Mõtlesin, et teen kodus garaazis revulotsiooni ja üritan natuke värvimisega tegeleda. Katsealuseks on poisile soetatud auto tagaluugispoila värvimine (et kui läheb midagi metsa, pole hullu ).
Kas olen õigel teel, et kõigepealt vana värvi matistamine 600-se liivakaga, seejärel krunt ja plastikule mõeldud pealisvärv (2x)? Tegu suht-koht heas korras oleva originaal detailiga (mitte Läti vms) ja pahtlit mõtlesin mitte kasutada? Krunti ja pealisvärvi mõtlen peale kanda aerosoolis müüdavaga. Täpne värvikood pole oluline (tuleb must metallik). Kas lisaks pealisvärvile pean lõpuks peale laskma ka veel lakki vms?
Kas matistamiseks võin kasutada kodus olevat rellakat/trelli või annavad need liialt pöördeid?
K: Plastdetaili värvimine
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
K: Plastdetaili värvimine
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: K: Plastdetaili värvimine
600 võib olla liiga abrasiivne
Värv ei kata triipe
Värv ei kata triipe
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: K: Plastdetaili värvimine
Mida soovitad matistamiseks (800 v. 1000 lausa)? Pahteldada ei tahaks.
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: K: Plastdetaili värvimine
Rellakas ja trell unusta ära. Käsitsi või siis taldlihvijaga.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: K: Plastdetaili värvimine
Loff kirjutas:Rellakas ja trell unusta ära. Käsitsi või siis taldlihvijaga.
Aga paber mis jämedusega?
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: K: Plastdetaili värvimine
800 või 1000 on matistamiseks piisav, kui on värvil sügavamad triibud vajad jämedamat.
Tänapäeva segatud värviaerosoolidesse saab juba ka laki sisse segada ja hilisemat lakki panna pole vaja
Tänapäeva segatud värviaerosoolidesse saab juba ka laki sisse segada ja hilisemat lakki panna pole vaja
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: K: Plastdetaili värvimine
püstoliga pole mõelnud värvimist proovida?
Re: K: Plastdetaili värvimine
KoitK kirjutas:püstoliga pole mõelnud värvimist proovida?
Seda väikest detaili mõtlesin aerosooliga proovida ja kui lähebki pekki, siis viin tuttava maalri kätte, kel kõik vajalik olemas
XC90 2.4D 136KW D5, 2007 a. - Müüdud! XC70 2.4D 136KW D5, 2008 a. - Müüdud!
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
2008a. VW Passat 2.0tdi DSG Highline; 2007a. Nissan Navara 2.5dci; 2008a. BMW X5 3.0sd M-pakett.
Re: K: Plastdetaili värvimine
Autole mõeldud värvipoodides segatakse täpse värvikoodiga värv ka aerosooli kui soovid.
Re: K: Plastdetaili värvimine
600 on täiesti piisav, kui plaanis aerosooliga mingi käkk kokku keerata. Õige järjekord oleks plastikukrunt-täitekrunt, seejärel siledaks lihvida ning uuesti plastikukrunt+märg märjale krunt+värv+lakk. Kui tegu on klaasplasti, mitte plastmassiga, võib plastikukrundi ära jätta ning ideaalses korras oleva detaili puhul kohe lihv peenema karukeelega+värv. Kõik krunt ja lakk siis kahekomponentsed, ehk kõvendiga.
Kui sa just ei planeeri osta kõvendiga aerosooli (hirmkallis, ühekordne), siis ära ehmata, kui pärast suurt värvitööd ikkagi maalri juurde viies ta sind kas kauniste sõnadega pikale lainele saadab või 2x tööraha küsib. Aerosool jääb aktiivseks ning hakkab edaspidi järgnevate, normaalse värvi kihtidega reageerima. Aitab ainult kogu aerosoolisaasta mehhaaniline või keemiline eemaldamine.
Vastupidiselt "teadjameeste" arvamusele musta või muud metallikut va üks kindel RAL toon hõbedast pinnavärvina, elik läikivana aerosoolis ei saa nagunii ja aerosoollakid on ka ikka päris kehvad.
Kui sa just ei planeeri osta kõvendiga aerosooli (hirmkallis, ühekordne), siis ära ehmata, kui pärast suurt värvitööd ikkagi maalri juurde viies ta sind kas kauniste sõnadega pikale lainele saadab või 2x tööraha küsib. Aerosool jääb aktiivseks ning hakkab edaspidi järgnevate, normaalse värvi kihtidega reageerima. Aitab ainult kogu aerosoolisaasta mehhaaniline või keemiline eemaldamine.
Vastupidiselt "teadjameeste" arvamusele musta või muud metallikut va üks kindel RAL toon hõbedast pinnavärvina, elik läikivana aerosoolis ei saa nagunii ja aerosoollakid on ka ikka päris kehvad.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 28 külalist