Allani S60 T5 Heico Sportiv
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Allani S60 T5 Heico Sportiv
On vist aeg ennast kokku võtta ja oma viimasest suksust paar sõna rääkida.
Selle auto ost oli minu jaoks täiesti mittevajalik, kuna eelnevalt oli majapidamises juba 2 Volvot olemas, aga paraku oli tekkinud vastupandamatu isu manuaalkastiga reipama auto järele.
Vennaga oli meil juba paar viimast kuud kombeks autoportaale sirvida, nii eesti- kui välismaiseid, ja ühel sellisel õhtul me ta leidsimegi, Lõuna-Saksamaalt, Karlsruhe lähedalt, kasutatud autode poest, võidusõidupunase S60 aastast 2000, T5 mootori ja manuaalse käigukastiga.
Mõeldud-tehtud. Ostsin ühe otsa lennupileti Frankfurti, sealt kütsin rendikaga edasi ja tõin ta koju.
Autole on paigaldatud Heico Sportiv tuuningpakett, milles sisaldub soft (passis 206kw), kahe summutiga väljalase, jäigem vedrustus, 18" Volution veljed ning näidikuteplokk, mis on läikiva tausta ja alumiiniumrõngastega.
Eelmisi omanikke 2, viimane neist sündinud 1953 ja ostnud selle auto aastal 2003. Läbisõit 275000 km, hooldusraamat kenasti täidetud.
Varustus, mis väärib mainimist:
HU803 300W helisüsteem
Telefon
Tume nahksisu, juhiiste mäluga, istmesoojendused ees
Elektriliselt klapitavad lombivalgusega peeglid
Elektriliselt klapitavad tagumised peatoed
Lamineeritud küljeklaasid
El. katuseluuk
Spaceball käigukang
Prillihoidja
MF rool
DSTC
jne.
Plaane on autoga palju ning lõpptulemus võiks olla üks kiiresõidu (ringraja) võimeline auto, mis sobiks ka igapäevasõitudeks.
SPECLIST:
MOOTOR/JÕUÜLEKANNE (242kw/466Nm rattast)
K24 Turbo, MAF, õhufilter ja torustik, S60R küljest
Bosch rohelised 465cc pihustid, S60R küljest
H2MRacing 45mm suur intercooler paigaldatud AC radika ette, kuumapoole torustik alu+silikon
Suurem õlijahuti, Focus RS MK2
3" roostevaba summuti alates turbost, Simons reso, lühike ovaalne pütt ja otsad
Gustavi custom soft, launch control, tagumise lambda diagnostika välja lülitatud, väändegraafik optimaalne, et iga käiguga oleks pidamine, 1. käigu väändepiiraja 60%
OE 850R sidur, ühemassiline hooratas, short shifter
Quaife ATB Helical LSD
Uretaanist IPD ülemine mootoripadi, uretaanist ProParts käigukasti tugi
VEERMIK
Bilstein B8 amordid ja Heico Sportiv vedrud (lühendatud ees 1 keeru ja taga 2 keeru võrra)
Stabikad 24.5mm ees, 21.5mm taga
Powerflex õõtsapuksid, Pro Parts poolraami puksitäited
Tehase strut bar asendatud jäigaga , lisatud roostevaba strut bar ette ja chassis brace taha
Camber poldid ees
PIDURID
330mm 4 kolviga Brembod ees ja taga S60R küljest, sadulad värvitud kollaseks
Ferodo DS2500 klotsid ees, OEM Brembo taga
Motul RBF600 vedelik
Wisefab armeeritud voolikud
OE pidurijahutuse õhusuunajad
KERE/SISU
Facelift esi- ja tagatuled
OE Sport kit esistange lisa
S60 Challenge tiib (replica)
Koopad rullitud ja veidi pullitud
Numbrituledes led-id
Bimarco Futura FIA korvistmed
Heico Sportiv näidikud
AutoGauge Smoke rõhukell
RATTAD
Fifteen52 Tarmac 18x8.5 ET40 + 5mm flants + Federal RS-Pro 255/35 R18 (treadwear 200)
Heico Sportiv Volution 18x8 ET38 + 15mm flants + Nokian Hakkapeliitta R2 235/40R18 talvel
EX: OZ Superleggera 17x8 ET35 + Kumho Ecsta XS 235/45 R17 (treadwear 180)
EX: BBS CK 19x8 ET42 + 15mm flants + Michelin Pilot Sport Cup 2 235/35 R19 (treadwear 180)
Selline nägi välja ostes:
Mõned värskemad pildid:
Selle auto ost oli minu jaoks täiesti mittevajalik, kuna eelnevalt oli majapidamises juba 2 Volvot olemas, aga paraku oli tekkinud vastupandamatu isu manuaalkastiga reipama auto järele.
Vennaga oli meil juba paar viimast kuud kombeks autoportaale sirvida, nii eesti- kui välismaiseid, ja ühel sellisel õhtul me ta leidsimegi, Lõuna-Saksamaalt, Karlsruhe lähedalt, kasutatud autode poest, võidusõidupunase S60 aastast 2000, T5 mootori ja manuaalse käigukastiga.
Mõeldud-tehtud. Ostsin ühe otsa lennupileti Frankfurti, sealt kütsin rendikaga edasi ja tõin ta koju.
Autole on paigaldatud Heico Sportiv tuuningpakett, milles sisaldub soft (passis 206kw), kahe summutiga väljalase, jäigem vedrustus, 18" Volution veljed ning näidikuteplokk, mis on läikiva tausta ja alumiiniumrõngastega.
Eelmisi omanikke 2, viimane neist sündinud 1953 ja ostnud selle auto aastal 2003. Läbisõit 275000 km, hooldusraamat kenasti täidetud.
Varustus, mis väärib mainimist:
HU803 300W helisüsteem
Telefon
Tume nahksisu, juhiiste mäluga, istmesoojendused ees
Elektriliselt klapitavad lombivalgusega peeglid
Elektriliselt klapitavad tagumised peatoed
Lamineeritud küljeklaasid
El. katuseluuk
Spaceball käigukang
Prillihoidja
MF rool
DSTC
jne.
Plaane on autoga palju ning lõpptulemus võiks olla üks kiiresõidu (ringraja) võimeline auto, mis sobiks ka igapäevasõitudeks.
SPECLIST:
MOOTOR/JÕUÜLEKANNE (242kw/466Nm rattast)
K24 Turbo, MAF, õhufilter ja torustik, S60R küljest
Bosch rohelised 465cc pihustid, S60R küljest
H2MRacing 45mm suur intercooler paigaldatud AC radika ette, kuumapoole torustik alu+silikon
Suurem õlijahuti, Focus RS MK2
3" roostevaba summuti alates turbost, Simons reso, lühike ovaalne pütt ja otsad
Gustavi custom soft, launch control, tagumise lambda diagnostika välja lülitatud, väändegraafik optimaalne, et iga käiguga oleks pidamine, 1. käigu väändepiiraja 60%
OE 850R sidur, ühemassiline hooratas, short shifter
Quaife ATB Helical LSD
Uretaanist IPD ülemine mootoripadi, uretaanist ProParts käigukasti tugi
VEERMIK
Bilstein B8 amordid ja Heico Sportiv vedrud (lühendatud ees 1 keeru ja taga 2 keeru võrra)
Stabikad 24.5mm ees, 21.5mm taga
Powerflex õõtsapuksid, Pro Parts poolraami puksitäited
Tehase strut bar asendatud jäigaga , lisatud roostevaba strut bar ette ja chassis brace taha
Camber poldid ees
PIDURID
330mm 4 kolviga Brembod ees ja taga S60R küljest, sadulad värvitud kollaseks
Ferodo DS2500 klotsid ees, OEM Brembo taga
Motul RBF600 vedelik
Wisefab armeeritud voolikud
OE pidurijahutuse õhusuunajad
KERE/SISU
Facelift esi- ja tagatuled
OE Sport kit esistange lisa
S60 Challenge tiib (replica)
Koopad rullitud ja veidi pullitud
Numbrituledes led-id
Bimarco Futura FIA korvistmed
Heico Sportiv näidikud
AutoGauge Smoke rõhukell
RATTAD
Fifteen52 Tarmac 18x8.5 ET40 + 5mm flants + Federal RS-Pro 255/35 R18 (treadwear 200)
Heico Sportiv Volution 18x8 ET38 + 15mm flants + Nokian Hakkapeliitta R2 235/40R18 talvel
EX: OZ Superleggera 17x8 ET35 + Kumho Ecsta XS 235/45 R17 (treadwear 180)
EX: BBS CK 19x8 ET42 + 15mm flants + Michelin Pilot Sport Cup 2 235/35 R19 (treadwear 180)
Selline nägi välja ostes:
Mõned värskemad pildid:
Viimati muutis allan, 13 Sept 2020, 02:15, muudetud 14 korda kokku.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Hetkeseisuga olen juba pisut ka nokitsenud:
Mobil1 5W50 õli ja Mahle filter
JR paneel(õhu)filter
IPD HD TCV
IPD HD uretaanist ülemine suur mootoripadi
Proparts uretaanpuksidega käigukasti pikilõtkuvarras
Autogauge Smoke seeria rõhukell
kütusefilter ja küünlad (OEM)
sisselaskekollektori tihend (OEM)
MAF sensor (OEM)
Heico 2,5" väljalaske ja tehase downpipe asemele ehitatud custom 3" RV dual exhaust (vajab veel ühte pütti vahele ja ilusamaid otsasid)
kärukonks minema visatud
sisemised ja välimised rooliotsad Lemförder
Cosmos blue H7 lähitulepirnid
USA suunad.
Kuna sisselaskekollektoriga mässates lasin kogemata jahutusvedelikku genekasse, käis see ka remondis.
Pagassis on oma aega ootamas uretaanist õõtshoova puksid, Powerflex strut brace tensioning kit ja ülemine väike mootoripadi. Peaks järgmisel nädalal külge saama.
Samal ajal prooviks veel summuti ära lõpetada ja V70 alt KW coiloverid külge keerata.
Rihmavahetuseni on 20k, aga ilmselt läheb lähiajal töösse.
Vähehaaval tahaks teostama hakata ka suuremaid asju:
FMIC, cooleri torustik, vaakumvoolikud
suurem turbo, pihustid, R väljalaskekollektor
LSD???
pidurid: kuna 305mm ketas näeb ülimannetu välja, oleks ainuüksi visuaalselt eriti äge 355mm BBK ette ja R pidurid taha, eeldusel, et kuskilt hea hinnaga välja sebiks.
välimus (pole kõige tähtsam): R esistange ja tagaluugi lip, OEM sport kiti küljelaiendid ja tagastange lisa, FL tuled, ägedamate velgede vastu poleks ka midagi.
Olen paaril korral seda autot juba ka sihipäraselt kasutanud:
1. One mile challenge, mille eesmärgiks oli näha, mida ta enne tuunimist suudab.
Kahjuks keerasin esimese katse veidi tuksi ja teist katset ei saanud, kuna vihma hakkas sadama, aga tulemusega 233kmh, võib täiesti rahule jääda.
Noh, ja need, kes kohal käisid, kindlasti kuulsid mind, sest tol hetkel polnud auto küljes ühtegi summutipütti
Pilt ja video:
http://www.youtube.com/watch?v=Ibo1eua5sQM
2. Neljapäeval käisime vennaga Auto24 ringil sõitmas (tal 2005 Civic Type R) ning enda üllatuseks avastasin, et hoolimata tema ~500kg kergemast autost sõitsime täiesti võrdselt.
Kuna autoga rajal olin esimest korda elus, siis video järgi mõõdetud ringiajaga 1:41 võiks ka rahul olla, arvestades, et pidurdasin pigem varem ja trajektoor samuti ülimetsas.
Suhteliselt alguses murdsin kaamerakinnituse puruks, seega parimaid ringiaegu ei tea ega saa näidata.
Pilt ja pardakaamera video:
http://www.youtube.com/watch?v=BGgK77CpX94
Mobil1 5W50 õli ja Mahle filter
JR paneel(õhu)filter
IPD HD TCV
IPD HD uretaanist ülemine suur mootoripadi
Proparts uretaanpuksidega käigukasti pikilõtkuvarras
Autogauge Smoke seeria rõhukell
kütusefilter ja küünlad (OEM)
sisselaskekollektori tihend (OEM)
MAF sensor (OEM)
Heico 2,5" väljalaske ja tehase downpipe asemele ehitatud custom 3" RV dual exhaust (vajab veel ühte pütti vahele ja ilusamaid otsasid)
kärukonks minema visatud
sisemised ja välimised rooliotsad Lemförder
Cosmos blue H7 lähitulepirnid
USA suunad.
Kuna sisselaskekollektoriga mässates lasin kogemata jahutusvedelikku genekasse, käis see ka remondis.
Pagassis on oma aega ootamas uretaanist õõtshoova puksid, Powerflex strut brace tensioning kit ja ülemine väike mootoripadi. Peaks järgmisel nädalal külge saama.
Samal ajal prooviks veel summuti ära lõpetada ja V70 alt KW coiloverid külge keerata.
Rihmavahetuseni on 20k, aga ilmselt läheb lähiajal töösse.
Vähehaaval tahaks teostama hakata ka suuremaid asju:
FMIC, cooleri torustik, vaakumvoolikud
suurem turbo, pihustid, R väljalaskekollektor
LSD???
pidurid: kuna 305mm ketas näeb ülimannetu välja, oleks ainuüksi visuaalselt eriti äge 355mm BBK ette ja R pidurid taha, eeldusel, et kuskilt hea hinnaga välja sebiks.
välimus (pole kõige tähtsam): R esistange ja tagaluugi lip, OEM sport kiti küljelaiendid ja tagastange lisa, FL tuled, ägedamate velgede vastu poleks ka midagi.
Olen paaril korral seda autot juba ka sihipäraselt kasutanud:
1. One mile challenge, mille eesmärgiks oli näha, mida ta enne tuunimist suudab.
Kahjuks keerasin esimese katse veidi tuksi ja teist katset ei saanud, kuna vihma hakkas sadama, aga tulemusega 233kmh, võib täiesti rahule jääda.
Noh, ja need, kes kohal käisid, kindlasti kuulsid mind, sest tol hetkel polnud auto küljes ühtegi summutipütti
Pilt ja video:
http://www.youtube.com/watch?v=Ibo1eua5sQM
2. Neljapäeval käisime vennaga Auto24 ringil sõitmas (tal 2005 Civic Type R) ning enda üllatuseks avastasin, et hoolimata tema ~500kg kergemast autost sõitsime täiesti võrdselt.
Kuna autoga rajal olin esimest korda elus, siis video järgi mõõdetud ringiajaga 1:41 võiks ka rahul olla, arvestades, et pidurdasin pigem varem ja trajektoor samuti ülimetsas.
Suhteliselt alguses murdsin kaamerakinnituse puruks, seega parimaid ringiaegu ei tea ega saa näidata.
Pilt ja pardakaamera video:
http://www.youtube.com/watch?v=BGgK77CpX94
Viimati muutis allan, 05 Jaan 2017, 10:54, muudetud 1 kord kokku.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Väga äge pill. A mis Volutionitega tegid? Minumeelest ilusamad kui OZid. A noh, see minu arvamus.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Tänan.
Ütleme nii, et Heicod on tänavakingad ja OZ-id on jooksutossud
Ütleme nii, et Heicod on tänavakingad ja OZ-id on jooksutossud
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Heico väljalase läheb modifitseerimisele ja minu kuudi alla. Kuigi diislile eriti juurde ei anna siis ikkagi.
Aga kindlasti kujuneb sellest masinast üks omanäolisem ja kiirem masin siin foorumis. Rasmuse V8-le tegid ära juba, Gustavi R ei ole kaugel.
Aga kindlasti kujuneb sellest masinast üks omanäolisem ja kiirem masin siin foorumis. Rasmuse V8-le tegid ära juba, Gustavi R ei ole kaugel.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
evald112 kirjutas:Aga kindlasti kujuneb sellest masinast üks omanäolisem ja kiirem masin siin foorumis. Rasmuse V8-le tegid ära juba, Gustavi R ei ole kaugel.
Kiireid ja omanäolisi Volvosid meil ikka jagub ja pigem on hea, kui üksteist motiveeritakse
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
evald112 kirjutas:Heico väljalase läheb modifitseerimisele ja minu kuudi alla. Kuigi diislile eriti juurde ei anna siis ikkagi.
Aga kindlasti kujuneb sellest masinast üks omanäolisem ja kiirem masin siin foorumis. Rasmuse V8-le tegid ära juba, Gustavi R ei ole kaugel.
Anna nüüd aega atra seada.
Poleerin läigestan vahatan
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Et teema päris ära ei ununeks, kirjutan vahepealsetest tegemistest niipalju, kui meelde tuleb.
Kunagi sügisepoole võtsin V70 alt KW coilid ja panin S60 alla, aga kaua nendega sõita ei saanudki, kui juhtus väike vahejuhtum äärekiviga ja kannatada sai juhipoolne esiamort ja Heico veljed. Asenduseks said etteotsa Bilstein B8 amordid ja Heico (Eibach) vedrud, taga on praegu KW amort ja vedru. Bilsteinid on väga mõnusad, tulevikus vist lähevad taha ka sellised.
Seejärel mõtlesime Gustaviga, et võtaks softiga midagi ette. Kahjuks selgus aga, et Heico insenerid olid ajusse mingi ägeda kasvaja istutanud ja see aju meiega koostööd ei teinudki. Abikäe ulatas foorumlane kaak, kes aitas Gustavil võõra aju minu auto peal tööle panna. Gustav meisterdas ägedama softi ka, praegu hoiab ilma piigita 1.4-1.5bari, ülevalt otsast on pandud langema turbo-pihustite pärast (Heico soft oli 1.3 piik ja hoidis 1.1). Lisaks sai välja lülitatud tagumine lambda ja eemaldatud väändepiirang 1. käigul.
Maardu lammutusest tõin S60R-i küljest pidurid (4 kolviga 330mm Brembod ees ja taga), tagaluugi lipi, KKK24 turbo, rohelised 465cc pihustid ja väljalaske kolle.
Pidurid ja lip on küljes, pihustid ultraheliga puhastatud ja ootavad koos ülejäänud kraamiga, et ma mõned väiksemad otsused ära teeksin (turbosse sisenev ots on uuel turbol suurem ja hetkel tundub, et pean ostma R-i õhufiltrikorpuse koos torustikuga ja enda MAF-i selle külge aretama). Selgus ka, et Heico veljed ei mahu enam uute pidurite peale, võib-olla pean taastamisejärgselt need maha müüma.
Ahjaa, MAF-i olen vahepeal veel ühe korra vahetanud.
Pagasiruumi sai roostevaba toru kere jäigestama. Esimene strut bar on valmimisel ning kevadeks tahaks põhja alla ka mõned kõvemad vardad saada.
Lähiaja plaanides on veel 45 või 60mm drop-in intercooler Rootsist.
Kui raatsin ja sobiva hinnaga leian, tahaks LSD-d ka saada, seejärel võiks tehnilise poolega mõneks ajaks rahule jääda.
Korralikku pildimaterjali pole pakkuda, aga lisan illustreerimiseks midagi oma telefonist:
Kunagi sügisepoole võtsin V70 alt KW coilid ja panin S60 alla, aga kaua nendega sõita ei saanudki, kui juhtus väike vahejuhtum äärekiviga ja kannatada sai juhipoolne esiamort ja Heico veljed. Asenduseks said etteotsa Bilstein B8 amordid ja Heico (Eibach) vedrud, taga on praegu KW amort ja vedru. Bilsteinid on väga mõnusad, tulevikus vist lähevad taha ka sellised.
Seejärel mõtlesime Gustaviga, et võtaks softiga midagi ette. Kahjuks selgus aga, et Heico insenerid olid ajusse mingi ägeda kasvaja istutanud ja see aju meiega koostööd ei teinudki. Abikäe ulatas foorumlane kaak, kes aitas Gustavil võõra aju minu auto peal tööle panna. Gustav meisterdas ägedama softi ka, praegu hoiab ilma piigita 1.4-1.5bari, ülevalt otsast on pandud langema turbo-pihustite pärast (Heico soft oli 1.3 piik ja hoidis 1.1). Lisaks sai välja lülitatud tagumine lambda ja eemaldatud väändepiirang 1. käigul.
Maardu lammutusest tõin S60R-i küljest pidurid (4 kolviga 330mm Brembod ees ja taga), tagaluugi lipi, KKK24 turbo, rohelised 465cc pihustid ja väljalaske kolle.
Pidurid ja lip on küljes, pihustid ultraheliga puhastatud ja ootavad koos ülejäänud kraamiga, et ma mõned väiksemad otsused ära teeksin (turbosse sisenev ots on uuel turbol suurem ja hetkel tundub, et pean ostma R-i õhufiltrikorpuse koos torustikuga ja enda MAF-i selle külge aretama). Selgus ka, et Heico veljed ei mahu enam uute pidurite peale, võib-olla pean taastamisejärgselt need maha müüma.
Ahjaa, MAF-i olen vahepeal veel ühe korra vahetanud.
Pagasiruumi sai roostevaba toru kere jäigestama. Esimene strut bar on valmimisel ning kevadeks tahaks põhja alla ka mõned kõvemad vardad saada.
Lähiaja plaanides on veel 45 või 60mm drop-in intercooler Rootsist.
Kui raatsin ja sobiva hinnaga leian, tahaks LSD-d ka saada, seejärel võiks tehnilise poolega mõneks ajaks rahule jääda.
Korralikku pildimaterjali pole pakkuda, aga lisan illustreerimiseks midagi oma telefonist:
Viimati muutis allan, 30 Dets 2018, 20:33, muudetud 2 korda kokku.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Mulle kohe meeldib selle auto arengut jälgida, väga viis!
Muuseas, mul ehk oleks isegi Heico velgede vastu huvi kui selgub, et sul tõesti nendega muud teha pole. Ehk paned mingit (hinna)infot mulle PSi?
Muuseas, mul ehk oleks isegi Heico velgede vastu huvi kui selgub, et sul tõesti nendega muud teha pole. Ehk paned mingit (hinna)infot mulle PSi?
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Kraapisin auto lume alt välja, et natuke sõita ja mõtlesin, et panen selle puhul väikse soundchecki siia ka:
http://www.youtube.com/watch?v=eGH6sxCnTf4
http://www.youtube.com/watch?v=eGH6sxCnTf4
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
pestav kirjutas:
Peab eelkõnelejaga nõustuma.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Mehed-mehed, rahunege nüüd, pean ka soundchecki tegema, siis vaatab edasi
Aga ei tegelt Allani pillil ülikõvad hääled, samuti Gustavil endal. Need S60-d kohe teevad omamoodi head häält. Minu homemade 3" kahuritoru teeb natuke teistsugust saundi.
Aga ei tegelt Allani pillil ülikõvad hääled, samuti Gustavil endal. Need S60-d kohe teevad omamoodi head häält. Minu homemade 3" kahuritoru teeb natuke teistsugust saundi.
Re: Allani S60 T5 Heico Sportiv
Tänks, kutid
Tegelikult kaamera summutas mahlakamad noodid ära, laivis on asi päris robustne.
Paukumise eest pean Gustavit tänama
Tegelikult kaamera summutas mahlakamad noodid ära, laivis on asi päris robustne.
Paukumise eest pean Gustavit tänama
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist