Kuna V70 osteti ära siis oli vajadus uue auto järgi. Seekord sai valikuks V60, ja seda selletõttu et ta natuke tavapärasest teistsugune on. Tegu on pistikhübriidiga millel eesotsas tavaline 2.4 diiselmootor ja tagaotsas elektrimootor.
Varasemad kogemused hübriididega puuduvad ja eks see oli ka suht emotsiooni ost. Niiet eks näis kuidas toimib ja kuidas auto end üleval peab.
Siiani olen 3000km kulgenud ja väga rahul. Kütusekulu näitab kompuuter viimase 1000km peale 1,9 liitrit sajale, kuid seda ei tasu võtta auto reaalseks kütusekuluks. Väga palju sõltub kus sõita ja kui palju laadida. Igapevased tööl ja poes käimised saab tehtud ka 0 diislikuluga. Maanteel pikemad otsad võtavad umbes 5 liitrit sajale.
Lisasid autole väga antud pole aga puudust ka eriti ei tunne. El. Istmed, katuseluuk, püsikas, USB, navi jms on olemas. Puudust tunnen ainult xenonitest kurvitulefunktsioonidega...
Oskab keegi nõu anda, millise juhtme ja rakendusega moodulitele ligi pääseda? Vida ei tunne seda autot (MY 2017), VDASH loeb ainult basic koode ja iga muu liigutuse eest tuleb raha maksta....
Elektrimootor tagasillal
Kellad kohendatud hübriidi jaoks.
Volvo V60 D6 Twin Engine
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo V60 D6 Twin Engine
vidat saab tuunida, et loeks uuemaid.
Muidu jah vida 2015 on nende jaoks juba. Ise kasutan oma 2016a v70'l ka vidat.
Muidu jah vida 2015 on nende jaoks juba. Ise kasutan oma 2016a v70'l ka vidat.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Volvo V60 D6 Twin Engine
Hmm, kuidas seda tuunida? Uus versioon alla laadida?
Re: Volvo V60 D6 Twin Engine
martinjev kirjutas:Hmm, kuidas seda tuunida? Uus versioon alla laadida?
sql muudatusi tuleb teha veidike.
https://forums.swedespeed.com/showthrea ... 16-p3-cars
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: Volvo V60 D6 Twin Engine
1220km läbitud, enamus sõite kuni 50km otsad, + kolm-neli 100km otsa. Paaki läks 22 liitrit kütust. Kulu 1,8l/100le
Kohe peale tankimist Trt-Tln-Trt ots + natuke linnasõitu ja paaki läks 20l kütust. mis teeb kuluks 5,2l/100le
Kui DPF-i põletab maanteel siis auto natuke jõnksutab, nagu jätaks vahele vms. Täiesti ebaregulaarselt, kaootiliselt. Kui põletusprotsess läbi siis jõnksutamine kaob. Millest võib see tingitud olla?
Kohe peale tankimist Trt-Tln-Trt ots + natuke linnasõitu ja paaki läks 20l kütust. mis teeb kuluks 5,2l/100le
Kui DPF-i põletab maanteel siis auto natuke jõnksutab, nagu jätaks vahele vms. Täiesti ebaregulaarselt, kaootiliselt. Kui põletusprotsess läbi siis jõnksutamine kaob. Millest võib see tingitud olla?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist