Heihei!
Kuna taas kevad tulemas ja plaanis 1800S aknast käsi ripakil ringi vurada, on ka selle nimel tegevused käimas. Auto jäi tegelikult seisma garagesse töötavana aga oli mitmeid probleeme mis tahtsid tegemist:
* jõudu vähe (sain dynos mingi 74kw rattasse sellest 8,5 surveastmega ilma turbota b5204t3 mootorist)
* müra tuli salongi liigselt (tagasilla uniballid on liiga jäigad, asendan kerepoolsed kinnitused polüuretaan puksidega kinnituste vastu)
* spidokas ei tööta ja tagadiffer mähib mono (kasutasin suht vana 200 tagasilda ja vanematel 200-stel polnud tagadiffris võru anduri jaoks, samuti ootas ahju otsas torson differ oma aega)
* bensunäidik ei näidanud midagi (paagis andur puudu)
..
igatahes olen otsast alustanud:
peale mootori lahti tegemist selgus et see plokk millega ringi vurasin oli täiesti tuksis- hülsi kulumine oli lausa katastroofiline. Hankisin ka järgmise ploki (2002a S60 B5204T5), millel olid samuti hülsil kulumisjäljed nii üleval kui ka all servas
ehk minu poolt järgmise manöövrina sai hangitud remont mõõduga mahle originaalkolvid ning need ka sisse puuritud(Tänud herr Puhmasele).
Samuti läheb peale hooldatud kaas
Kaas on siis 2,4L vabalthingava pealt pärit, millel ka sisselaske VVT olemas (aitab boosti tulekut kõvasti varasemaks tuua)
Kaant ja mootorit koos läbi mängides pidin originaalmärkidest sisselaske veitsa hilisemaks panema kuna max advance olekus oli klapi ja kolvi vahel clearance olematu, sihtisin nüüd sinna minimaalselt 1,5mm peale- ehk sisselase läks vabas olekus olles ca 10 kraadi hilisemaks, loodan et see ei mõjuta käivitamist halvasti (muul ajal saan eniveis ajuga nukka juhtida sinna kuhu tahan)
Esialgu läheb mootor kokku 13G vilega, näis kas enne kevade äkitset saabumist jõuab ka midagi asisemat vahele tõsta aga juba see vile on tore sõita
Täiendavalt alustasin tegevusi tagasilla uuendustega, torson differ ja selle külge ühendatud kiirusvõru:
segadus töökojas:
ma ise ei jäänud rahule salongis rooliga, see tundus nagu natukene võõrkeha, samuti ei tule nagu pähe ühtegi mõtet et kuidas võiks rooli ringi teha nii et ta sobiks sinna paremini... proovisin ka erinevaid puuroole:
arvatavasti see viimane tundub kõige kodusem.
annan juurde ka väheke pildimaterjali, mis sai tehtud talvel, enne kui autot lammutama hakkasin