volvo 340 moto jamab

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

volvo 340 moto jamab

PostitusPostitas diivan » 15 Dets 2008, 18:24

Mootoriks on 1.4 ja koos weberi karpaga.Probleemid hakkavad siis kui temp
langeb alla nulli.Käivitub hästi aga kui tempi näidik hakkab elu märke ilmutama siis ei hoia tühikäiku ja sureb välja.Vahest ka pidurdades lampi
sureb välja ja kasvõi iganurga peal.Kui saabub töötemp siis probla haihtub.
Et mis teda siis vaevab?Vaakumvoolikud?

Jõudu neile kes viitsisid läbi lugeda :)

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

PostitusPostitas -kj- » 15 Dets 2008, 21:12

Endal täpselt sama probleem, aga mitte Volvoga, (kuigi natuke seost on )
Megane 84kw

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 15 Dets 2008, 22:47

Ju ta liiga rikas on siis, sest lahjana ta kindlasti tööle ei lähe.
Võibolla keegi teab su mootorit, kuid ilma täpsema seletuseta ei oska üldisemaid asju pakkuda, mis ta rikkaks võib teha. Hoovastik on korras, gaas peale ei jää? Toores peale ei jää?
Ma vaatasin, et kui ongi Weber, siis Weber 32 DIR või siis Solex 32 SEIA

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

PostitusPostitas diivan » 16 Dets 2008, 17:15

Just karpa on see sama weber,mis sa nimetasid,gaas peale ei jää,toores vist ka mitte,kuidas kontrollida?Kui eelmine nädal küülnad maha keerasin
olid tahmased.Et siis tuleb karpaga möllama hakata?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 16 Dets 2008, 23:00

Tahmased=rikas.
Kui gaas ja toores korras, siis mina ei tea kust see lisabens sinna mootorisse saab :D
Kui huvi on, siis tõlgid juhendi ära või leiad kes aitab

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 16 Dets 2008, 23:22

Kui tühikäigul uputab ,siis vabalt võib bensu tase kõrge olla ujukiruumis ja/või nõelklapp ei pea,kulund või s*tt vahel...
V70 97 , S60 01, S70 98

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

PostitusPostitas diivan » 22 Dets 2008, 12:32

Nii sa siis karpa kallal väheke pusitud.Nõelklapp on korras ja peab.Ujuk sai alla poole pantud oli jah kõrgemal kui vaja.Eks paistab kas sai korda,loodan
et sai sest bensu läks viimaste andmete järi ulmeliselt 14L linnas.Kui peaks
karpa tihendeid tahtma vahetada,kust neid saada oleks?

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 22 Dets 2008, 15:28

14l linnas ei ole nii ulme midagi, mul võttis enne karpa remi üle 20l ja pärast ca 11-12l, muidugi tegemist on ka cvt-ga, mingi jama oli mul selle karpa kondekaga ka niiet võiksid vist seda ka kontrollida
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 22 Dets 2008, 15:29

diivan kirjutas:Nii sa siis karpa kallal väheke pusitud.Nõelklapp on korras ja peab.Ujuk sai alla poole pantud oli jah kõrgemal kui vaja.Eks paistab kas sai korda,loodan
et sai sest bensu läks viimaste andmete järi ulmeliselt 14L linnas.Kui peaks
karpa tihendeid tahtma vahetada,kust neid saada oleks?

osta tihendipapp ja tee ise :D Oldschool style
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

PostitusPostitas diivan » 22 Dets 2008, 16:54

Ma kusjuures leidsin netist mingi volvo raamatu mis arvas,et 1,4 ja man.
kast võiks võtta ümmarguselt 9,2L/100km kohta linnas. :D Aga noh siis oli aasta 1989 ja volli ise ka uus.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 22 Dets 2008, 22:04

Mingid tihendid saad ScanTechist. Vaata seda http://www.saabtuning.cz/volvo/dily14.htm
vali sealt kood ja vali foorumist varuosakaupmees. Kõige tähtsam on membraan.

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

PostitusPostitas diivan » 09 Mär 2009, 18:07

Ei hakanud uut teemat tegema,jätkaks lihtsalt vana.
Nii kuna õlivardal on väikesed õhumullid küljes,siis see viitab nagu
plokikaane tihendile.?Vedelikku kaob jah natuke ja Värskelt vahetatud õli
on ka hall.Üldse on varda järgi vedelikku liiga palju.Kas lisaks uuele tihendile
tuleb panna ka uued poldid?Või kui suur jama selle vahetamine üldse on?

Kasutaja avatar
ruts
Foorumlane
Postitusi: 46
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas ruts » 09 Mär 2009, 22:18

Sai eelmisel suvel läbi tehtud klapikaane kap remont ühel kuue-silindrilisel , uued poldid pead muretsema siis kui on torksid , vana lame-pea poltte vahetama ei pea ...nii rääkisid targad mehed oü tõukur-ist . ja torksidega pingutamine pidavat ka olema riskantne , pingutama peab väga täpselt , paljud olid kaane puruks lasknud .
"Lamepea" poldid seevastu pidid väga sõbralikud inimeste ja mootorite vastu olema , et kaant puruks pingutada ..tuleb kõvasti vaeva näha :) Olin ka muretsenud uued poldid , mis osutusid torksideks ( teisi ei müüdud) . OÜ meestele näitasin polte ja küsisin veel näpu-näiteid , siis nad mulle vastasidki , et sebi omale vanakooli lamepea poldid (mis olid juba originaalis olemas ja paningi vanad tagasi) .
Minu 460 2,0i volvo mootoril vaatavad küll mulle vastu torks peaga poldid :roll:
Reeglina lihvitakse enne uue tihendi paigaldamist ikka kaan ka üle ( lihvimine 300.-) . Oleneb mootorist muidugi aga osadel valgub veits mootorimahla ka poldi aukudesse , mis tuleb sealt käepäraste vahenditega kätte saada , et ei tekiks probleeme pingutamisel . Kokku panema hakkad siis puhastad ploki alum. osa mustusest , võid ka kasutada väga kerget-peenikest liivakat ja tihend käib kuivalt vahele ..poldid kinni ja valmis ta ongi 8)

Palju sellest abi on ..aga midagi ikka :D

diivan
Kreisi postitaja
Postitusi: 489
Liitunud: 10 Aug 2008, 21:25
Asukoht: pealinn

PostitusPostitas diivan » 10 Mär 2009, 17:08

300jasel ma arvan,et peaks ikka vanakooli omad olema.Käisin täna töökojas ja öledi jah et tihend kutu.Pakkusid 1000 töörahaks mingi 3-3,5 tundi.Pluss siis veel tihend ja muud üllatused.On see õiglane summa selle eest? :?

Kasutaja avatar
ruts
Foorumlane
Postitusi: 46
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas ruts » 10 Mär 2009, 20:33

Kuue silindrilise kap läks kokku ; ..pea 7 :wink:
Ma arvan ,et 1000 + varuosad ..pole paha diil !


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist