerimise puksi vahetasin lihtsalt profülaktika mõttes - kui korra juba kardaan alt ära on siis teen selle töö ka ära.
Stabika kondid olid ka juba pensionile minekut ootamas, sama stabika varda kinnitustega kere külge.
Kui kardaan ja stabikad oli selline ühe päeva töö siis küljekarbiga nii ladusalt ei läinud, läks kaks päeva.
Endiselt tõstuk veel püsti panemata ja peab tungide ja pukkidega läbi ajama.
Kena tuulutusava.
Lisaks välimisele küljekarvile oli auk ka sisemises karbis.
Mäda välja lõigatud ja valmis avatäidete tegemiseks-passitamiseks.
Sobib küll.
Kuna sellel õhtul oli kõva tuul siis keevitamine jäi järgmisesse hommikusse.
Kivikaitse ja värv juba seljas.
Kuskil siin see auk oli.
Kiire värskendus peeglitele.
Vahepeal suutis naine kuskilt kaltsukast 10€ eest mänguasja tuua, algselt küll poisile aga hiljem selgus, et see vähe keerulisem aparaat ja 3 aastasele veidi palju lammutada anda. Ja muidugi vajas see remonti. Tegemist kraana veermikule tehtud ekskavaatoriga. 4 kangi ja 4 funktsiooni, mida kangidest liigutada saab. Algselt töötas 4-st 2. kopa liigutamine ja noole keeramine, noole tõstmine ja noole pikenduse liigutamine ei töötanud, kuigi mootorid häält tegid. Esmane diagnoos, et mingid ülekanded ilmselt katki. Suurt lootust remondile ei pannud aga seda konstruid lahti võttes selgus, et asi kõige hullem ei olegi.
Noole sees olevatele mootoritele ja ülekannetele ligi saadud sis olid ka vead käes. Plastikust hammasrattad vanadusest katki läinud.
Pildil olev teoga haakes oleva hammasratta peal olev pisike hammasrats oli ajaga pikuti lõhki paisunud ja võll käis hammasratta sees ringi.
Noole sees oleva teise mootori ahelas oli ära murdunud mootori poolt vaadatuna neljanda hammasratta "võll". selle liimisin tagasi aga see sai töötada vaid paar liigutamise tsüklit ning murdus uuesti.
Selle juurde tulen hiljem tagasi.
Palju hmmasrattaid, igavesed pisikesed ja jama töötada sellistega, kellassepa amekergete killast.
Selle pikuti lõhki paisunud hammasratta otsustasin samuti kokku tagasi liimida ning veidi tugevdust lisada. Hambaniit sobis selleks kiireks remondiks kõige paremini.
See häkk jäi pidama. Pidama jäämisele aitas kaasa ka hammasratta võlli peale liimimine ning mootori ülekandesse sisse ehitatud põrksidurid, mis noole ühte või teise lõppasendisse jõudes läbi hakkavad "libisema".
Nüüd see teise mootori ülekandes murdunud võll ja selle uuest murdumine. Kuna teised "võllid" kinnituvad mõlemale noole korpusepoolele siis need ära ei murdu. See konkreetne võll oli ühepoolne. Et see pidama jääks tuli see ka korpusi läbivaks teha. Kuna ruumi oli, et uus võll, teistest hammasratastest mööda läheks siis oli see variant lihtne teha. Originaalvõllil oli juba 2mm jämedune ava sees siis tuli orsida 2mm jämedust traati ja sellest vastav tükk teha. Õige asendi saamiseks pidi originaali tagasi liimima ja siis augud puurima.
Originaalis ühepoolse kinnitusega võll.
Metallteljega tugevdatud.
Ulatab mõlemast korpuse poolest läbi ja enam murdumise ohtu pole.
Siin pildil on näha ka seda põrksiduriga hmmasrattapaari. See, millel on väike ja suur hammasratas ning teljel pisike vedru. Suur ja väike hammasratas on omavahel ühenduses kaldhammastega, mida see vedru kokku surub. Kui pöörlemiseks rakendatav jõud ületab kaldhammastel hõõrdejõu siis viskab sealt "üle", plaks ja plaks.
Nüüd masina kõik funktsioonid töötavad.
Volvole väike öine pesu ka, sest öösel on hea autot pesta, šampoon ei kuiva ära.
Homme ükseavade ja salongi ning klaaside puhastus ning võib Saaremaa Grillile minema hakata.
Kardaani tugilager oli vett saanud ja pildilt näha kella 4 ja 5 suunal roostet. Laagri pukk oli ka juba pensionieas.
Guibol polnud suurt häda midagi, mõned praod olid, otsest vajadust vahetamiseks polnud aga kuna oli varudest võtta üks mõnisada kilomeetrit sõitnud guibo siis vahetasin selle ära. Kardaani trentreerimise puksi vahetasin lihtsalt profülaktika mõttes - kui korra juba kardaan alt ära on siis teen selle töö ka ära.
Stabika kondid olid ka juba pensionile minekut ootamas, sama stabika varda kinnitustega kere külge.
Kui kardaan ja stabikad oli selline ühe päeva töö siis küljekarbiga nii ladusalt ei läinud, läks kaks päeva.
Endiselt tõstuk veel püsti panemata ja peab tungide ja pukkidega läbi ajama.
Kena tuulutusava.
Lisaks välimisele küljekarvile oli auk ka sisemises karbis.
Mäda välja lõigatud ja valmis avatäidete tegemiseks-passitamiseks.
Sobib küll.
Kuna sellel õhtul oli kõva tuul siis keevitamine jäi järgmisesse hommikusse.
Kivikaitse ja värv juba seljas.
Kuskil siin see auk oli.
Kiire värskendus peeglitele.
Vahepeal suutis naine kuskilt kaltsukast 10€ eest mänguasja tuua, algselt küll poisile aga hiljem selgus, et see vähe keerulisem aparaat ja 3 aastasele veidi palju lammutada anda. Ja muidugi vajas see remonti. Tegemist kraana veermikule tehtud ekskavaatoriga. 4 kangi ja 4 funktsiooni, mida kangidest liigutada saab. Algselt töötas 4-st 2. kopa liigutamine ja noole keeramine, noole tõstmine ja noole pikenduse liigutamine ei töötanud, kuigi mootorid häält tegid. Esmane diagnoos, et mingid ülekanded ilmselt katki. Suurt lootust remondile ei pannud aga seda konstruid lahti võttes selgus, et asi kõige hullem ei olegi.
Noole sees olevatele mootoritele ja ülekannetele ligi saadud sis olid ka vead käes. Plastikust hammasrattad vanadusest katki läinud.
Pildil olev teoga haakes oleva hammasratta peal olev pisike hammasrats oli ajaga pikuti lõhki paisunud ja võll käis hammasratta sees ringi.
Noole sees oleva teise mootori ahelas oli ära murdunud mootori poolt vaadatuna neljanda hammasratta "võll". selle liimisin tagasi aga see sai töötada vaid paar liigutamise tsüklit ning murdus uuesti.
Selle juurde tulen hiljem tagasi.
Palju hmmasrattaid, igavesed pisikesed ja jama töötada sellistega, kellassepa amekergete killast.
Selle pikuti lõhki paisunud hammasratta otsustasin samuti kokku tagasi liimida ning veidi tugevdust lisada. Hambaniit sobis selleks kiireks remondiks kõige paremini.
See häkk jäi pidama. Pidama jäämisele aitas kaasa ka hammasratta võlli peale liimimine ning mootori ülekandesse sisse ehitatud põrksidurid, mis noole ühte või teise lõppasendisse jõudes läbi hakkavad "libisema".
Nüüd see teise mootori ülekandes murdunud võll ja selle uuest murdumine. Kuna teised "võllid" kinnituvad mõlemale noole korpusepoolele siis need ära ei murdu. See konkreetne võll oli ühepoolne. Et see pidama jääks tuli see ka korpusi läbivaks teha. Kuna ruumi oli, et uus võll, teistest hammasratastest mööda läheks siis oli see variant lihtne teha. Originaalvõllil oli juba 2mm jämedune ava sees siis tuli orsida 2mm jämedust traati ja sellest vastav tükk teha. Õige asendi saamiseks pidi originaali tagasi liimima ja siis augud puurima.
Originaalis ühepoolse kinnitusega võll.
Metallteljega tugevdatud.
Ulatab mõlemast korpuse poolest läbi ja enam murdumise ohtu pole.
Siin pildil on näha ka seda põrksiduriga hmmasrattapaari. See, millel on väike ja suur hammasratas ning teljel pisike vedru. Suur ja väike hammasratas on omavahel ühenduses kaldhammastega, mida see vedru kokku surub. Kui pöörlemiseks rakendatav jõud ületab kaldhammastel hõõrdejõu siis viskab sealt "üle", plaks ja plaks.
Nüüd masina kõik funktsioonid töötavad.
Volvole väike öine pesu ka, sest öösel on hea autot pesta, šampoon ei kuiva ära.
Homme ükseavade ja salongi ning klaaside puhastus ning võib Saaremaa Grillile minema hakata.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Mõned rohkem päevavalgust kannatavad pildid ka.
Kui sinised plastikud olid lihtsalt plastikud siis mustast doonorist tulid juba vähe paremad. Samuti on piilarite katted mingi pehmema vinüülikihiga kaetud plastik.
Paigaldasin ka viimase tuuningvidina.
Kui nüüd saaks kuskilt väga heas seisus mustad vaibad ja pagasiruumi põhja siis oleks nagu salongiga ühelpool.
Kui sinised plastikud olid lihtsalt plastikud siis mustast doonorist tulid juba vähe paremad. Samuti on piilarite katted mingi pehmema vinüülikihiga kaetud plastik.
Paigaldasin ka viimase tuuningvidina.
Kui nüüd saaks kuskilt väga heas seisus mustad vaibad ja pagasiruumi põhja siis oleks nagu salongiga ühelpool.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Lisasin oma 10 kW jõudu, tagarattast.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Poolnahk sisu on ikka krassaava kõva töö oled ära teinud.
Teadmised ja oskused puuduvad aga teeme ikka.
Re: Loff'i Valge Daam
"Teen Su autole kohe pintsliga mingid triibud peale?"
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Siit edaspidi see auto talveti oma nina välja ei pista. Mis omakorda on toonud pähe mõttetera, et peaks ühe 700-se pre facelift sedaan diisli omale talviseks mänguasjaks ostma...
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Palju soojendusradika kraan maksis? Ise ostsin esindusest.....hind oli midagi tiba alla 100eur. Valge Volvo on ilus.
Ega originaalseid porilapatatseid ei liigu? Leidsin ühe komplekti lammarist aga mingi madaldusega mees on neid lühemaks lõiganud, ühed esilapatsid on veel, aga vanema versiooni omad ja uuemale 92a. masinale ei sobi.
Ega originaalseid porilapatatseid ei liigu? Leidsin ühe komplekti lammarist aga mingi madaldusega mees on neid lühemaks lõiganud, ühed esilapatsid on veel, aga vanema versiooni omad ja uuemale 92a. masinale ei sobi.
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Re: Loff'i Valge Daam
Niru kirjutas:Palju soojendusradika kraan maksis?
Skandix.de lehel on 34.50€+transa 24.75€
Aga Veremon OÜ kaudu saab transa hinda kombineerida, kasutaja hypnotiza käest uure. Või skandix ühisostu teemast.
Niru kirjutas:Ega originaalseid porilapatatseid ei liigu?
Ei ole uurinud.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist