Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo 245 1993 H.E
Kuna läheb kiireks, sai tehtud väike sprint, mille eesmärgiks kapotialune uue värvikihi alla mootor omale kohale tagasi saada. Kõik sai küljest võetud, puhastatud ja kokku pandud uue värvikihiga.
Ebay tõi kiirelt ka loksuva rooolikardaani liigendi.
Ehkki kõik käis korra koos ja kõik sobis, siis istus seekord komplekteerides karter sillatala vastas. Esialgu tundus, et enne hõisatud ZF käigukasti sobivus ei ole siiski päris nii.
Nädalavahetusega peab olema asi sealmaal, et saab auto garaazhist välja veeretada.
Ebay tõi kiirelt ka loksuva rooolikardaani liigendi.
Ehkki kõik käis korra koos ja kõik sobis, siis istus seekord komplekteerides karter sillatala vastas. Esialgu tundus, et enne hõisatud ZF käigukasti sobivus ei ole siiski päris nii.
Nädalavahetusega peab olema asi sealmaal, et saab auto garaazhist välja veeretada.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Õnneks sai garaazhi kolimisega natuke pikendust. Nädalavahetusel sai kõhualuste töödega enamvähem lõpuni. Summuti paigas ja käigukang vahetab käiku. Puudu veel kardaan aga selle paigaldamine ei tohiks eriti suur projekt olla.
Käigukang vahetab eriti hästi. Kui juba sai valida, milline teha, siis tegin pika kangi mis lühikese käiguga. Vaja mõnus nupp otsa teha. Ideaalis võiks originaal nupu külge saada.
Vahepeal hakkas auto ka pidurdama ja sidurdama.
Nüüd on aeg hakata nina kokku laduma, et auto välja saada.
Käigukang vahetab eriti hästi. Kui juba sai valida, milline teha, siis tegin pika kangi mis lühikese käiguga. Vaja mõnus nupp otsa teha. Ideaalis võiks originaal nupu külge saada.
Vahepeal hakkas auto ka pidurdama ja sidurdama.
Nüüd on aeg hakata nina kokku laduma, et auto välja saada.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Vägev ikka kui siukseid vanu jõhkardeid veel üles vuntsitakse
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Varsti saab mootori mahavõtmisest aasta täis
Jahutusüsteem on koos, ehkki ise sellega eriti rahul ei ole. Koosneb see metallist põlvedest ja kolmikutest ja sobima pandud lõdvikutest. Oma eesmärgi täidab ära aga võiks rohkem OEM välja näha.
Kütuseühendused said väga viisakad ja ka kapotialune kaabeldus saab täiesti rahuldavalt lahendatud. Mootorijuhtmestik on nullist veetud. Puutumata jäävad ainult süütepoolide juhtmed, mis väga kenasti klapikambrikaanel jooksevad. Kuna sisselaskekollektor on M50, siis sealsed ühendused enamuses on M52TU-ga võrreldes erinevad. Kasutusel on M52 tühikäigumootor ja lisaks on veetud viis karva, et MAP sensor paigutada lühikese voolikuga sisselaske kollektori alla. Mootori poolelt on veel vaja teha:
Genekas laagrite vahetusse ja kontrolli viia.
Kapotialuse kerejuhtmestiku viimistlemine.
Gaasitross paigaldada koos pedaaliga.
Õlivarda kinnitus teha M50 kollektorile sobivaks.
Radika ülemine kinnitus lahendada.
Ventika kinnitus lahendada.
Ventikale relee ja vajalikud juhtmed.
Peale eelnevat esipaneel ka üle võõbata.
Akule tekitada viisakam kinnitus või kast.
Aku klemmid uueks teha ja mootori ning kere mass viisakaks.
Lisaks veel lammuitamise käigus katki tehtud tulede kinnitused remontida.
Ja siis kogu nina viimast korda kokku laduda.
Kuna armatuur on maas, siis hea toimetada ka salongis fain-tuuningu kallal.
Kunagi sai installitud istmealused woofrid, mis esialgu otse makki ühendatud. Ei olnud eriti hea, lisasin võimendi, mis armatuuri alla peitu sai. Natuke on lisatud ka pigimatti kõlari ümber, et "kast" tekitada ja tulemüürile lootuses veidi teemüra vähendada.
Varasemast vedeles üks hiinast tellitud puldiga juhitav kesklukusüsteem, mis on nüüd küljes ja moodsal kombel uksi avab ja auto tulesid vilgutab.
Kojamehed on vahepeal taastatud ja määritud ning uuesti külge saanud. Nüüd pühib ka kuiva ilmaga.
Lisaks oleks vaja veel teha
Lisa sigaretisüütaja, et sinna peita moodsaid lahendusi ja tekitada ajule pistik, et mugavasti kõrvalistmel seadistada saaks.
Veel on vaja tekitada sidurile lüliti, et saaks leeki ja pauku teha launch controli ja flatshiftiga.
Endiselt on juhiistmel gangsta-lean, ehk vajub parem külg ära. Kui kellelgi on korraliku raamiga istet pakkuda, olen huvitatud.
Ka on hävinenud volvo tagurdustule juhe, mis tuleb salongist viia käigukasti juurde uue pistikuga.
Sellise tempoga mädanevad aerud kätte ära aga äkki saab ühel ilusal päeval sõita ka
Jahutusüsteem on koos, ehkki ise sellega eriti rahul ei ole. Koosneb see metallist põlvedest ja kolmikutest ja sobima pandud lõdvikutest. Oma eesmärgi täidab ära aga võiks rohkem OEM välja näha.
Kütuseühendused said väga viisakad ja ka kapotialune kaabeldus saab täiesti rahuldavalt lahendatud. Mootorijuhtmestik on nullist veetud. Puutumata jäävad ainult süütepoolide juhtmed, mis väga kenasti klapikambrikaanel jooksevad. Kuna sisselaskekollektor on M50, siis sealsed ühendused enamuses on M52TU-ga võrreldes erinevad. Kasutusel on M52 tühikäigumootor ja lisaks on veetud viis karva, et MAP sensor paigutada lühikese voolikuga sisselaske kollektori alla. Mootori poolelt on veel vaja teha:
Genekas laagrite vahetusse ja kontrolli viia.
Kapotialuse kerejuhtmestiku viimistlemine.
Gaasitross paigaldada koos pedaaliga.
Õlivarda kinnitus teha M50 kollektorile sobivaks.
Radika ülemine kinnitus lahendada.
Ventika kinnitus lahendada.
Ventikale relee ja vajalikud juhtmed.
Peale eelnevat esipaneel ka üle võõbata.
Akule tekitada viisakam kinnitus või kast.
Aku klemmid uueks teha ja mootori ning kere mass viisakaks.
Lisaks veel lammuitamise käigus katki tehtud tulede kinnitused remontida.
Ja siis kogu nina viimast korda kokku laduda.
Kuna armatuur on maas, siis hea toimetada ka salongis fain-tuuningu kallal.
Kunagi sai installitud istmealused woofrid, mis esialgu otse makki ühendatud. Ei olnud eriti hea, lisasin võimendi, mis armatuuri alla peitu sai. Natuke on lisatud ka pigimatti kõlari ümber, et "kast" tekitada ja tulemüürile lootuses veidi teemüra vähendada.
Varasemast vedeles üks hiinast tellitud puldiga juhitav kesklukusüsteem, mis on nüüd küljes ja moodsal kombel uksi avab ja auto tulesid vilgutab.
Kojamehed on vahepeal taastatud ja määritud ning uuesti külge saanud. Nüüd pühib ka kuiva ilmaga.
Lisaks oleks vaja veel teha
Lisa sigaretisüütaja, et sinna peita moodsaid lahendusi ja tekitada ajule pistik, et mugavasti kõrvalistmel seadistada saaks.
Veel on vaja tekitada sidurile lüliti, et saaks leeki ja pauku teha launch controli ja flatshiftiga.
Endiselt on juhiistmel gangsta-lean, ehk vajub parem külg ära. Kui kellelgi on korraliku raamiga istet pakkuda, olen huvitatud.
Ka on hävinenud volvo tagurdustule juhe, mis tuleb salongist viia käigukasti juurde uue pistikuga.
Sellise tempoga mädanevad aerud kätte ära aga äkki saab ühel ilusal päeval sõita ka
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Vahele paar pilti ka:
Praegune seis kapoti all:
Olulisest on puudu veel radika ja ventika ülemimine kinnitus, esipaneeli värvimine.
Osandasin tuled, et vahetada ka reflektorid.
Selle käigus, jäi pihku rabedaks läinud reguleervarda plastikdetailid. 3D printisin uued. Need peaks kannatama ca 130c loodan, et nii kuumaks seal ei lähe.
Tuba hetkel selline.
Hüdrauliline siduripedaal näeb välja selline. Sinna veel vaja veel lüliti külge häkkida.
Praegune seis kapoti all:
Olulisest on puudu veel radika ja ventika ülemimine kinnitus, esipaneeli värvimine.
Osandasin tuled, et vahetada ka reflektorid.
Selle käigus, jäi pihku rabedaks läinud reguleervarda plastikdetailid. 3D printisin uued. Need peaks kannatama ca 130c loodan, et nii kuumaks seal ei lähe.
Tuba hetkel selline.
Hüdrauliline siduripedaal näeb välja selline. Sinna veel vaja veel lüliti külge häkkida.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Kui kellelgi on pakkuda kõrvalistuja istmepõhja porolooni, olen huvitatud.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
ma just viskasin 700 seeria originaal istme poroloonid ja terved katted minema. Aga vist on üks 900 seeria poroloon olemas
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Sain otsitud porolooni. Tänud pakkumast!
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Auto kapotialt enamvähem koos. Nüüd aju ootel.
Genekal uued laagrid ja harjad.
Gaasiklapp ühendatud pedaaliga. Põhimõtteliselt sobis BMW originaaltross. Üks trossi ots tuleb ainult ära vahetada ja keres ümmargune auk kandiliseks viilida.
Õlivarras näitab nüüd õli. Radikale 3Dprinditud kronsteinid.
Akuklemmid, kere massid ja juhtmed starteri-geneka vahel kõik uueks pandud.
Ka esituledesse läksid uued reflektorid ja korpusele sai uued kinnituspoldidpaigaldatud. Reflektoritega tulid kaasa ka reguleerdetailid, mis sai juba ettenägelikult uued prinditud. Kui kellelgi peaks vaja olema, siis mul nüüd vedelevad need 3Dprinditud reguleerjublakad.
Salongis on nüüd ka istmed. Juhiiste siis viisakama porolooniga ja altpoolt kangaga kaetud, et ei pudeneks enam põrandale.
Olulisematest asjadest sai ka kardaan uueks ja natuke pikemaks. Täpsemalt siis 154mm.
Genekal uued laagrid ja harjad.
Gaasiklapp ühendatud pedaaliga. Põhimõtteliselt sobis BMW originaaltross. Üks trossi ots tuleb ainult ära vahetada ja keres ümmargune auk kandiliseks viilida.
Õlivarras näitab nüüd õli. Radikale 3Dprinditud kronsteinid.
Akuklemmid, kere massid ja juhtmed starteri-geneka vahel kõik uueks pandud.
Ka esituledesse läksid uued reflektorid ja korpusele sai uued kinnituspoldidpaigaldatud. Reflektoritega tulid kaasa ka reguleerdetailid, mis sai juba ettenägelikult uued prinditud. Kui kellelgi peaks vaja olema, siis mul nüüd vedelevad need 3Dprinditud reguleerjublakad.
Salongis on nüüd ka istmed. Juhiiste siis viisakama porolooniga ja altpoolt kangaga kaetud, et ei pudeneks enam põrandale.
Olulisematest asjadest sai ka kardaan uueks ja natuke pikemaks. Täpsemalt siis 154mm.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Mulle meeldib
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1078
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Kaua tehtud kaunike.
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Kui kellelgi on pakkuda lüliteid 200seeria armatuuri, oleks huvitatud.
Näiteks tagaklaasi soojenduse nupp või konditsioneeri nupp.
Plaan siis nuppudel kirjad ümber tuunida ja viia paar lülitit aju juurde, et rakendada flat-shift režiim ja hiljem ka muid asju.
Näiteks tagaklaasi soojenduse nupp või konditsioneeri nupp.
Plaan siis nuppudel kirjad ümber tuunida ja viia paar lülitit aju juurde, et rakendada flat-shift režiim ja hiljem ka muid asju.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
Oskab keegi öelda, mis pistikuga tegu? jõuab esimese vasaku tule juurde. Kõlab nagu elektriventika pistik vms aga skeemidelt ei leia sellise kombinatsiooniga otsasid. Originaalis ka el.venti ei olnud. Tahaks just selleks neid otsasid kasutada.
Raketibaas | www.raketibaas.com
Re: Volvo 245 M52B28 1993 H.E
ITS ALIVE!
https://www.youtube.com/watch?v=RT3ZIFuI90I
Videos siis põhimõtteliselt esimene käivitus.
Sai ka kardaan alla pandud vedelikud sisse valatud ja esimesed meetrid omal jõul sõidetud. Great success!
Tundub, et ka roolivõimendi töötab hästi. Siiamaani lekib ainult ühe koha pealt, milleks on õlitaseme mõõtmise pulga läbiviik. Suuremaid kolinaid ka ei tundu olema. Käigukast alul natuke hirmutas aga selle teadmata seisukorraga olen arvestanud
https://www.youtube.com/watch?v=RT3ZIFuI90I
Videos siis põhimõtteliselt esimene käivitus.
Sai ka kardaan alla pandud vedelikud sisse valatud ja esimesed meetrid omal jõul sõidetud. Great success!
Tundub, et ka roolivõimendi töötab hästi. Siiamaani lekib ainult ühe koha pealt, milleks on õlitaseme mõõtmise pulga läbiviik. Suuremaid kolinaid ka ei tundu olema. Käigukast alul natuke hirmutas aga selle teadmata seisukorraga olen arvestanud
Raketibaas | www.raketibaas.com
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: tanel.m ja 0 külalist