Kliima pumba kiir-remont..
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Kliima pumba kiir-remont..
siduri painutamine.
Seibid liimida siduri väljapoole. Guugelda volvo ac breadclip fix. Seal pahna suht palju
Uus sidur.
Seibid liimida siduri väljapoole. Guugelda volvo ac breadclip fix. Seal pahna suht palju
Uus sidur.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Kui kliimat taha ei võta, siis esmakontroll oleks külmaaine kogus ?
V70 - ex
V70R - ex
V70 AWD
S80 V8
V70R - ex
V70 AWD
S80 V8
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Seoses kondiga selline mure ,et külma mootoriga kont sisse lülitades töötab 5-10 min ja siis enam külma ei puhu.
Milles võib olla probleem ?
Milles võib olla probleem ?
Volvo S80 2.5 TDi 103kw
Honda Prelude 2.2 Vtec 150kw
Honda Prelude 2.2 Vtec 150kw
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Loe see teema algusest peale läbi ja saad teada. Esimesel lk-l on kirjas.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Tõenäoliselt vaja seibidega mässata.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Kõik seibid vahelt eemaldatud. Nüüd töötab pump ca 5 sek ja seisab 8 sek
Volvo S80 2.5 TDi 103kw
Honda Prelude 2.2 Vtec 150kw
Honda Prelude 2.2 Vtec 150kw
- birgo99
- Kõva postitaja
- Postitusi: 228
- Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
- Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa
Re: Kliima pumba kiir-remont..
sama seis umbes mul, ei ole ka aru saanud mis keiss on, a plaan minna uuesti kuskile kontrollima asja.frantic kirjutas:Kõik seibid vahelt eemaldatud. Nüüd töötab pump ca 5 sek ja seisab 8 sek
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud
Re: Kliima pumba kiir-remont..
siis on süsteem peaaegu tühi. mida suuremad mootori pöörded, seda rutem lahti laseb. varsti ei võta üldse pumpa järgi.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Ega see pump ei peagi koguaeg järel olema.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- birgo99
- Kõva postitaja
- Postitusi: 228
- Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
- Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa
Re: Kliima pumba kiir-remont..
no vaevalt ta peab käima taktis 3 töötab ja 5 seisab?!?!Leho kirjutas:Ega see pump ei peagi koguaeg järel olema.
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud
Re: Kliima pumba kiir-remont..
kliima pump iniseb vs undab, mis rohuga seda aidata saab, kui pumpa taga pole siis undab päris korralikult kui taha lülitad siis vähe vaiksem, aga ikkagi ebameeldiv heli autoks siis 850
V70 TDI 98a
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Faric kirjutas:kliima pump iniseb vs undab, mis rohuga seda aidata saab, kui pumpa taga pole siis undab päris korralikult kui taha lülitad siis vähe vaiksem, aga ikkagi ebameeldiv heli autoks siis 850
Pumba siduri laager ilmselt.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
birgo99 kirjutas:no vaevalt ta peab käima taktis 3 töötab ja 5 seisab?!?!Leho kirjutas:Ega see pump ei peagi koguaeg järel olema.
Sellises taktis hakkas käima umbes siis, kui 150g gaasi oli sees ja 600g veel puudus.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
huvi pärast küsiks tarkadelt 2006a v70 2.4 d5 136kw kohta. Mul teeb kliima töötades nagu geneka juurest urinat või midagi sellist. Pikalt ei ole, mingise intervalliga kostab ja suht lühikest aega. Kui kliima välja lülitada siis ok. Ja seda rrrrrr häält kuuleb tühikäigul, sõites ei ole. Täna kui oli pikem sõit selja taga siis nagu ka kohapeal käies ei olnud nagu kuulda eriti.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Tegin ise suvel selle libiseva kondi siduri seibide teema läbi (2gen V70).
Kompressorit ennast polnud vaja maha võtta (erinevalt mitmete kliimatarkade hoiatustest).
Eemaldada tuli lairihm, pinguti ja hammasrihma katted, siis tekib piisavalt ruumi, et ligi juba kapoti alt pääseb. Auto alt ei pääse.
Need mingid "bread clip fixid" ja asjad on BS. Selle tagajärjel väänatakse see välimine siduriketas asjade vahele toppimise teel mingisse ebanormaalsesse kõverasse asendisse ning selle teostamine pole sugugi vähem piinarikkam kui õigesti tegemine - ja see toob minuarust kaasa kiirema kulumise.
Õigesti tehes tuleb õhuvahe ajada paika välimise ketta ja siduri vahel olevate plekist kaliiberseibidega.
Enne välimise ketta eemaldamst mõõtke kaliibriga õhuvahe, üle 0,5 mm on juba liiga suur (mul oli ca 1 mm).
Ketta keskpoldi (M6 polt 10 mm peaga) keeramiseks tuleb 1/4 tollisel padrunikomplektil 10 mm padrun mõni mm lühemaks käiata.
ÄRGE KANGUTAGE VÄLIMIST SIDURI KETAST ÄRA KRUVIKEERAJATEGA! (Netis on selliseid soovitusi ka). Väänate selle lihtsalt kõveraks ja ta ei pruugi ära tulla.
Ettevaatust - et seibid välja ei kuku ja kaotsi ei lähe!
Netist leiate ka joonise, kuidas valmistada ise väike tõmmits, selleks on vaja üks väike tükk 6 mm terast.
Välise ketta küljes on selleks 5 mm keermega kolm auku. Valmistatud tõmmits toetub keskkohaga ketta keskpoldi auku keeratud sobiva polti peale ja neid 5 mm polte ettevaatlikult kordamööda pingutades tulebki ketas ära. Juhised leiate netist ise.
Kogu tööle kulus koos tõmmitsa tegemisega ca 4 tundi, kompressorit lahti võtta puudus vajadus, tuleb lihtsalt kannatlikult kapoti alt õiendada ja tasapisi neid 5 mm polte kordamööda pingutada. Tagasi pannes ärge unustage ketta nuute millegagi (nt vaskpasta) määrida, järgmine kord tuleb lihtsamalt.
Kompressorit ennast polnud vaja maha võtta (erinevalt mitmete kliimatarkade hoiatustest).
Eemaldada tuli lairihm, pinguti ja hammasrihma katted, siis tekib piisavalt ruumi, et ligi juba kapoti alt pääseb. Auto alt ei pääse.
Need mingid "bread clip fixid" ja asjad on BS. Selle tagajärjel väänatakse see välimine siduriketas asjade vahele toppimise teel mingisse ebanormaalsesse kõverasse asendisse ning selle teostamine pole sugugi vähem piinarikkam kui õigesti tegemine - ja see toob minuarust kaasa kiirema kulumise.
Õigesti tehes tuleb õhuvahe ajada paika välimise ketta ja siduri vahel olevate plekist kaliiberseibidega.
Enne välimise ketta eemaldamst mõõtke kaliibriga õhuvahe, üle 0,5 mm on juba liiga suur (mul oli ca 1 mm).
Ketta keskpoldi (M6 polt 10 mm peaga) keeramiseks tuleb 1/4 tollisel padrunikomplektil 10 mm padrun mõni mm lühemaks käiata.
ÄRGE KANGUTAGE VÄLIMIST SIDURI KETAST ÄRA KRUVIKEERAJATEGA! (Netis on selliseid soovitusi ka). Väänate selle lihtsalt kõveraks ja ta ei pruugi ära tulla.
Ettevaatust - et seibid välja ei kuku ja kaotsi ei lähe!
Netist leiate ka joonise, kuidas valmistada ise väike tõmmits, selleks on vaja üks väike tükk 6 mm terast.
Välise ketta küljes on selleks 5 mm keermega kolm auku. Valmistatud tõmmits toetub keskkohaga ketta keskpoldi auku keeratud sobiva polti peale ja neid 5 mm polte ettevaatlikult kordamööda pingutades tulebki ketas ära. Juhised leiate netist ise.
Kogu tööle kulus koos tõmmitsa tegemisega ca 4 tundi, kompressorit lahti võtta puudus vajadus, tuleb lihtsalt kannatlikult kapoti alt õiendada ja tasapisi neid 5 mm polte kordamööda pingutada. Tagasi pannes ärge unustage ketta nuute millegagi (nt vaskpasta) määrida, järgmine kord tuleb lihtsamalt.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist