1985a 740 ("ameeriklane")
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
1985a 740 ("ameeriklane")
Niiviisi... eile ööse trotsides tuisku ja tormi tõin slepis ära ühe ripakile jäetud Volvo 740 Sauele garaaži. Täna luristan fervexit ja lähen "trofeed" üle vaatama. Ehk endine omanik tanel795 (vist) ütleb nüüd enne põhjalikku ülevaatust ausalt kõik vead Mitte et ma selle pärast loobuksin teda sõidukorda tegemast kuivõrd on minu osapoolel lihtsam ja kiirem seda sõitu saama.
Küsimus nr 1 kõlaks omanikule järgmiselt: Milline bensiinipump on omadega õhtal - paagipump või surve- e. pritsungipump? Ja nendin siinkohal et vahe neil on küll... sissejuhatuseks hinnavahe - kahekordne
Küsimus nr 1 kõlaks omanikule järgmiselt: Milline bensiinipump on omadega õhtal - paagipump või surve- e. pritsungipump? Ja nendin siinkohal et vahe neil on küll... sissejuhatuseks hinnavahe - kahekordne
nautic kirjutas:Praktikas on asi nii,et kui sul on bensiin süsteemis, siis istmealune pump hoiab auto töökorras.Paagipumpa on vaja siis ,kui bensiin on otsa lõppenud-saab kiiremini üles.Väga paljud sõidavad ammu surnud paagipumpadega , probleemid tekivad kui saab otsa bensiin.
Survepump ei jõua ise paagist imeda,selleks ongi paagis etteandepump.Kui paagipump seisma jääb,siis ei sõida enam eriti kuhugi.
Testitud-kindel
Võibolla ei seletanud ma küllalt selgelt.Kui pumba sees on õhk,näiteks pärast bensiini lõppemist,võib juhtuda et paagiväline pump (Audi 80,mõned mersud jpt.autod)ei jõua bensiini üles imeda.Kuid kui magistraal on bensiini täis,siis mingisugune millibaarine hõrendus pumba eel ei takista pumpa pumpamast.Kui, siis peaks olema leke(saama õhku) paagi ja pumba vahel.
Kui enda auto reostaati hakkasin vahetama,siis paagi peale minev pumba juhe oli ammu ära roostetanud.Pump ise aga käima ka ei hakanud,ainult särtsus.Nii ta mu riiulis praegu seisabki,kuid auto sõidab rõõmsasti.
Teiseks tean kümneid kordi juhtumeid,kui nendel volvodel peale bensiini lõppemist kütus ise üles ei tule.Sellisel juhul tuleb paak kas täiesti täis panna või ise aidata kapoti alt üles imeda.
Henn
Kui enda auto reostaati hakkasin vahetama,siis paagi peale minev pumba juhe oli ammu ära roostetanud.Pump ise aga käima ka ei hakanud,ainult särtsus.Nii ta mu riiulis praegu seisabki,kuid auto sõidab rõõmsasti.
Teiseks tean kümneid kordi juhtumeid,kui nendel volvodel peale bensiini lõppemist kütus ise üles ei tule.Sellisel juhul tuleb paak kas täiesti täis panna või ise aidata kapoti alt üles imeda.
Henn
Bensuseier hüples ja näitas aiateibaid. Juhtmete korrastamisest polnud abi seieri puhul. Aitas näidiku tagant jootekohtade ülekäimine kolviga. Nüüd näitab, aga eksib 10-15 liitriga. Ca 15 min. peale paagi täitmist vajub seier 3/4 peale ja kui jõuab alla punase sektori, siis on paagis veel 10 liitrit bensiini. Näidiku taga on "jumper" kas 60 või 80 liitrit. Mul 60 l paak. Selle väljatõmbamine või tagasipanemine ei muuda midagi. Ju vist peab veel tinutama. Mõni koht jäi äkki üle käimata.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Niih... puhusin ta täna ka korra elule . Vuriseb küll... ent miskipärast ei taha järsku gaasi - kipub kohe välja surema. Uputab üle?!? Tühja pööret hoidis ja vaikselt gaasi lubas lisada. Huvitaval kombel peale mõningat aega käimist, kaotas ka sädeme. Tuleb ka hakata üle vaatama selle allikaid... A see välja suremine gaasi äkilisel lisamisel tundub veidike imelik. Oskab keegi selle kohta nõu anda?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist