volvo 340 moto jamab
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
volvo 340 moto jamab
Mootoriks on 1.4 ja koos weberi karpaga.Probleemid hakkavad siis kui temp
langeb alla nulli.Käivitub hästi aga kui tempi näidik hakkab elu märke ilmutama siis ei hoia tühikäiku ja sureb välja.Vahest ka pidurdades lampi
sureb välja ja kasvõi iganurga peal.Kui saabub töötemp siis probla haihtub.
Et mis teda siis vaevab?Vaakumvoolikud?
Jõudu neile kes viitsisid läbi lugeda
langeb alla nulli.Käivitub hästi aga kui tempi näidik hakkab elu märke ilmutama siis ei hoia tühikäiku ja sureb välja.Vahest ka pidurdades lampi
sureb välja ja kasvõi iganurga peal.Kui saabub töötemp siis probla haihtub.
Et mis teda siis vaevab?Vaakumvoolikud?
Jõudu neile kes viitsisid läbi lugeda
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Ju ta liiga rikas on siis, sest lahjana ta kindlasti tööle ei lähe.
Võibolla keegi teab su mootorit, kuid ilma täpsema seletuseta ei oska üldisemaid asju pakkuda, mis ta rikkaks võib teha. Hoovastik on korras, gaas peale ei jää? Toores peale ei jää?
Ma vaatasin, et kui ongi Weber, siis Weber 32 DIR või siis Solex 32 SEIA
Võibolla keegi teab su mootorit, kuid ilma täpsema seletuseta ei oska üldisemaid asju pakkuda, mis ta rikkaks võib teha. Hoovastik on korras, gaas peale ei jää? Toores peale ei jää?
Ma vaatasin, et kui ongi Weber, siis Weber 32 DIR või siis Solex 32 SEIA
14l linnas ei ole nii ulme midagi, mul võttis enne karpa remi üle 20l ja pärast ca 11-12l, muidugi tegemist on ka cvt-ga, mingi jama oli mul selle karpa kondekaga ka niiet võiksid vist seda ka kontrollida
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
diivan kirjutas:Nii sa siis karpa kallal väheke pusitud.Nõelklapp on korras ja peab.Ujuk sai alla poole pantud oli jah kõrgemal kui vaja.Eks paistab kas sai korda,loodan
et sai sest bensu läks viimaste andmete järi ulmeliselt 14L linnas.Kui peaks
karpa tihendeid tahtma vahetada,kust neid saada oleks?
osta tihendipapp ja tee ise Oldschool style
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Mingid tihendid saad ScanTechist. Vaata seda http://www.saabtuning.cz/volvo/dily14.htm
vali sealt kood ja vali foorumist varuosakaupmees. Kõige tähtsam on membraan.
vali sealt kood ja vali foorumist varuosakaupmees. Kõige tähtsam on membraan.
Ei hakanud uut teemat tegema,jätkaks lihtsalt vana.
Nii kuna õlivardal on väikesed õhumullid küljes,siis see viitab nagu
plokikaane tihendile.?Vedelikku kaob jah natuke ja Värskelt vahetatud õli
on ka hall.Üldse on varda järgi vedelikku liiga palju.Kas lisaks uuele tihendile
tuleb panna ka uued poldid?Või kui suur jama selle vahetamine üldse on?
Nii kuna õlivardal on väikesed õhumullid küljes,siis see viitab nagu
plokikaane tihendile.?Vedelikku kaob jah natuke ja Värskelt vahetatud õli
on ka hall.Üldse on varda järgi vedelikku liiga palju.Kas lisaks uuele tihendile
tuleb panna ka uued poldid?Või kui suur jama selle vahetamine üldse on?
Sai eelmisel suvel läbi tehtud klapikaane kap remont ühel kuue-silindrilisel , uued poldid pead muretsema siis kui on torksid , vana lame-pea poltte vahetama ei pea ...nii rääkisid targad mehed oü tõukur-ist . ja torksidega pingutamine pidavat ka olema riskantne , pingutama peab väga täpselt , paljud olid kaane puruks lasknud .
"Lamepea" poldid seevastu pidid väga sõbralikud inimeste ja mootorite vastu olema , et kaant puruks pingutada ..tuleb kõvasti vaeva näha Olin ka muretsenud uued poldid , mis osutusid torksideks ( teisi ei müüdud) . OÜ meestele näitasin polte ja küsisin veel näpu-näiteid , siis nad mulle vastasidki , et sebi omale vanakooli lamepea poldid (mis olid juba originaalis olemas ja paningi vanad tagasi) .
Minu 460 2,0i volvo mootoril vaatavad küll mulle vastu torks peaga poldid
Reeglina lihvitakse enne uue tihendi paigaldamist ikka kaan ka üle ( lihvimine 300.-) . Oleneb mootorist muidugi aga osadel valgub veits mootorimahla ka poldi aukudesse , mis tuleb sealt käepäraste vahenditega kätte saada , et ei tekiks probleeme pingutamisel . Kokku panema hakkad siis puhastad ploki alum. osa mustusest , võid ka kasutada väga kerget-peenikest liivakat ja tihend käib kuivalt vahele ..poldid kinni ja valmis ta ongi
Palju sellest abi on ..aga midagi ikka
"Lamepea" poldid seevastu pidid väga sõbralikud inimeste ja mootorite vastu olema , et kaant puruks pingutada ..tuleb kõvasti vaeva näha Olin ka muretsenud uued poldid , mis osutusid torksideks ( teisi ei müüdud) . OÜ meestele näitasin polte ja küsisin veel näpu-näiteid , siis nad mulle vastasidki , et sebi omale vanakooli lamepea poldid (mis olid juba originaalis olemas ja paningi vanad tagasi) .
Minu 460 2,0i volvo mootoril vaatavad küll mulle vastu torks peaga poldid
Reeglina lihvitakse enne uue tihendi paigaldamist ikka kaan ka üle ( lihvimine 300.-) . Oleneb mootorist muidugi aga osadel valgub veits mootorimahla ka poldi aukudesse , mis tuleb sealt käepäraste vahenditega kätte saada , et ei tekiks probleeme pingutamisel . Kokku panema hakkad siis puhastad ploki alum. osa mustusest , võid ka kasutada väga kerget-peenikest liivakat ja tihend käib kuivalt vahele ..poldid kinni ja valmis ta ongi
Palju sellest abi on ..aga midagi ikka
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist