Mis vahe on 2.4 mootritel?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Mis vahe on 2.4 mootritel?
Küsimus siis selline et mis vahe on 2.4 bensuka 103kw ja 125kw vahel. Et kas ja kuidas oleks võimalik 103kw kasvatada 125kw. Kas ainult softi vahe või veel midagi teistmoodi?
Ei osanud mujale postitada ehk on õige koht?
Ei osanud mujale postitada ehk on õige koht?
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
Üks on 10v, teine on 20v
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
Ja kusjuures, 125kw nimetatakse 2.5, kuigi töömaht 2435cm3. Mul tagaluugil originaalmärgid, 2.5, online varuosapoodides on märgitud 2.5 jne.
Aga jah, usun, et see 103->125 pole väga mõistlik arendus, kui juba, siis ikka turboni, ja see juba mootorivahetus
Aga jah, usun, et see 103->125 pole väga mõistlik arendus, kui juba, siis ikka turboni, ja see juba mootorivahetus
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
Ma küll ei tea kas nendel õli ja jahutuskanalid ühtivad või ei aga kui on suht samad siis võiks pea ümber tõstmisele. See oleks juba suurem töö kui vahetada 125kw mootori vastu
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
2,4 liitristel bensiinimootoritel on tarkvara vahe. Mootorid B5244S (125 kW) ja B5244S2 (103 kW). Vanematel 2,5 liitristel on klappide vahe.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
Votnii, kui juba 2.4 ootoritest jutt siis arendame edasi võimsamate kohta teemat, et mis vahet on siis b5244t3(147Kw) ja b5244t5(ehk siis kõigile teada T5 mootor 191Kw)
või siis edasi b5244T2 mis siis arendab veel lisaks T5'le 4 lisa kilo vatti(natuke juurde ja saab bufaika juba)
Ehk siis ma ei saa kuskilt otsast aru, et mu xc70'l oleks mõni eesel vähem kui 200 jõudu.
või siis edasi b5244T2 mis siis arendab veel lisaks T5'le 4 lisa kilo vatti(natuke juurde ja saab bufaika juba)
Ehk siis ma ei saa kuskilt otsast aru, et mu xc70'l oleks mõni eesel vähem kui 200 jõudu.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
Natuke infot googlei abil, kuid kindlasti mitte ammendav vastus http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_V70 195 ja 147kw mootorid paistavad sama töömahuga olevat. Uuem T5 on teise töömahuga. Erinevused kindlast ajudes ja turbotes .... vb ka midagi plokis, kes teab see täiendab.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
selle asja leidsin täpsustamiseks, kuid ikka paberi peal nagu oleks raud sama, kuid mida ma vahetama peaks, et oma xc70'l T5'ks see mootor ajada?
ehk, et kas t5 aju ja fööniga hakkab teistmoodi puhuma? Pihustite töötsükkel on hetkel 60% seega need toidavad veel omajagu ära. Map peaks kannatama ju kõrgemat rõhku veel, kuna nendel volvodel põhi mapi maha suremise põhjus ongi, et töötsükkel on poolik koguaeg. TCV on koodide järgi sama nii T5'l kui ka T3'l.
Kas üldse ülejäänud auto elektroonika tunneks ära T5 aju kui see sinna installida?
Ainult turbo vahetamisega asi kindlalt piirduda ei sa, sest ECU annab ju märku TCV'le et nüüd hakka järgi laskma, kuigi need mitsubishi td04hl-13t föönid ise peaks saama hakkama kuskil 300 jõudu välja puhumisega(on sama kärakas topitud ju subaru impreza wrx'i kapoti alla tootma 2.0 liitrisest 185kw.
Sealt edasi map sensor? peaks töötama iseenesest reostaadi põhimõttel, et kuni ajust piiratud max boost käes pole peaks laskma peale puhuda.
Ok hakkab omale ka selgeks saama juba, et suurem turbo peale, ja juhtima MS ning saab paremini käima selle kui T5 ajuga, sest siis juba segavateks faktoriteks IMMO ja muud kärakad.
Hetkel aga maitsvat õllet mulle ja teie minge magama krt homme tööpäev.
ehk, et kas t5 aju ja fööniga hakkab teistmoodi puhuma? Pihustite töötsükkel on hetkel 60% seega need toidavad veel omajagu ära. Map peaks kannatama ju kõrgemat rõhku veel, kuna nendel volvodel põhi mapi maha suremise põhjus ongi, et töötsükkel on poolik koguaeg. TCV on koodide järgi sama nii T5'l kui ka T3'l.
Kas üldse ülejäänud auto elektroonika tunneks ära T5 aju kui see sinna installida?
Ainult turbo vahetamisega asi kindlalt piirduda ei sa, sest ECU annab ju märku TCV'le et nüüd hakka järgi laskma, kuigi need mitsubishi td04hl-13t föönid ise peaks saama hakkama kuskil 300 jõudu välja puhumisega(on sama kärakas topitud ju subaru impreza wrx'i kapoti alla tootma 2.0 liitrisest 185kw.
Sealt edasi map sensor? peaks töötama iseenesest reostaadi põhimõttel, et kuni ajust piiratud max boost käes pole peaks laskma peale puhuda.
Ok hakkab omale ka selgeks saama juba, et suurem turbo peale, ja juhtima MS ning saab paremini käima selle kui T5 ajuga, sest siis juba segavateks faktoriteks IMMO ja muud kärakad.
Hetkel aga maitsvat õllet mulle ja teie minge magama krt homme tööpäev.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
Sul pole vaja mingit T5 aju. Pane suurem turbo ja ma paneks teised pihustid ka igaks juhuks. Olemasoleva aju võin ise ka ümber kirjutada. Tahad sinna originaal T5'e faili või custom.
Edit: lisaks veel, et MS'iga kohe kindlasti paremini tööle ei saa kui Motronicuga.
Edit: lisaks veel, et MS'iga kohe kindlasti paremini tööle ei saa kui Motronicuga.
R
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
Kui pildid meeldivad, siis siin B5244T2 ja B5244T5 boosti mapid nö. Esimene lubab maximaalselt umb 0.4-0.5bar'i. Oleneb paljudest muudest asjadest. Võib ka tsipa rohkem olla. Viimane lubab maksimum 0.9-1.0bar.
B5244T2:
B5244T5:
B5244T2:
B5244T5:
R
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
Ehk tähendab seda, et ükski andur põhja ei jookse?
muidu pihustite kohapealt leidsin, et on sama toote koodiga.
muidu pihustite kohapealt leidsin, et on sama toote koodiga.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
Ainuke andur, mis põhja võib joosta on MAP. Maksimaalselt 2.5bari absoluutrõhku loeb. Aga sinna maani nagunii ei tõsta rõhku. MAFi liimidini on pisut maad veel.
R
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
pestav kirjutas:Ainuke andur, mis põhja võib joosta on MAP. Maksimaalselt 2.5bari absoluutrõhku loeb. Aga sinna maani nagunii ei tõsta rõhku. MAFi liimidini on pisut maad veel.
See mure oligi jah, et palju mapil lagi on.
aga kui turbsi kätte saan siis kuhu ma remappima tulen? Ning mitu eurooplast välja käima peab? Ma arvan, et MS'i peale ma igapäevaliikurit teha veel ei plaani.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
paikas kirjutas:pestav kirjutas:Ainuke andur, mis põhja võib joosta on MAP. Maksimaalselt 2.5bari absoluutrõhku loeb. Aga sinna maani nagunii ei tõsta rõhku. MAFi liimidini on pisut maad veel.
See mure oligi jah, et palju mapil lagi on.
aga kui turbsi kätte saan siis kuhu ma remappima tulen? Ning mitu eurooplast välja käima peab? Ma arvan, et MS'i peale ma igapäevaliikurit teha veel ei plaani.
PS saadetud...
R
Re: Mis vahe on 2.4 mootritel?
Terv.
Kui siin teema juba lahti siis küsin julgelt ära kohe, et ka plaanis 125kw välja vahetada turboka vastu, mis lisatöödega arvestada tuleks kas elektroonika pealt piirdubki asi ainult mootori aju vahetamisega? Jutt käib siis t3 147kw mootorist.
Kui siin teema juba lahti siis küsin julgelt ära kohe, et ka plaanis 125kw välja vahetada turboka vastu, mis lisatöödega arvestada tuleks kas elektroonika pealt piirdubki asi ainult mootori aju vahetamisega? Jutt käib siis t3 147kw mootorist.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline