Tere, oleme 3 Tallinna tehnikakõrgkooli autotehnikatudengit, sooviksime, et Te vastaksite meie poolt koostatud küsimustikule. Ettevõtluse aine raames oleme võtnud ideeks mobiilse hooldusteenuse ning sooviks küsitluse teel teada, kas sellisel teenusel oleks klientuuri. Küsimustiku täitmiseks kulub maksimaalselt 5 minutit.
https://forms.gle/aNb4dSGSDAJFgjhJ8
Küsimustik mobiilse hooldusteenuse kohta
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Küsimustik mobiilse hooldusteenuse kohta
Paar kommentaari küsimustiku kohta. Autode hooldevälbad on valdavalt vahes 15-30k km, jättes küsitluses viimaseks aastase läbisõidu valikuks 20k + jääb saamata info selle kohta, et kas vastaja vajaks aastas vb hoopis 2 või isegi kolm korda hooldust.
Teine asi on hoolduste loeteludega, kas õlivahetus tähendab ainult õlivahetust või ikka täit vedelike/filtrite hooldust. See pigem vormiline märkus.
Kolmas märkus rehvide mobiilse vahetamise korral, kas pakkumisel oleks ka rehvihotelli teenus või peaks teenuse ostja ise rehve kaasa vedama. Viimane küll rohkem teenuse enda kujundamise küsimus, kui küsitluse oma. Läbi tasub mõelda, sest omab suurt logistilist mõju.
Teine asi on hoolduste loeteludega, kas õlivahetus tähendab ainult õlivahetust või ikka täit vedelike/filtrite hooldust. See pigem vormiline märkus.
Kolmas märkus rehvide mobiilse vahetamise korral, kas pakkumisel oleks ka rehvihotelli teenus või peaks teenuse ostja ise rehve kaasa vedama. Viimane küll rohkem teenuse enda kujundamise küsimus, kui küsitluse oma. Läbi tasub mõelda, sest omab suurt logistilist mõju.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Küsimustik mobiilse hooldusteenuse kohta
Tänapäeval on isegi õlivahetusel vaja osadele autodele uut õlitaset tutvustada arvutiga. Ma suhtun veidi skepsisega universaalsetesse töökodadesse, kes teavad kõigist autodest kõike ja tegelikult ei tea mitte emmigi. Ma loodan, et see mobiilse idee sinna alla ei klassifitseeru. Igaljuhul vastatud .
Re: Küsimustik mobiilse hooldusteenuse kohta
Tänan tagasiside eest. Praeguseks oleme vajaliku arvu vastuseid saanud ning küsitlus sulgenud. Hetkel õppeaine raames jääb idee siiski vaid paberile. Kuid siin pakutavate ideede kohta kommenteeiks, et algne plaan oli hoolduspäeva hommikul rehvid peale laadida ja kohepeal ära vahetada. Ja teenuse all on mõeldud ikka filtrid+vedelikud.
Idee kindlasti vajaks veel lihvimist, kuid ei olegi plaanis kõikidest autodest kõike teada, algselt nö rahvaautodega tegeleda, ja päris liisingupillidega ei saa ka teha garantii säilimise tõttu. Peamine suunitlus ongi need inimesed, kes sõidavad garantii kaotanud autodega, kelle jaoks on tülikas või logistiliselt keerukas autot töökotta viia.
Iseenesest võib teema ka ära kustutada, kuid ei leia hetkel selleks õiget kohta.
Idee kindlasti vajaks veel lihvimist, kuid ei olegi plaanis kõikidest autodest kõike teada, algselt nö rahvaautodega tegeleda, ja päris liisingupillidega ei saa ka teha garantii säilimise tõttu. Peamine suunitlus ongi need inimesed, kes sõidavad garantii kaotanud autodega, kelle jaoks on tülikas või logistiliselt keerukas autot töökotta viia.
Iseenesest võib teema ka ära kustutada, kuid ei leia hetkel selleks õiget kohta.
Re: Küsimustik mobiilse hooldusteenuse kohta
Las teema jääb, lugemismaterjali veidi ka edaspidiseks.
PS: Isiklik kogemus mobiilse rehvivahetusega olemas ja hiljem teisedki proovinud aga nendelgi vist üsna virelemine. Suuresti jagunevad kliendid kaheks- ühed ostavad kvaliteeti, teised hinda. Esimesed ei ole nõus autot mingi "ratastel putka" juurde veeretama vaid tahavad näha valget glasuurplaati, suurte värviekraanidega tööriistu, värskelt pestud lukkseppa, kohvikut jne. jne. Teised jällegi on nõus kulutama päevi ja sõitma kümneid kilomeetreid, et saada teenus 50 senti odavamalt, mobiilsed asjad kumbagi ei võimalda. Seadmestiku kulule lisandub ka mobiilsuse kulu ja kokkuvõttes ongi suur 0 , kui midagi valesti ei lähe. Kui selline asi teha tõeliselt soliidsena (sarnaselt saksa mobiilsetele TÜV punktidele, väljaliigutatavate külgedega poolhaagisel), peaks ilmselt arvestama vähemalt poolemiljonilise investeeringuga+ jooksvad kulud. Nomaeitea.
PS: Isiklik kogemus mobiilse rehvivahetusega olemas ja hiljem teisedki proovinud aga nendelgi vist üsna virelemine. Suuresti jagunevad kliendid kaheks- ühed ostavad kvaliteeti, teised hinda. Esimesed ei ole nõus autot mingi "ratastel putka" juurde veeretama vaid tahavad näha valget glasuurplaati, suurte värviekraanidega tööriistu, värskelt pestud lukkseppa, kohvikut jne. jne. Teised jällegi on nõus kulutama päevi ja sõitma kümneid kilomeetreid, et saada teenus 50 senti odavamalt, mobiilsed asjad kumbagi ei võimalda. Seadmestiku kulule lisandub ka mobiilsuse kulu ja kokkuvõttes ongi suur 0 , kui midagi valesti ei lähe. Kui selline asi teha tõeliselt soliidsena (sarnaselt saksa mobiilsetele TÜV punktidele, väljaliigutatavate külgedega poolhaagisel), peaks ilmselt arvestama vähemalt poolemiljonilise investeeringuga+ jooksvad kulud. Nomaeitea.
Ärge põdege!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist