XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Autoks xc70, 2008a, 2,4 136kw
Autol kadus sõidu ajal jõud ära, st minek läks tunduvalt kehvemaks. Mootorituld põlema ei löönud ning ei ole teinud seda siini.
Sai koju nii ära sõidetud. Veakood: P0193- fuel rail pressure sensor, high input. Veakoodi kustutada ei lase, olenemata sellest, kas mootor käib või mitte.
Live datat vaadates kütusesurve tühikäigul 380 bar ringis, kõikumine olematu, ca 5 bar ringis harilikult. Vahepeal tühikäigul käies teeb niiöelda "jõnksu". Sellel hetkel hüppab korraks kütusesurve ka ülespoole.
Hommikuti käima pannes läheb käima, sureb välja ja nii tegi umbes 5 korda. Kui käima ära jäi, siis rohkem ühtegi käivitusprobleemi polnud. Kui võtta latirõhu andurilt pistik tagant, töötab auto täpselt samamoodi edasi.
Proovitud on teist latirõhu andurit, ei muutunud midagi. Multimeetriga juhtmestik anduri pistikust kuni aju pistikuni läbi piiksutatud ja sellisel viisil vähemalt kõik ok. Samuti ei tuvastanud lühist.
Veel sai proovitud teist pumba solenoidi, ei muutunud midagi.
Siis sai proovitud lati teises otsas olevat rõhuregulaatorit, siis muutus niipalju, et lati rõhk läks tühikäigul 420bar peale
Pole ühtegi volvot kohe kõrvale diagnoosimiseks võtta, kuid 380bar peaks liiga kõrge surve tühikäigul olema nagu? rääkimata 420bar-st teise regulaatoriga ja ilmselt sellest ka pidev veakood. On kellegil mõtteid?
Autol kadus sõidu ajal jõud ära, st minek läks tunduvalt kehvemaks. Mootorituld põlema ei löönud ning ei ole teinud seda siini.
Sai koju nii ära sõidetud. Veakood: P0193- fuel rail pressure sensor, high input. Veakoodi kustutada ei lase, olenemata sellest, kas mootor käib või mitte.
Live datat vaadates kütusesurve tühikäigul 380 bar ringis, kõikumine olematu, ca 5 bar ringis harilikult. Vahepeal tühikäigul käies teeb niiöelda "jõnksu". Sellel hetkel hüppab korraks kütusesurve ka ülespoole.
Hommikuti käima pannes läheb käima, sureb välja ja nii tegi umbes 5 korda. Kui käima ära jäi, siis rohkem ühtegi käivitusprobleemi polnud. Kui võtta latirõhu andurilt pistik tagant, töötab auto täpselt samamoodi edasi.
Proovitud on teist latirõhu andurit, ei muutunud midagi. Multimeetriga juhtmestik anduri pistikust kuni aju pistikuni läbi piiksutatud ja sellisel viisil vähemalt kõik ok. Samuti ei tuvastanud lühist.
Veel sai proovitud teist pumba solenoidi, ei muutunud midagi.
Siis sai proovitud lati teises otsas olevat rõhuregulaatorit, siis muutus niipalju, et lati rõhk läks tühikäigul 420bar peale
Pole ühtegi volvot kohe kõrvale diagnoosimiseks võtta, kuid 380bar peaks liiga kõrge surve tühikäigul olema nagu? rääkimata 420bar-st teise regulaatoriga ja ilmselt sellest ka pidev veakood. On kellegil mõtteid?
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Paagi pump lööb korralikult,millas kütusefilter vahetatud?
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Paagi pump töötab.
Kütusefilter vahetatud ca 8000km tagasi. Võiks filtri vahetada ka uuesti, kuid hetkel tundub pigem probleem liiga kõrges kütuserõhus.
Rikkis/lahja paagipumba või umbes filtri korral võiks kütusesurve olla pigem liiga madal ikka
Kütusefilter vahetatud ca 8000km tagasi. Võiks filtri vahetada ka uuesti, kuid hetkel tundub pigem probleem liiga kõrges kütuserõhus.
Rikkis/lahja paagipumba või umbes filtri korral võiks kütusesurve olla pigem liiga madal ikka
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Ühel volvomehel oli midagi sarnast.Sai lahti vōetud toru mis tuleb commonrail pumpa,sinnapikem toru otsa ja see 5l kankusse.Süüde sisse ja pump läks käima.Tuli mingi liiter ja kõik ,kuigi pump paagis käis./Viga oli selles ,et sõel paagis oli umbes/võttis paagi maha ,tegi puhtaks,sai vead kustutatud ja siiani korras./P3 kere oli/See oli mingi aasta tagasi.
Sellel võib luuk olla istme all ,kui selles viga.
Ei ennusta aga saan raili surve mõõta.
Panen pildi
Sellel võib luuk olla istme all ,kui selles viga.
Ei ennusta aga saan raili surve mõõta.
Panen pildi
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Mittetoimiv paagipump, umbes filter, paagisõel umbes - sellised vead peaks ju pigem põhjustama liiga madala kütusesurve. 380 bar tühikäigul ei ole liiga madal surve kindlasti, pigem nagu oleks kõrge.
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Kui auto tühikäik on 800 rpm/kellamees käinud kallal, et sidur ei koliseks/ on näit õige.
Saadan 2 pilti:pane Vida külge ja võrdle .Need on sõitvalt autolt
Edu.
Viimati muutis sodimees, 27 Apr 2022, 11:25, muudetud 1 kord kokku.
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
800 rpm on antud vähe pöördeid juurde
Mul muidugi lahjem mootor aga suht sama peaks tühikäigul olema.
Pane graafik jooksma ja näed mida surve teeb …..
Mul muidugi lahjem mootor aga suht sama peaks tühikäigul olema.
Pane graafik jooksma ja näed mida surve teeb …..
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Kuna on hetkel tekkinud kahtlus ikkagi latirõhu anduri juhtimises, siis kas kellegil on skeemi rõhuanduri kohta? Endal ei ole konkreetselt selle mudeli kohta kahjuks
Kolm juhet jookseb andurisse. Üks on toide 5v, üks on mass ja üks on can signaal. Oleks vaja teada, mis asi mis klemmi all on, et tulemusi analüüsida.
2008a, xc70, 2,4 136kw
Kolm juhet jookseb andurisse. Üks on toide 5v, üks on mass ja üks on can signaal. Oleks vaja teada, mis asi mis klemmi all on, et tulemusi analüüsida.
2008a, xc70, 2,4 136kw
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
See väljund oli vist digitaalne kui uurisin/pead ei anna/aga adapt. rail andur kui asendasid.skeem Vida EWD’s peaks olema.
Mis on mootori pöörded tühikäigul
Mis on mootori pöörded tühikäigul
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Kasutan Launchi
Adaptsioon tehtud.
Tundub viga olevat ajupoolses signaalis, kuid kindlaks tegemiseks vaja täpselt teada, mis klemmi all mis on.
Adaptsioon tehtud.
Tundub viga olevat ajupoolses signaalis, kuid kindlaks tegemiseks vaja täpselt teada, mis klemmi all mis on.
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Siis järelikult sa ei näe voolutarvet.Kui signal hight :ühendus puudub või väga nõrk.Kui low :lühises - maas
fuel rail pressure sensor, high input
Järelikult tagasiside olemas “surveandur ütleb seda”
1-kas kütust puudu ,surve langeb töös
2-andur ise /lõpetas töölepingu
3-leia viga
fuel rail pressure sensor, high input
Järelikult tagasiside olemas “surveandur ütleb seda”
1-kas kütust puudu ,surve langeb töös
2-andur ise /lõpetas töölepingu
3-leia viga
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Kütust on ja kusjuures sai veel 10 liitrit peale valatud igaksjuhuks, et äkki valetabki seier ja ongi kütus otsakorral
Anduri vahetasin teise boschi oma vastu, loodan/arvan, et pole kahel anduril sama viga.
Andurile saaks ise tõmmata lisa massi, kuid selleks oleks vaja ikkagi teada, mis klemmil, mis peab olema.
Sellekohta, et järelikult tagasiside olemas "surveandur ütleb seda", ei saa tõena võtta, sest kui eemaldada pistik andurilt ja koode lugeda, on täpselt sama viga ikkagi sees.
Anduri vahetasin teise boschi oma vastu, loodan/arvan, et pole kahel anduril sama viga.
Andurile saaks ise tõmmata lisa massi, kuid selleks oleks vaja ikkagi teada, mis klemmil, mis peab olema.
Sellekohta, et järelikult tagasiside olemas "surveandur ütleb seda", ei saa tõena võtta, sest kui eemaldada pistik andurilt ja koode lugeda, on täpselt sama viga ikkagi sees.
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Palju postitusi päeva jooksul, aga sain skeemi kätte ja viga käes!
Viga seisneb selles, et rõhuandurile ei tule massi peale. mass peab tulema aju kaudu.
Tänud kaasamõtlemast!
Viga seisneb selles, et rõhuandurile ei tule massi peale. mass peab tulema aju kaudu.
Tänud kaasamõtlemast!
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
Ilmselt on ka Volvol biolagunevad kaablid tulnud kasutusse
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: XC70 136kw D5 kütusesurve liiga kõrge?
sodimees kirjutas:#-o Ilmselt on ka Volvol biolagunevad kaablid tulnud kasutusse
Sai loodetud samuti, et aju ja anduri vaheline juhe siiski kusilt kehva ühendusega/katki, kuigi esimese asjana sai multimeetriga helistatud kogu anduri ja aju vaheline juhtmestik üle ning kõik justkui oleks korras.
Nüüd sai aju pistiku juurest anduri pistikuni veetud prooviks uus juhe, tulemus sama.
Aju pistikust mõõdetuna, ajust massi välja ei tule
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist