Piisavalt umbes tahmafilter võib põhjustada õlikulu, aga üldiselt põhjustab hoopis pikaaegne õlikulu (õli põlemine) umbes tahmafiltrit.
Mul oli oma Volvoga samamoodi nagu sul, õlikulu kasvas poole aastaga tasapisi kuni lõpuks oli ka umbes 1l õli 600km kohta. Kõige tipuks viskas tahmaka vea sisse ja enam tühjaks põletada ei saanud. Sai viga seitsmest kohast otsitud, aga lõpuks aitas klapisääretihendite vahetus. (Tahmafiltri eemaldasin ka loomulikult)
nookurid ja tukurid
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: nookurid ja tukurid
XC90 06' D5 136kw atm
Re: nookurid ja tukurid
Kas karteri tuulutus võib seal oma rolli mängida?
Re: nookurid ja tukurid
Eks peab ka siis proovima seda varianti, kuid tõenäosusega tahaks ma filtri vahetada, jätaks alles nii-öelda. Kuigi ma ei tea kui oluline see on, olen aru saanud, et ülevaatusel võib hiljem muret tekitada selle puudumine. Teab keegi mis hinnaklassi muidu see klapisääretihendi vahetus jääb.
''MA VEEREN''
V90 2017 140kw
Xc90 v8 2009
xc70 2006
c70 1998
V90 2017 140kw
Xc90 v8 2009
xc70 2006
c70 1998
Re: nookurid ja tukurid
Kuidas sinu õlikulu probleem lahenes?
Re: nookurid ja tukurid
hetkel sõidan 600 km täis siis paistab kas oli tolku ka. sai siis vahetatud tõukurid ja nookurid, samas vahetati ka hammasrihm ning veepump. tahaks väga loota, et oli ka mingit kasu, ei tahaks hakata taas otsima ja raha kulutama.
''MA VEEREN''
V90 2017 140kw
Xc90 v8 2009
xc70 2006
c70 1998
V90 2017 140kw
Xc90 v8 2009
xc70 2006
c70 1998
Re: nookurid ja tukurid
Ei kao see õlikulu sul kuhugi. Õlirõngad väga suure tõenäosusega kinni kübemefiltri probleemidest. Ja kui seda tegema hakkad ja plokikaas niikuinii maas siis vaheta ka klapisääre tihendid ja kontrolli juhtpuksid.
Re: nookurid ja tukurid
Kübemefilter sai ka välja võetud, muud tihendid jäid vahetamata tõenäoliselt.
''MA VEEREN''
V90 2017 140kw
Xc90 v8 2009
xc70 2006
c70 1998
V90 2017 140kw
Xc90 v8 2009
xc70 2006
c70 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist