Nii Volvomehed, hoiatan ühe isendi eest, Eesti reg. nr. 850TFT, kuulutus asub siin.
Vead:
* Tagasild ei tööta. Auto on hetkeseisus esiveoline sisuliselt.
* Vahekast lekib õli, mis seal sees toimub on teadmata, aga väga palju seda õli seal sees ei pidanud olema ja kui kaua ta nii on olnud ja mis tagajärjed sellel on, on samuti teadmata. (võimalik seotus esimese punktiga).
* Käsipidur ei tööta üldse, võimalik, et mehhanism eemaldatud rummu seest, sest trossid terved.
* ABS ja stabiilsuskontroll ei tööta
* Vasakpoolne pooltelje polt on puudu, kui rattad välja keerata ja gaasi anda jookseb pooltelg nuudist välja suure tõenäosusega. (Võimalik seotus ABS-i failurega.
* Tulede lüliti ei toimi korrektselt
* Kogu kelladeplokk on kahtlane, erinevad märgutulede veakoodid, süttivad kohati nagu jumal juhatab (info auto pakkus lahenduseks uut näidikuplokki, ~20 000).
* Käigukasti õli on must (Kasti tööd ei olnud võimalik kontrollida, kuna linnakiiruselgi proovisõidu võimalust ei ole, maanteest rääkimata).
* Ühe esitule klaas katki
* Roolipealsed nupud ei tööta
* Ühe esitule kojamehe mootor ei tööta, samuti ka tagaklaasi kojamehe oma.
* Stange kinnitused katki või valesti kokku pandud (servad irvakil).
* Hunnik muid pisivigu, osaliselt küll seismisest tekkinud, a la roostes pidurikettad, läbi olevad õõtsapuksid, mootoripadi jne.. aga neid ma ei pea oluliseks mainida.
Ühesõnaga, hooldamata peldik, eks olin ise loll, et antud masina peale aega ja raha raiskasin, noh mootor käis ilusti ja välimus tundus päris kobe, läbisõit samuti ilmselt õige, seetõttu sai ta esindusse kontrolli ka veetud. autod.ee müügimehed on muidu viisakad ja asjaajamine korrektne, kuid nad lihtsalt ei ole kursis, mis parsad pank sinna müügiks on saatnud. Või ajan ma midagi utoopilist taga? Ma muidu austan Sampo panka, siiani nendega ainult meeldivad kogemused, aga praegu tunnen küll, et olen veidi üle saanud aja ja rahaga, mis selle auto kontrolli alla matsin. Mis nelikveoline auto see on, millel tagasildki ei tööta. Minu praegune 94. aasta 850 on igatahes hulga paremas korras tehniliselt.
Häiriv on ka see, et antud masin jätkuvalt müügis järgmisi lolle ootamas, kuigi oma arust tegin selgeks pangale, mida ma asjast arvan. Ju siis see tagastatud liisinguautode müük ongi ehitatud inimeste teadmatuse või hea usu printisiibile. Kui tahad kontrollida midagi, siis maksa ja kui tuleb välja, et täku asemel on ära ruunatud eesel, on oma viga, et kohe aru ei saanud.
Ilusaid pühi ja hästi hooldatud autosid soovides,
Kalle
Hoiatus: Volvo XC70 2,4D5 2003 autod.ee, müüjaks Sampo Pank
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer
Foorumi reeglid
Hea Foorumlane ja Foorumi Lugeja,
Antud alafoorumisse postitamine on avatud kõigile registreeritud kasutajatele, kuid oma postitust tehes mõtle alati läbi järgnevad punktid:
1) Kas see postitus on lugejale vajalik?
2) Kas selles postituses on selgelt aru saada, milline osa sellest on fantaasia ning milline osa sellest on faktid?
3) Süüdistuste välja ütlemise asemel oleks ju kindlasti kohasem püstitada loogiline arutelu lahenduste leidmiseks, millest kõik võiksid midagi õppida!
Palun arvestage et foorum kui avalik tahvel ei saa vastutada selle peale kirjutatud sõnumite eest, kuid vajadusel olge valmis ise nende eest seisma!
Hea Foorumlane ja Foorumi Lugeja,
Antud alafoorumisse postitamine on avatud kõigile registreeritud kasutajatele, kuid oma postitust tehes mõtle alati läbi järgnevad punktid:
1) Kas see postitus on lugejale vajalik?
2) Kas selles postituses on selgelt aru saada, milline osa sellest on fantaasia ning milline osa sellest on faktid?
3) Süüdistuste välja ütlemise asemel oleks ju kindlasti kohasem püstitada loogiline arutelu lahenduste leidmiseks, millest kõik võiksid midagi õppida!
Palun arvestage et foorum kui avalik tahvel ei saa vastutada selle peale kirjutatud sõnumite eest, kuid vajadusel olge valmis ise nende eest seisma!
Hoiatus: Volvo XC70 2,4D5 2003 autod.ee, müüjaks Sampo Pank
Viimati muutis KalleK, 22 Dets 2009, 20:58, muudetud 5 korda kokku.
Volvo V70 2,4 D5 AWD 2005
Nissan Patrol 2,8 TD Y60 1997
Nissan Patrol 2,8 TD Y60 1997
V70-tega disladega see jama, et KÕIK on taksod, mida siia maale müüki tuuakse, olen ka neid uurimas-puurimas käinud. Esimene tunnus, et Kinetic pakett (kõige lahjem), samas nahksisu ikkagi. Enamasti on teatud nurga all näha ka kleepsu jälg kunde pool armatuuril. Kusjuures mõni näeb ikka üllatavalt viisakas välja peale poole milli läbimist ja odokal ilutsev 150 000 ei tundu üldse ebareaalne masinat vaadates, seega hea vastupidav auto kui leiaks korraliku. Mõni mitte-takso on ka ette jäänud, aga siis jälle nagu rusikareegel, et tegemist on lõunamaalaselega, ehk ilma istmesoojenduste ja gerota variant, mida mina isiklikult endale istumise alla ei sooviks.
Volvo V70 2,4 D5 AWD 2005
Nissan Patrol 2,8 TD Y60 1997
Nissan Patrol 2,8 TD Y60 1997
Re: Hoiatus: Volvo XC70 2,4D5 2003 autod.ee, müüjaks Sampo P
KalleK kirjutas:Nii Volvomehed, hoiatan ühe isendi eest, Eesti reg. nr. 850TFT, kuulutus asub siin.
Vead:
* Tagasild ei tööta. Auto on hetkeseisus esiveoline sisuliselt.
* Vahekast lekib õli, mis seal sees toimub on teadmata, aga väga palju seda õli seal sees ei pidanud olema ja kui kaua ta nii on olnud ja mis tagajärjed sellel on, on samuti teadmata. (võimalik seotus esimese punktiga).
* Käsipidur ei tööta üldse, võimalik, et mehhanism eemaldatud rummu seest, sest trossid terved.
* ABS ja stabiilsuskontroll ei tööta
* Vasakpoolne pooltelje polt on puudu, kui rattad välja keerata ja gaasi anda jookseb pooltelg nuudist välja suure tõenäosusega. (Võimalik seotus ABS-i failurega.
* Tulede lüliti ei toimi korrektselt
* Kogu kelladeplokk on kahtlane, erinevad märgutulede veakoodid, süttivad kohati nagu jumal juhatab (info auto pakkus lahenduseks uut näidikuplokki, ~20 000).
* Käigukasti õli on must (Kasti tööd ei olnud võimalik kontrollida, kuna linnakiiruselgi proovisõidu võimalust ei ole, maanteest rääkimata).
* Ühe esitule klaas katki
* Roolipealsed nupud ei tööta
* Ühe esitule kojamehe mootor ei tööta, samuti ka tagaklaasi kojamehe oma.
* Stange kinnitused katki või valesti kokku pandud (servad irvakil).
* Hunnik muid pisivigu, osaliselt küll seismisest tekkinud, a la roostes pidurikettad, läbi olevad õõtsapuksid, mootoripadi jne.. aga neid ma ei pea oluliseks mainida.
Ühesõnaga, hooldamata peldik, eks olin ise loll, et antud masina peale aega ja raha raiskasin, noh mootor käis ilusti ja välimus tundus päris kobe, läbisõit samuti ilmselt õige, seetõttu sai ta esindusse kontrolli ka veetud. autod.ee müügimehed on muidu viisakad ja asjaajamine korrektne, kuid nad lihtsalt ei ole kursis, mis parsad pank sinna müügiks on saatnud. Või ajan ma midagi utoopilist taga? Ma muidu austan Sampo panka, siiani nendega ainult meeldivad kogemused, aga praegu tunnen küll, et olen veidi üle saanud aja ja rahaga, mis selle auto kontrolli alla matsin. Mis nelikveoline auto see on, millel tagasildki ei tööta. Minu praegune 94. aasta 850 on igatahes hulga paremas korras tehniliselt.
Häiriv on ka see, et antud masin jätkuvalt müügis järgmisi lolle ootamas, kuigi oma arust tegin selgeks pangale, mida ma asjast arvan. Ju siis see tagastatud liisinguautode müük ongi ehitatud inimeste teadmatuse või hea usu printisiibile. Kui tahad kontrollida midagi, siis maksa ja kui tuleb välja, et täku asemel on ära ruunatud eesel, on oma viga, et kohe aru ei saanud.
Ilusaid pühi ja hästi hooldatud autosid soovides,
Kalle
Lisaks veel omaltpoolt i tääpi :Lkf päring andis sellise tulemi! 850TFT
Kannatanu 16.11.2007
kajusumma 14660.00 krooni (936.34 eur)
väike kõks aga siiski
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist