xc60 käigukast
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
xc60 käigukast
Kuulan siin maad natuke, auto läheb küll garantiiga töökotta uuringutele, aga uuriks ka ise, mis võib viga olla.
Probleem automaatkäigukastis, D5, 12a, (Polestar kw juurdekeeraja ka lisatud, kui peaks asja muutma)
Probleem esineb ja süveneb soojenedes, seega tarkvara vea ma välistaks?
Ummikus istudes, mingil hetkel jalg gaasilt võttes, ei ole käiku enam sees, kallakul hakkab auto tagasi vajuma, vahest läheb käik ise sisse nii sekund-paari pärast, vahest peab varbaga gaasi andma ja siis läheb korraliku mütsuga sisse.
Uus asi, mis nüüd on juurde tekkinud, on sõiduajal nt mootoriga pidurdamine, või niisama vabahooga sõitmine- ja nüüd kui on vaja taas kiirust lisada, siis käiku ei ole sees, annad gaasi, pöörded lähevad üles, ja siis hüppab käik sisse, järsu jõnksuga.
Möödasõitu tehes sama asi, annad gaasi, pöörded hüppavad üles ja siis sekund hiljem tuleb käik mütsuga sisse.
Lisaks sõites ühtlaselt nt 60kmh, hakkab auto jõhksutama, tahhokat vaadates viskab mingi hetk pöörded üles, siis tuleb vedu taas taha ja pöörded langevad, vedu kaob, masin lisab gaasi, tuleb vedu tagasi.
Püsikaga sõites, kui auto on saavutanud oma kiiruse, siis jõnksutab paar korda ja alles siis hakkab ühtlaselt vedama, nagu kastil vm kohas oleks pool ringi lõtku.
Arvasin, et olen ise loll, käisin ka naabri D4 masinaga sõitmas (kast sama?) - selliseid asju ei esinenud. Eriti oli vahe tunda kiirendamisel, gaasi lisamisel oli vedu kohe taga, mitte, et esmasp pöörded, siis mütsuga vedu.
Kelle kast neil on? Solenoidploki viga, mis enamustel moodsatel masinatel?
Probleem automaatkäigukastis, D5, 12a, (Polestar kw juurdekeeraja ka lisatud, kui peaks asja muutma)
Probleem esineb ja süveneb soojenedes, seega tarkvara vea ma välistaks?
Ummikus istudes, mingil hetkel jalg gaasilt võttes, ei ole käiku enam sees, kallakul hakkab auto tagasi vajuma, vahest läheb käik ise sisse nii sekund-paari pärast, vahest peab varbaga gaasi andma ja siis läheb korraliku mütsuga sisse.
Uus asi, mis nüüd on juurde tekkinud, on sõiduajal nt mootoriga pidurdamine, või niisama vabahooga sõitmine- ja nüüd kui on vaja taas kiirust lisada, siis käiku ei ole sees, annad gaasi, pöörded lähevad üles, ja siis hüppab käik sisse, järsu jõnksuga.
Möödasõitu tehes sama asi, annad gaasi, pöörded hüppavad üles ja siis sekund hiljem tuleb käik mütsuga sisse.
Lisaks sõites ühtlaselt nt 60kmh, hakkab auto jõhksutama, tahhokat vaadates viskab mingi hetk pöörded üles, siis tuleb vedu taas taha ja pöörded langevad, vedu kaob, masin lisab gaasi, tuleb vedu tagasi.
Püsikaga sõites, kui auto on saavutanud oma kiiruse, siis jõnksutab paar korda ja alles siis hakkab ühtlaselt vedama, nagu kastil vm kohas oleks pool ringi lõtku.
Arvasin, et olen ise loll, käisin ka naabri D4 masinaga sõitmas (kast sama?) - selliseid asju ei esinenud. Eriti oli vahe tunda kiirendamisel, gaasi lisamisel oli vedu kohe taga, mitte, et esmasp pöörded, siis mütsuga vedu.
Kelle kast neil on? Solenoidploki viga, mis enamustel moodsatel masinatel?
XC60 R-Design Polestar
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: xc60 käigukast
Õli kogust oled kontrollinud?
Soovitan kohe töökotta vedada mitte kasti edasi lõhkuda
Soovitan kohe töökotta vedada mitte kasti edasi lõhkuda
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: xc60 käigukast
Umbes 1,5 kuud tagasi tehti dünaamiline õlivahetus. Mul endal sellesse usku ei ole, aga kui peab, siis peab. Ei tahaks hästi uskuda, et vähem õli sisse kallati.
Aeg on järgmine nädal töökojas. Aga pakuti tarkvara uuendust, mul pole usku sellesse, seepärast kuulangi maad, mis veel võib olla.
Aeg on järgmine nädal töökojas. Aga pakuti tarkvara uuendust, mul pole usku sellesse, seepärast kuulangi maad, mis veel võib olla.
XC60 R-Design Polestar
Re: xc60 käigukast
AimarP kirjutas:Solenoid blokk. 960 eur pluss vahetus.
Seda ma kardan miskipärast ka ise, kuna Pesoodel suht sarnane viga ja lõppeb alati solenoidbloki vahetusega
XC60 R-Design Polestar
Re: xc60 käigukast
No mul Pesool ju sama ummikusündroom oli Aisini kastil, lisaks paugutas P- D ja D-R vahetusel, kuid süüdi oli hoopiski mingi muu vidin, tehasepraagina arvatavasti. Solenoidiblokki vahetati kõigepealt kaks korda, enne kui kast täiesti juppideks võeti. Lõppkokkuvõttes võisin ikkagi rahule jääda, et Kadrinas käisin, sest blokk pandi vana tagasi ja rahaga tehti ka tasaarveldus, peale tegeliku vea leidmist.
Re: xc60 käigukast
Usun, et seda teemat loevad nüüd ka dünaamilise õlivahetuse pooldajad. Neid teemasid tuleb aina juurde, kus kohe peale õlivahetust hakkas kast jamama. Siin foorumis oli pikk teema, kus dyn.vahetuse vastastel taheti pead maha võtta, aga ennäe, mis juhtub. Kahju, et mul pole teemaalgatajale midagi lisada. Kast tuleks ikka remonti viia.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: xc60 käigukast
Kui mul kast juba enne õlivahetust kalbassis, keda ma siis süüdistan?
Natuke jääb neid teemasid lugedes nõrgaks põhjus-tagajärg seos küll, samas võiks resident tulihingeline HN töötaja oma arvamust avaldada.
Natuke jääb neid teemasid lugedes nõrgaks põhjus-tagajärg seos küll, samas võiks resident tulihingeline HN töötaja oma arvamust avaldada.
Re: xc60 käigukast
Käisin remondis, targemaks ei saanud
Tehti tarkvara uuendus, mis sõidupealt vahetab justkui sujuvamalt. Muus osas muutusteta, öeldi aind, et veakoodi pole ja midagi ei saa ju remontida, kui koodi pole. Täna ootasin taas foori taga 2-3 sek peale piduri vabastamist, et midagi toimuma hakkaks. Isegi naine juba küsis, et mis passin, kas eelistan mõnd muud värvi fooris.
Kui sõidan linnas mõned km, siis see anomaalia ei tule välja, sellest ka nende proovisõidul ei ilmne midagi. Kui aga teha maanteed miski 100km juba, või linnas pikalt ummikus jõnksutada, siis hakkab peale.
Saan töökojast täitsa aru, kui ikka on garantii peal ja nüüd äkki peab ploki vms jama remontima hakkama, siis tõesti nutune.
Tehti tarkvara uuendus, mis sõidupealt vahetab justkui sujuvamalt. Muus osas muutusteta, öeldi aind, et veakoodi pole ja midagi ei saa ju remontida, kui koodi pole. Täna ootasin taas foori taga 2-3 sek peale piduri vabastamist, et midagi toimuma hakkaks. Isegi naine juba küsis, et mis passin, kas eelistan mõnd muud värvi fooris.
Kui sõidan linnas mõned km, siis see anomaalia ei tule välja, sellest ka nende proovisõidul ei ilmne midagi. Kui aga teha maanteed miski 100km juba, või linnas pikalt ummikus jõnksutada, siis hakkab peale.
Saan töökojast täitsa aru, kui ikka on garantii peal ja nüüd äkki peab ploki vms jama remontima hakkama, siis tõesti nutune.
XC60 R-Design Polestar
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13
Re: xc60 käigukast
Kui õõtsapuks ära on siis ootavad ka veakoodi või??
Kaua sul garantii lõpuni on?
Kaua sul garantii lõpuni on?
Re: xc60 käigukast
diselmotoor kirjutas:
Kaua sul garantii lõpuni on?
Ca 1,5a , kuu siis-sinna.
XC60 R-Design Polestar
Re: xc60 käigukast
Kas uuematel masinatel on ka Neutral Control, mis kasti teatud olukordades vabakäigule lükkab? Kuidagi tuttav tundub see kirjeldus siin... Volremis ei ole käinud? Seal on ületamatud probleemid enam oodatud kui igavad tavahooldused
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13
Re: xc60 käigukast
Minu arvamus on, et oleks siis tegu mingi nurgataguse töökojaga aga ikkagi on tegu esindusega, kes müüb klientidele mitte ladasid vaid üsnagi kõrges hinnaklassis volvosid. Sellises hinnaklassis autot ostes ma eeldaks küll, et garantiiga probleeme ei teki..
Mine käi aga kangutamas, garantii on garantii ja nad ei saa pidada normaalseks paugutavat käigukasti ning õigustada enda ebakompetentsi veakoodide puudumisega.
Mine käi aga kangutamas, garantii on garantii ja nad ei saa pidada normaalseks paugutavat käigukasti ning õigustada enda ebakompetentsi veakoodide puudumisega.
Re: xc60 käigukast
Käisin, oli suht "konstruktiivne" mõttevahetus.
Aga jõudsime ikkagi sinna, et kui veakoodi pole, siis ei saa ju remonti saata, kuna keegi ei tea, mida remontida ja täiskastiremont teha on väga kulukas. No jah, aga garantii, mis kliendile antud? Pakkusin välja, et lähen miskisse suva kastidega tegelevasse töökotta diagnoosi saamiseks? Siis pakkusid nad omalt poolt, et uurivad solenoidploki reguleerimisvõimalusi, äkki lihtsalt tühikäigu pöörded nii madalad, et kast võtab käigu välja, aga kuidas see seletab seda piduripedaali vabastamisel löögiga käigu sisse minemist? Kui ta võtab käigu välja, siis peaks ju käigu sisse lülitama samuti, nagu ma kangiga lülitaks- siis ju ei käi jõnksu.
Praegu sõidan nii, et kui on näha, et ristmikul on pikem seismine, siis käik neutraali ja uuesti õigel hetkel käik sisse, siis vähemalt väldin seda lööki, mis minu arvates (vaatamata mõnele muule arvamusele) kastile ei saa hästi ju mõjuda. Umbes pooltel kordadel teeb seda laksu ja garanteeritult alati pikematel sõitudel. Linnas niisama km siia-sinna, siis ei toimu midagi.
Ja teine asi on ju see tõusudel-langustel jõnksutamine. Tõusul auto ilmselgelt lisab gaasi, et üles saada, ja üleval gaasi järgi andmisel käib jõnks läbi, nagu miskiks 0,x sekundiks kaoks vedu tagant, häirib noh.
Aga jõudsime ikkagi sinna, et kui veakoodi pole, siis ei saa ju remonti saata, kuna keegi ei tea, mida remontida ja täiskastiremont teha on väga kulukas. No jah, aga garantii, mis kliendile antud? Pakkusin välja, et lähen miskisse suva kastidega tegelevasse töökotta diagnoosi saamiseks? Siis pakkusid nad omalt poolt, et uurivad solenoidploki reguleerimisvõimalusi, äkki lihtsalt tühikäigu pöörded nii madalad, et kast võtab käigu välja, aga kuidas see seletab seda piduripedaali vabastamisel löögiga käigu sisse minemist? Kui ta võtab käigu välja, siis peaks ju käigu sisse lülitama samuti, nagu ma kangiga lülitaks- siis ju ei käi jõnksu.
Praegu sõidan nii, et kui on näha, et ristmikul on pikem seismine, siis käik neutraali ja uuesti õigel hetkel käik sisse, siis vähemalt väldin seda lööki, mis minu arvates (vaatamata mõnele muule arvamusele) kastile ei saa hästi ju mõjuda. Umbes pooltel kordadel teeb seda laksu ja garanteeritult alati pikematel sõitudel. Linnas niisama km siia-sinna, siis ei toimu midagi.
Ja teine asi on ju see tõusudel-langustel jõnksutamine. Tõusul auto ilmselgelt lisab gaasi, et üles saada, ja üleval gaasi järgi andmisel käib jõnks läbi, nagu miskiks 0,x sekundiks kaoks vedu tagant, häirib noh.
XC60 R-Design Polestar
Re: xc60 käigukast
Kui auto ise ei ütle, mis tal viga on, siis ei oska keegi midagi teha. Kuhu me jõudnud oleme... Jõudu nendega vaidlemisel.
Pead hoopis Stelvio vastu välja vahetama?
Pead hoopis Stelvio vastu välja vahetama?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 7 külalist