Sai eelmisel suvel läbi tehtud klapikaane kap remont ühel kuue-silindrilisel , uued poldid pead muretsema siis kui on torksid , vana lame-pea poltte vahetama ei pea ...nii rääkisid targad mehed oü tõukur-ist . ja torksidega pingutamine pidavat ka olema riskantne , pingutama peab väga täpselt , paljud olid kaane puruks lasknud .
"Lamepea" poldid seevastu pidid väga sõbralikud inimeste ja mootorite vastu olema , et kaant puruks pingutada ..tuleb kõvasti vaeva näha
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Olin ka muretsenud uued poldid , mis osutusid torksideks ( teisi ei müüdud) . OÜ meestele näitasin polte ja küsisin veel näpu-näiteid , siis nad mulle vastasidki , et sebi omale vanakooli lamepea poldid (mis olid juba originaalis olemas ja paningi vanad tagasi) .
Minu 460 2,0i volvo mootoril vaatavad küll mulle vastu torks peaga poldid
Reeglina lihvitakse enne uue tihendi paigaldamist ikka kaan ka üle ( lihvimine 300.-) . Oleneb mootorist muidugi aga osadel valgub veits mootorimahla ka poldi aukudesse , mis tuleb sealt käepäraste vahenditega kätte saada , et ei tekiks probleeme pingutamisel . Kokku panema hakkad siis puhastad ploki alum. osa mustusest , võid ka kasutada väga kerget-peenikest liivakat ja tihend käib kuivalt vahele ..poldid kinni ja valmis ta ongi
Palju sellest abi on ..aga midagi ikka
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)