Õlikadu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Õlikadu
Tere.
2 ne diisel d4 vajab õli lisa iga tuhande km tagant kuskil 300 grammi.Muidu paistab ,et kuiv igaltpoolt.Ja näitab,et tahmafilter koguaeg täis,kuigi seda on juba mitu korda põletatud ja kord puhastati Tartus.
2 ne diisel d4 vajab õli lisa iga tuhande km tagant kuskil 300 grammi.Muidu paistab ,et kuiv igaltpoolt.Ja näitab,et tahmafilter koguaeg täis,kuigi seda on juba mitu korda põletatud ja kord puhastati Tartus.
xc70-2,4-120 kw d4
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: Õlikadu
dpf puhul pidi õige õli sort mark ka väga tähtis olema.
A4 B5 jne mis tähised seal on, kontrolli üle.
läbisõit on nagunii suhteline, seda enam kui välismaalt tulnud.
A4 B5 jne mis tähised seal on, kontrolli üle.
läbisõit on nagunii suhteline, seda enam kui välismaalt tulnud.
Re: Õlikadu
Umbes dpf on tagajärg,aga kas põhjust üldse on otsitud??? Panustaks ka kolvigrupi hõreduse,pihustite ja turbo peale esimese hooga.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Õlikadu
Tere!
Her kaupz-ga ühte meelt ja toon isiklikult läbi elatud olukorra oma suksuga. Mõned aastad tagasi sai V70/2,4d/93kw... läbi käidud järgnev etapp, sai suksul vahetatud M-õli ja kellegi soovitusel mingi suvaline (ise ei vahetanud ja marki ei tea) õli sisse kallatud. Aga minu suksul hakkas peale vahetust õli tasapind tõusma vardas ja ehmatavalt kiiresti. Tulemuseks oli 2-kordhe M-õli vahetus castrol 0-30w a5/b5 -ga. Õli tasapind ei tõusnud enam ja ka tahmafilter jäeti rahule. Igatahes muud õli enam ei julge kasutada, õli tasapind püsib kallatud tasapinnas (paar kriipsu ülemisest), tahmafilter põletab end rahuldavalt... , olen õnnelik!
Lugupidamisega T.
Her kaupz-ga ühte meelt ja toon isiklikult läbi elatud olukorra oma suksuga. Mõned aastad tagasi sai V70/2,4d/93kw... läbi käidud järgnev etapp, sai suksul vahetatud M-õli ja kellegi soovitusel mingi suvaline (ise ei vahetanud ja marki ei tea) õli sisse kallatud. Aga minu suksul hakkas peale vahetust õli tasapind tõusma vardas ja ehmatavalt kiiresti. Tulemuseks oli 2-kordhe M-õli vahetus castrol 0-30w a5/b5 -ga. Õli tasapind ei tõusnud enam ja ka tahmafilter jäeti rahule. Igatahes muud õli enam ei julge kasutada, õli tasapind püsib kallatud tasapinnas (paar kriipsu ülemisest), tahmafilter põletab end rahuldavalt... , olen õnnelik!
Lugupidamisega T.
Re: Õlikadu
Inglise foorumist:
"VEA engines up to 2015 and prior to engine number 1501327 can be prone to developing high oil consumption. The solution is new pistons and piston rings.
From engine number 1501327 all VEA engines were fitted with the modified parts from the factory."
Ehk kahjuks tüüpviga nendel 133kw alguse otsa mootoritel
"VEA engines up to 2015 and prior to engine number 1501327 can be prone to developing high oil consumption. The solution is new pistons and piston rings.
From engine number 1501327 all VEA engines were fitted with the modified parts from the factory."
Ehk kahjuks tüüpviga nendel 133kw alguse otsa mootoritel
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: Õlikadu
Mui ka sama d3 213 kg läbisôiduga/orig/ôli ei vôta ja pôleb ka korra 2000 km juures.Kasutan ôli Liqui moly 0-30w
Kas sul see on korras
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... -207-bosch
Vôi nullitud seisva mootoriga 0kPa.
Ôli AINULT castrol 0-30w a5/b5 vôi Liqui moly 0-30w a5/b5
Kas sul see on korras
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... -207-bosch
Vôi nullitud seisva mootoriga 0kPa.
Ôli AINULT castrol 0-30w a5/b5 vôi Liqui moly 0-30w a5/b5
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Õlikadu
D4204T5 mootorisse olen valanud VCC RBS0-2AE 0w20 vastavusega MOTUL õli. Läbisõit üle 200 kkm hetkel veel õli ei söö.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Õlikadu
Tere!
Õli kadu salapäraselt !? Tuleb kuidagi meelde meiegi foorumis läbi kõlanud teemana ja üldkokkuvõttes hakkas asi taanduma mingi süsteemi rikkele mille tagajärjel tekkis karteris ülerõhk ja ilmselt ka selle tagajärjel/tulemusel pressiti õli turbo/muud kanalid, väljalaskesse mis tooni on väljalaske toru ots, kui tume/must... ?. Usun, et M-hõõrduv koosseis on korras ega vaja erilist tähelepanu kuid, eelkõige ettenähtud määrded!... ja kui on selline eksimus siis, mina vahetasin M-õli kaks korda jutti/vahetult, enne kui minu suksu loobus õli taseme kasvatamisest ja dpf hakkas normaalselt tööle. Õli ei vähene ega lisandu välbast välbani, isegi imestan-imestasin, sest see kestab ikka edasi ptui,ptui,ptui! Läbisõit üle 370k kella järgi aga tegelik...,suksu Hollandist ja olen rahul, probleeme on aga.... Mis liigub see kulub!
Lugupidamisega T.
Õli kadu salapäraselt !? Tuleb kuidagi meelde meiegi foorumis läbi kõlanud teemana ja üldkokkuvõttes hakkas asi taanduma mingi süsteemi rikkele mille tagajärjel tekkis karteris ülerõhk ja ilmselt ka selle tagajärjel/tulemusel pressiti õli turbo/muud kanalid, väljalaskesse mis tooni on väljalaske toru ots, kui tume/must... ?. Usun, et M-hõõrduv koosseis on korras ega vaja erilist tähelepanu kuid, eelkõige ettenähtud määrded!... ja kui on selline eksimus siis, mina vahetasin M-õli kaks korda jutti/vahetult, enne kui minu suksu loobus õli taseme kasvatamisest ja dpf hakkas normaalselt tööle. Õli ei vähene ega lisandu välbast välbani, isegi imestan-imestasin, sest see kestab ikka edasi ptui,ptui,ptui! Läbisõit üle 370k kella järgi aga tegelik...,suksu Hollandist ja olen rahul, probleeme on aga.... Mis liigub see kulub!
Lugupidamisega T.
Re: Õlikadu
sodimees kirjutas:Mui ka sama d3 213 kg läbisôiduga/orig/ôli ei vôta ja pôleb ka korra 2000 km juures.Kasutan ôli Liqui moly 0-30w
Kas sul see on korras
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... -207-bosch
Vôi nullitud seisva mootoriga 0kPa.
Ôli AINULT castrol 0-30w a5/b5 vôi Liqui moly 0-30w a5/b5
Tere
Mis juhtuda võib kui seisva mootoriga on näit 2 kPa mitte 0 kPa?Nullida ei lase.
Re: Õlikadu
Vidat kahjuks ei ole.Kasutan Delphi seadet.
Re: Õlikadu
heiki38 kirjutas:Vidat kahjuks ei ole.Kasutan Delphi seadet.
See ilmselt ei lase .Proovin ka kunagi kui vajadus aga praegu jään vastuse võlgu.
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist