S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid - probleem lahendatud
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid - probleem lahendatud
Tere. Andke nõu, mida võiks veel kontrollida.
Nimelt masinal probleem käivitusega, kui on öö otsa seisnud. Muul ajal matsu pill, 0 probleemi.
On mõõdetud hõõgküünaldele peale tulev vool (10.4V), hõõgküünlad vahetatud uute vastu(BERU)
Mõõtsin ära ka pihustite tagasivoolu - 13ml, 9.5ml,11ml, 11ml, 14 ml minutis.
Lasin ka kütusefiltri tühjaks, et ehk on vesi sees kuid kütus oli ilus puhas.
Minu mõistus on otsas, ehk on kellegil mingeid ideid
Nimelt masinal probleem käivitusega, kui on öö otsa seisnud. Muul ajal matsu pill, 0 probleemi.
On mõõdetud hõõgküünaldele peale tulev vool (10.4V), hõõgküünlad vahetatud uute vastu(BERU)
Mõõtsin ära ka pihustite tagasivoolu - 13ml, 9.5ml,11ml, 11ml, 14 ml minutis.
Lasin ka kütusefiltri tühjaks, et ehk on vesi sees kuid kütus oli ilus puhas.
Minu mõistus on otsas, ehk on kellegil mingeid ideid
Viimati muutis Pastakas, 20 Jaan 2021, 06:43, muudetud 1 kord kokku.
Jaan
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid
Starteri ja aku seisukord?
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid
Tagasivoolud külmalt möödetud? Mis temperatuuridel probleem? Kaua ketrama peab ja kuidas mootor käitub kui käima läheb löpuks?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid
Sai alles soetatud uus aku, 100aH/800A, starteri seisukord...... Töötab
Tagasivoolud mõõtsin pm töösooja mootoriga. Probleem hakkas 0st, mida külmemaks seda pikemaks. Muidugi on läinud käima ca 10-15sek käijamisega, täna läks neljanda katsega, sai ca 20sekki iga kord peal hoitud. Kõrval panin Sama moto ja pm sama parameetritega akuga V70 käima, circa 7 ja puterdades läks käima muidugi sellel pole teinud ka midagi peale aku vahetuse, küünalde ja pihustite seisukorda ei tea - kuid väga pikka jauramist temaga pole ka siiani olnud. Aga S60 seisab väljas praeguse külmaga 2-4h ja läheb kenasti käima. Muidugi olen mõlema auto puhul täheldanud et starteri kiirus sooja vs külma motoga on ikka erinev, soojema motoga läheb päris kärmelt kuid külmaga natsa aeglasem.
Tagasivoolud mõõtsin pm töösooja mootoriga. Probleem hakkas 0st, mida külmemaks seda pikemaks. Muidugi on läinud käima ca 10-15sek käijamisega, täna läks neljanda katsega, sai ca 20sekki iga kord peal hoitud. Kõrval panin Sama moto ja pm sama parameetritega akuga V70 käima, circa 7 ja puterdades läks käima muidugi sellel pole teinud ka midagi peale aku vahetuse, küünalde ja pihustite seisukorda ei tea - kuid väga pikka jauramist temaga pole ka siiani olnud. Aga S60 seisab väljas praeguse külmaga 2-4h ja läheb kenasti käima. Muidugi olen mõlema auto puhul täheldanud et starteri kiirus sooja vs külma motoga on ikka erinev, soojema motoga läheb päris kärmelt kuid külmaga natsa aeglasem.
Jaan
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid
Mööda tagasivoolud külma mootoriga ja vaata mis siis näitab. Naise autol ka pihustite tagasivoolud olid kuni 70 ning mida külmem seda vaevalisem.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid
Kui juhendi järgi teha, siis käseb mööta muidu sooja mootoriga..Pole ka vist kuskil välja toodud normatiive külma motoga möötmisel?
Juhendi järgi sooja motoga on lubatud kuni 20ml/min.
Juhendi järgi sooja motoga on lubatud kuni 20ml/min.
Jaan
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid
Külmalt on kuni 40. Külm mootor tahab rikkamat segu. Kuna seal on metall siis see paisub soojaga. Ennegi olnud juhuseid kus külmalt ei toimi peast ega peest aga soojalt kui siidi just pihustitest tingituna.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid
Tere! Mul V70/2,4d/05a/93kw. Sisestan S-võtme, pööran nö armatuur-i asendisse ja ootan kuni kustub T-patjade tuluke+ 2-3 sec-i veel peale. Pööran S-võtme nö starteri asendisse, ootan spiraali kustumise+2-3-4 sec-i veel peale ja käivitan. Turva-padja tulukese kustumist ootan lootuses/usus, et vajalik käivitamiseks kütuse kogus on starteri andmise hetkeks küllaldaselt ette pumbatud (eriti miinus kraadidega). Spiraali tulukesega venitan mõne sekundi, et küünlad ikka korralikult hõõguksid (küünlad 4,... volti, täpselt ei mäleta). Kui keegi midagi muud leiutab/teab siis andku aga tulla!
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid
Nii, sai ss natuke pusitud ja mõeldud - tuli meelde seik kuidas ka sõbra Jeepil oli sarnane anomaalia, pihusti tagasivoolu stuts oli ilma klambrita ja küte vajus ööga alla. Jõudsin järeldusele et sama asja võib teha ka see tilluke tihend stutsil. Vahetasin kõikidel tihendi ära ja külmkäivitus - 11 peaaegu et ideaalne. Lisaks nii igaks juhuks sai ka kütusefilter ära vahetatud.
Jaan
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid
Pastakas kirjutas: tilluke tihend stutsil
Huvipärast küsin, et ostsid uued tihendid kuskilt hüdraulika poest? Kui jah, ega mõõtu ei mäleta? (ise mingi aeg mõõtsin ka aga krt ära kaotanud mõõdu)
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid - probleem lahendatud
Sain endale karla autost peetris. Tihendi hind oli 1€/tk. Aga on võimalik ka hydroscandist saada, siis pead mõõtu teadma.
Jaan
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid - probleem lahendatud
Tere! Tunnen huvi, et kas siis stutsid/stuts või etteande toru/torud/voolikud nö "märjad" ei olnud, sest igasugune leke tekitab ka, antud juhul, kütuse laigu kuna kütus paisub kuumenedes ja tõmbub tihedamaks külmenedes? Nagu mulle mõni aeg tagasi Timmu ütles ja ka ise veendusin siis stutsi rõngastihend naljalt ei rikne/purune kui just ise kaasa ei aita, sellest ka minu huvi, lisaks on stutsi-de eemaldamisel muidki ohtusid.
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: S60 2.4D 120kw P2 külma mootoriga käivitus probleemid - probleem lahendatud
Stutsid ja nende ümbrus iseenesest olid kuivad, alguses mõtlesingi, et imelik, ei tohiks ju siis proobleemi seal olla. Nädalavahetusel üritan veel külmast peast arvuti järgi saada, et vaadata kütuserõhud ja muud asjad üle, soojast peast olid kõik asjad justkui parameetrites, aga vahest teeb trikke ikka masin. Lugesin ka kuskilt välja, et iga stutsi eemalduse järgselt peaks panema ka uue tihendi, aga võiks aidata ka tihendi määrimine. Pika peale kuluvad ju kõik asjad ära.
Jaan
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
Volvo V70 P2 D5
Volvo 850TDI
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist