Tervist!
On keegi kokku puutunud või leidnud lugemist selle kohta, et paigaldada 740le 800jase 2,3l turbomootor? mis kaste kasutatakse? jne
Isegi saanud googeldades vastuseid, kuid eeldaksin kõike mis ei ole rootsi keeles, pole just tõlki käepärast võtta ja rootsi keelseid lehti olen isegi kuhjaga leidnud
Kui leidub ka keegi kes võib omast käest infot jagada, oled tere tulnud suud pruukima :)
Tervituste ja parimate soovidega,
Sass
740 T5?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: 740 T5?
Enne kui keegi ette jõuab...
Kirjutad "740 whiteblock swap site:turbobricks.com" ja hakkad lugema.
Saad teada, et sul on vaja osta üks T5 mootor ja üks manuaalkastiga 960.
Siis kompunnid need R5 ja R6 mootori detailid nii kokku, et see tagaveolisele vahele istub ja valmis ongi.
Suurusjärgus 3...6 tuhat, sõltuvalt kuidas toorikutega joppab.
Sellise eelarve juures oleks muidugi mõistlik juba T6 ehitada...
Kirjutad "740 whiteblock swap site:turbobricks.com" ja hakkad lugema.
Saad teada, et sul on vaja osta üks T5 mootor ja üks manuaalkastiga 960.
Siis kompunnid need R5 ja R6 mootori detailid nii kokku, et see tagaveolisele vahele istub ja valmis ongi.
Suurusjärgus 3...6 tuhat, sõltuvalt kuidas toorikutega joppab.
Sellise eelarve juures oleks muidugi mõistlik juba T6 ehitada...
Re: 740 T5?
köige etem oleks jah kasutada 960 kere toorikuna, sest sellel sillatala ja mootori kinnitused 1:1 klapivad t5 mootori kinnitustega.
ja muidugi alumiiniumi keevitamist,. 3 liitrise tagaveduse whiteploki mootori karterist tükk vahelt välja ja esiveduse mootori külge,
lisaks ölipumba toru muuta ja muid pisi asju
ja muidugi alumiiniumi keevitamist,. 3 liitrise tagaveduse whiteploki mootori karterist tükk vahelt välja ja esiveduse mootori külge,
lisaks ölipumba toru muuta ja muid pisi asju
Re: 740 T5?
selge pilt, point on selles, et üks R-i moto olemas, vaja ainult sõidukit millele see vahele istuda.. eeldus oligi, et manuaal käimar ja tagavedu...
Volvo 850 T5-R -> Saab 900T -> Audi S6 -> Audi S6 -> Volvo 850R
Re: 740 T5?
põhimõtteliselt siis whiteblocki(m90) käsikast peaks kokku hakkama t5 motoga? lugenud küll kuskilt, üsna üheselt ehitatud kastid ja võimalik isegi vahetada vist omavahel. okei, aga moto motoks, kui vaja 740 peale panna, kinnitused jms kõik erinevad, see on arusaadav, aga kuidas m90 kast sillaga omavahel ühtib teab keegi pajatada? kripeldab mõttes siiski 740, sest see kere just oma kandilisuse ja välimusega pakub ennast vägisi toorikuks. muidu m90 kast peaks olema siiski m90h2? vast kõige parem oma vastupidavuse ja käigu pikkuse poolest?
Volvo 850 T5-R -> Saab 900T -> Audi S6 -> Audi S6 -> Volvo 850R
Re: 740 T5?
960 soovituslik siiski toorikuks vötta.
sealt saad esisillatala siis kasutada ja vötta käigukasti kinnitused.
arvatavasti leiad sillatala niisama ka kellegilt müügist.
aga muidu netis liikvel pilte ka kuidas teha uued mootori käpad. kunagi leidsin rida kuue jaoks joonised ka.
960 samas kasutab multilink silda, arvatavasti kardaan erineva pikkusega/otsaga talasillast.
aga pole olemas autot mis kardaani puuduse töttu on ehitamata jäänud,
saab kahest kokku liita, kui kardaani tegemiseni jöuad vöin kontakti jagada.
sealt saad esisillatala siis kasutada ja vötta käigukasti kinnitused.
arvatavasti leiad sillatala niisama ka kellegilt müügist.
aga muidu netis liikvel pilte ka kuidas teha uued mootori käpad. kunagi leidsin rida kuue jaoks joonised ka.
960 samas kasutab multilink silda, arvatavasti kardaan erineva pikkusega/otsaga talasillast.
aga pole olemas autot mis kardaani puuduse töttu on ehitamata jäänud,
saab kahest kokku liita, kui kardaani tegemiseni jöuad vöin kontakti jagada.
Re: 740 T5?
Nii lugenud ja seedinud siin erinevaid ideid vähekene, 960 plaan oleks vast kõige lihtsam, kuid pakub ka kõige vähem huvi, 740 t5 siiski rohkem mõttes, kuid sattunud otsa erinevatele 850 rwd conversionitele, kus kasutatud siis näiteks bmw v8 silda ja kasti, aga muidugi on sellisel juhul ka moto teine olnud ja tagant silla jaoks üsna üüratult kere lõigutud. Niisiis kuidas istuks huvitav põhja alla m90 kast ja näiteks 960 tagasild, just mõtlen ruumi poolest, mitte kinnitusi, mõistan vist ka õigesti, et sellisel juhul peaks ka kardaan lühem olema? tahaks ikkagi kasutada R-i enda motot.
tervitustega,
sass
tervitustega,
sass
Volvo 850 T5-R -> Saab 900T -> Audi S6 -> Audi S6 -> Volvo 850R
Re: 740 T5?
Sass. kirjutas:Nii lugenud ja seedinud siin erinevaid ideid vähekene, 960 plaan oleks vast kõige lihtsam, kuid pakub ka kõige vähem huvi, 740 t5 siiski rohkem mõttes, kuid sattunud otsa erinevatele 850 rwd conversionitele, kus kasutatud siis näiteks bmw v8 silda ja kasti, aga muidugi on sellisel juhul ka moto teine olnud ja tagant silla jaoks üsna üüratult kere lõigutud. Niisiis kuidas istuks huvitav põhja alla m90 kast ja näiteks 960 tagasild, just mõtlen ruumi poolest, mitte kinnitusi, mõistan vist ka õigesti, et sellisel juhul peaks ka kardaan lühem olema? tahaks ikkagi kasutada R-i enda motot.
tervitustega,
sass
Võiks öelda, et sa muretsed tühiste asjade pärast. Sellise projekti juures on ära mahtumine kõige väiksem mure - kui sa nagunii pead tegema kardaani tunneli siis on väike asi sinna teha ruum ka M90 jaoks. Sama jutt tagasilla kohta - kuna kinnitusi pole olemas ja need tuleb teha siis natuke lõigata ja painutada asja juures muud plekki pole suur probleem. Kardaane tehakse vastavalt soovile milliseid aga soovid, kõige muu kõrval on see nagunii kommiraha. 850 tagaveoliseks ehitamine on sinu pakutud variantide seast kõige keerulisem ja kõige töömahukam. Kui soovid ehitada siis 700 peale selle mootori panek pole ka mingi raketiteadus. Teemast on juba läbi käinud isegi variandid originaal kinnituste jaoks - jääb ära hea hulk suhteliselt täpset ja aeganõudvat tööd.
Ma ei tea mis kogemusi ja võimalusi sul autode ehituse alal on seega ei oska ka soovitada, milline see hea variant selle R-i mootori kasutamiseks on.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Re: 740 T5?
Olen jätnud ka selle mainimata, et ise töid ei teosta, küll leian selleks ka sobiva inimese. Lihtsalt pean kõige tähtsamaks hetkel endal pilt peas selgeks lüüa mis asju kasutada, mis kerel, kuidas lahendused on jne. Viiks ennast kõigepealt asjaga kurssi ja siis hakkaks edasi uurima. Kriteeriumid võtsingi selle järgi, et kasutaksin enda R-i motot, peaks olema käsikast ja tagavedu.
Volvo 850 T5-R -> Saab 900T -> Audi S6 -> Audi S6 -> Volvo 850R
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist