Kasper - Volvo 960 1995
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Just täpselt nii. Imelik kuidas see nii on katki läinud, pole ju nii madal detail ja summuti kah ees.
1995 Volvo 965 2.5l - daily mis osutus projektikaks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
Tags:
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Mul jäi just üle AW70 kang, ei tea kas sellest oleks abi.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Tänan pakkumast aga juba tellisin uue
1995 Volvo 965 2.5l - daily mis osutus projektikaks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Näed kus!
Ma jaanuaris ostsin samasuguse: 960 II, universaal, 125kW.
Vennale leidsin selle. Tema autoeelarve oli ca €4000. Mõtlesime, et otsime midagi odavamat, et siis ülejäänud raha eest asi korralikult ära remontida...
Massin maksis Saksas 1300, toomise eest küsiti 450.
Plaanis on kasutama hakata igapäevase tarbeautona.
Sõidukil on ka 10 aastat tagasi paigaldatud Prinsi gaasiseade, mis loodetavasti sõidukulud allapoole viib.
Korralikult hooldatud - viimase 8 aasta kohta anti kaasa Saksa remondiarveid €7000 eest, lisaks korraline hooldus.
Roostet ei ole, välja arvatud esiklaasi ümbruse iluliistud.
Plaanis samuti lasta Aquacitys roostetõrje ära teha. Ca 6 aastat tagasi ühele MB W202-le sääl tehti ja asi on end õigustanud täie raha eest!
Vigadest võib mainida küljeklaasi serva alt välja veninud uksepolstreid (tüüpviga) ja kõikvõimalikke tolknevaid ning ülejala kinnikleebitud iluliiste.
Ja... Küsimus ka Sulle.
Kuidas Sa oled lahendanud probleemi oma nivomat amordiga? Mul sama jama - üks püsib kenasti kikkis, kuid teine vajub ära ja liimendab pääleselle.
Mõlemad näevad sealjuures ilusad välja - originaalvärv peal ja etiketid ilusti loetavad, küllap on neid millalgi juba vahetatud.
Need, kurjavaimud, on tootmisest maha võetud ja vaid esindusest pakutakse, ca €700/tk.
Kallis, kurask!
Olen otsinud ka mujalt Euroopast, kõikjalt tuleb sama vastus.
Hakkan nüüd vast lammutusi meil ja mujal läbi kammima...
Mitu head aastat tagasi oli kuulda miskistest amordiremontijatest tegelastest. Tea, kas selline äri veel toidab kedagi??
Minu amordid: Sachs 444 092 või Boge 60-a92-0, pikk kood:894104444092.
Kas Sul on see teema juba läbitud?
Ma jaanuaris ostsin samasuguse: 960 II, universaal, 125kW.
Vennale leidsin selle. Tema autoeelarve oli ca €4000. Mõtlesime, et otsime midagi odavamat, et siis ülejäänud raha eest asi korralikult ära remontida...
Massin maksis Saksas 1300, toomise eest küsiti 450.
Plaanis on kasutama hakata igapäevase tarbeautona.
Sõidukil on ka 10 aastat tagasi paigaldatud Prinsi gaasiseade, mis loodetavasti sõidukulud allapoole viib.
Korralikult hooldatud - viimase 8 aasta kohta anti kaasa Saksa remondiarveid €7000 eest, lisaks korraline hooldus.
Roostet ei ole, välja arvatud esiklaasi ümbruse iluliistud.
Plaanis samuti lasta Aquacitys roostetõrje ära teha. Ca 6 aastat tagasi ühele MB W202-le sääl tehti ja asi on end õigustanud täie raha eest!
Vigadest võib mainida küljeklaasi serva alt välja veninud uksepolstreid (tüüpviga) ja kõikvõimalikke tolknevaid ning ülejala kinnikleebitud iluliiste.
Ja... Küsimus ka Sulle.
Kuidas Sa oled lahendanud probleemi oma nivomat amordiga? Mul sama jama - üks püsib kenasti kikkis, kuid teine vajub ära ja liimendab pääleselle.
Mõlemad näevad sealjuures ilusad välja - originaalvärv peal ja etiketid ilusti loetavad, küllap on neid millalgi juba vahetatud.
Need, kurjavaimud, on tootmisest maha võetud ja vaid esindusest pakutakse, ca €700/tk.
Kallis, kurask!
Olen otsinud ka mujalt Euroopast, kõikjalt tuleb sama vastus.
Hakkan nüüd vast lammutusi meil ja mujal läbi kammima...
Mitu head aastat tagasi oli kuulda miskistest amordiremontijatest tegelastest. Tea, kas selline äri veel toidab kedagi??
Minu amordid: Sachs 444 092 või Boge 60-a92-0, pikk kood:894104444092.
Kas Sul on see teema juba läbitud?
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Reopard kirjutas:Need, kurjavaimud, on tootmisest maha võetud ja vaid esindusest pakutakse, ca €700/tk.
Kallis, kurask!
http://www.skandix.de/en/spare-parts/su ... t/1004651/
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Ole Sa tänatud!
Ehk ongi õige asi.
Ise seda juppi antud lehelt üles ei leidnud, kuna ta ei ole sääl kuidagigi seotud Sachsi tootenumbriga. "Veider sait kummalise otsinguga," mõtlesin, ning tormasin edasi.
Samas tundub ka VINi järgi otsides artikkel klappivat.
Ja kui paarikaupa osta, siis on asjal ka garantii.
Ning üks terve ning korraliku väljanägemisega amort auto alt jääb reservi.
...või kannatab hiljem maha müüa.
Veelkord - ole tänatud, oo üllas tundmatu!
Ehk ongi õige asi.
Ise seda juppi antud lehelt üles ei leidnud, kuna ta ei ole sääl kuidagigi seotud Sachsi tootenumbriga. "Veider sait kummalise otsinguga," mõtlesin, ning tormasin edasi.
Samas tundub ka VINi järgi otsides artikkel klappivat.
Ja kui paarikaupa osta, siis on asjal ka garantii.
Ning üks terve ning korraliku väljanägemisega amort auto alt jääb reservi.
...või kannatab hiljem maha müüa.
Veelkord - ole tänatud, oo üllas tundmatu!
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Tore kuulda, et veel üks 965 meile juurde tekkinud. Nivo lasi mul madaks vist selle tõttu, et auto seisis kergel kallakul kus küljed eri kõrgustel. Peale seda kui lõpetasin niiviisi parkimise kombe, on mul amordid päris hästi vastu pidanud ja pea isegi 2 nädalat seistes pole maha löönud nagu stancekuttidel. Aga midagi on ta kindlasti vajunud, lihtsalt vaatamisel pead keskenduma faktile, et taga nata madalam.
Kui mõnest lammutusest tõesti leiad 960, võid mulle ka teada anda, ehk läheb midagi vaja. Enda mitte-vaja-minevatest varuosadest saan ainult pakkuda tutikat depo parempoolset suunatuld ja jooks volvo plekkvelgi lamellidel.
Tuli meelde, et sai kunagi lubatud jagada pilte photoshootist. Teemaks on uus V90 ja vana V90 (960).
Sisu on kindlasti paremas seisus kui välimine pool: uue nahaga esiistmed, heledad orig volvo jalamatid ja ainult ühel uksel õrn korts sees. Rooli proovin millalgi tulevikus ise ära nahatada.
Kõik klõpsud on draivi linkides (üks ja kaks), kindlasti vaadake. Piltide fantastilised autorid on K. Idasaar ja R. Paevere.
Natuke huumorit ka juurde, õhtu enne shuudile minekut läksin autole pesu tegema. Võtan pesuri kätte, ja hakkan siis pihta. Suunasin auto poole ja hopsti, peegli korpuselt värv maas. Tuli välja, et see lihtsalt spreiga üle lastud. Jube tore, enne oli ilus üleni roheline. Aga tol hetkel polnud enam midagi teha.
Päeval siis sõidame Neeme poole pildistama aga pidevate peatustega - käigukangi asendi anduri pärast ja koguaeg pidin sellega jebima edasitagasi. Lõpuks kohale jõudes on autod porised jälle. Õnneks (?) oli teistel kaasas vett, aga mingi niisama kraaniveega Volvot ju ei pese. Pudeliveega ikka. Pärast tegin proovisõitu tutika Volvoga kah, sellist võimalust lihtsalt ei saa käest lasta. Ma arvan, et ma pole elu jooksul nii uues autos istunud (v.a. autoshoud ja asjad), rääkimata sellise auto juhtimisest. Aga tagasi enda nuppude, mitte ekraanidega Volvosse ei olnud kuidagi halvem tunne.
Ahjaa, praeguseks pole masin peaaegu 2 nädalat kohalt liikunud tomatikasti pärast. 21. veebruar aeg infoautosse, sinna vist läheb treilal.
Kui mõnest lammutusest tõesti leiad 960, võid mulle ka teada anda, ehk läheb midagi vaja. Enda mitte-vaja-minevatest varuosadest saan ainult pakkuda tutikat depo parempoolset suunatuld ja jooks volvo plekkvelgi lamellidel.
Tuli meelde, et sai kunagi lubatud jagada pilte photoshootist. Teemaks on uus V90 ja vana V90 (960).
Sisu on kindlasti paremas seisus kui välimine pool: uue nahaga esiistmed, heledad orig volvo jalamatid ja ainult ühel uksel õrn korts sees. Rooli proovin millalgi tulevikus ise ära nahatada.
Kõik klõpsud on draivi linkides (üks ja kaks), kindlasti vaadake. Piltide fantastilised autorid on K. Idasaar ja R. Paevere.
Natuke huumorit ka juurde, õhtu enne shuudile minekut läksin autole pesu tegema. Võtan pesuri kätte, ja hakkan siis pihta. Suunasin auto poole ja hopsti, peegli korpuselt värv maas. Tuli välja, et see lihtsalt spreiga üle lastud. Jube tore, enne oli ilus üleni roheline. Aga tol hetkel polnud enam midagi teha.
Päeval siis sõidame Neeme poole pildistama aga pidevate peatustega - käigukangi asendi anduri pärast ja koguaeg pidin sellega jebima edasitagasi. Lõpuks kohale jõudes on autod porised jälle. Õnneks (?) oli teistel kaasas vett, aga mingi niisama kraaniveega Volvot ju ei pese. Pudeliveega ikka. Pärast tegin proovisõitu tutika Volvoga kah, sellist võimalust lihtsalt ei saa käest lasta. Ma arvan, et ma pole elu jooksul nii uues autos istunud (v.a. autoshoud ja asjad), rääkimata sellise auto juhtimisest. Aga tagasi enda nuppude, mitte ekraanidega Volvosse ei olnud kuidagi halvem tunne.
Ahjaa, praeguseks pole masin peaaegu 2 nädalat kohalt liikunud tomatikasti pärast. 21. veebruar aeg infoautosse, sinna vist läheb treilal.
1995 Volvo 965 2.5l - daily mis osutus projektikaks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
Re: Kasper - Volvo 960 1995
See uus V90 näeb ikka päris ä...audi välja. "vanasti" tehti ikka autod igaüks omanäoline ja juba kaugelt tundsid ära, mis autoga tegu on. Nüüd suht ühe puuga kõik löödud.
Just my 2 cents.
Just my 2 cents.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Loff, sa lihtsalt harjud aeglaselt, vaja et auto oleks vähemalt 15a kaadris, siis tunnistad omaks
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Liiwaannus kirjutas:Loff, sa lihtsalt harjud aeglaselt, vaja et auto oleks vähemalt 15a kaadris, siis tunnistad omaks
Kahjuks on uued volvod kõike ühesugused nii seest kui väljast. Näotud ja oseloomutud.
V90 ja v60 on ikka samma auku pisikeste muudatustega ja kui eristada ei oska siis ongi nähtavad samad.
Sama jutt xc 90 ja xc60. Kui suurust ei arvesta siis ikka 1:1 pisikeste muudatustega.
Sisustusest ei hakka rääkimagi.
Vanad autod on ägedad
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Lugeda minu 960st ja uuest V90 saab wroomer'i lehelt.
https://www.wroomer.ee/volvo-960-ja-vol ... jalutamas/
https://www.wroomer.ee/volvo-960-ja-vol ... jalutamas/
1995 Volvo 965 2.5l - daily mis osutus projektikaks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Tere tere. Vahepeal nii mõndagi toimunud. Kõige suurem arvatavasti see, et Volvo sõidab! Okei ise (veel) mitte, aga võrreldes varasemaga ei jonni käigukast enam. Nüüd on all ddig käest nurutud tagavaraks jäänud AW30 ja vahetatud pettomplussis.
Alati on mulle nimekirjad meeldinud, ja raamatut täna kirjutama ei hakka. Peale eelmist postitust toimunud muutused:
- Käigukast vahetatud
- Suunatuled vahetatud
- Valed peeglid tellitud, seega praegu hoiavad kummikinda jäänused peeglit kinni
- Valed kapotiamordid tellitud
- Follow me home funktsioon ehk soovi korral jäävad lähituled 30 sekundiks tööle peale süüte välja keeramist
- Lähitulevikus oleks vaja täita ja kontrollida konditsioneer, vahetada rehvid, salongi-, numbri- ja gabariidipirnid, tagatuled, kui ka numbrid vahetada üleni valgete vastu.
Nagunii on veel pisiasju mille olen unustanud.
Alati on mulle nimekirjad meeldinud, ja raamatut täna kirjutama ei hakka. Peale eelmist postitust toimunud muutused:
- Käigukast vahetatud
- Suunatuled vahetatud
- Valed peeglid tellitud, seega praegu hoiavad kummikinda jäänused peeglit kinni
- Valed kapotiamordid tellitud
- Follow me home funktsioon ehk soovi korral jäävad lähituled 30 sekundiks tööle peale süüte välja keeramist
- Lähitulevikus oleks vaja täita ja kontrollida konditsioneer, vahetada rehvid, salongi-, numbri- ja gabariidipirnid, tagatuled, kui ka numbrid vahetada üleni valgete vastu.
Nagunii on veel pisiasju mille olen unustanud.
1995 Volvo 965 2.5l - daily mis osutus projektikaks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Tagatuled poleeri ära.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Mõlemal pool mõrased ja tükid väljas, seega poleer palju ei päästa. Kuna 960ne tulesid raske leida või veitsa kallid, tellin arvatavasti lihtsalt 940ne tuled mis jäävad siis sellised. Pilt. Erinevus on alumine serv.
Kui juba tuledest rääkida, siis selline on ka uue ja vana suunatule võrdlus.
Kui juba tuledest rääkida, siis selline on ka uue ja vana suunatule võrdlus.
1995 Volvo 965 2.5l - daily mis osutus projektikaks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
2003 Lada Samara sedaan 1.5l - projektikas mis osutus dailyks
Re: Kasper - Volvo 960 1995
Mis katkisest pasunast sai?
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist