S40 / S/V70 / 850 ostuabi
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
S40 / S/V70 / 850 ostuabi
Tere!
Olen autot ostmas ning pilk jäi peale sellisele isendile: http://www.auto24.ee/used/2952965
S40, esimene generatsioon, 100kw bensiin ja automaat.
Olen sellele mudelile alati vaadanud kui pool-Volvole, aga kuna on plaanis enne talve soodsalt rattad alla saada, kaalun igasugu variante. Kas siin leidub selle mudeli kogemusega inimesi, kes oskaks kommenteerida vastupidavust ja üldist sõidetavust, mürataset salongis jne? Kas konkreetse mootori ja käigukasti kombinatsioon on hea valik?
Parimat
Priit
Olen autot ostmas ning pilk jäi peale sellisele isendile: http://www.auto24.ee/used/2952965
S40, esimene generatsioon, 100kw bensiin ja automaat.
Olen sellele mudelile alati vaadanud kui pool-Volvole, aga kuna on plaanis enne talve soodsalt rattad alla saada, kaalun igasugu variante. Kas siin leidub selle mudeli kogemusega inimesi, kes oskaks kommenteerida vastupidavust ja üldist sõidetavust, mürataset salongis jne? Kas konkreetse mootori ja käigukasti kombinatsioon on hea valik?
Parimat
Priit
Viimati muutis triipriit, 30 Okt 2018, 20:42, muudetud 3 korda kokku.
P2 XC70 2007 AWD 2.5T
V60 2019 T5 Inscription FWD
C30 2006 T5 manuaal
V60 2019 T5 Inscription FWD
C30 2006 T5 manuaal
Tags:
Re: S40 esimene generatsioon ostuabi
Pigem sama raha eest 850/v70 1.gen. Saad sama raha eest päris auto
Re: S40 esimene generatsioon ostuabi
Need mudelid on endalegi sümpaatsemad. Valikut aga eriti pole. Hetkel ainus mitte-autoaia ja piltide / kirjelduse põhjal ehk kaalutav variant on see: http://www.auto24.ee/used/2807943. Diislit ma võtta ei julge, kuna senise praktika kohaselt koguneb ka lühikesi linnaotsi.
P2 XC70 2007 AWD 2.5T
V60 2019 T5 Inscription FWD
C30 2006 T5 manuaal
V60 2019 T5 Inscription FWD
C30 2006 T5 manuaal
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: S40 esimene generatsioon ostuabi
See viimane variant tundub üsna korralik. Sisu on ka täitsa viisakas. Iseasi, et palju lekkeid kapoti all on.
XC70 2.5T 2004 154kw
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: S40 esimene generatsioon ostuabi
Diisli osas sõltub asi lõppkilometraažist, isegi kui jupitad, aga mingi hetk teed pikki otsi ka, et aastane ls 20...30 tuleks siis kaaluks. Nii vanadeldpf e ega miskit sellist õrna pole, suht oommikindlad. Väikeste ls juures pole pointi muidugi, lühikesel otsal ei lähe soojaks ja küttekulult säästu ei saa, samasmasin lärmakam jne.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: S40 esimene generatsioon ostuabi
Kuigi teen nädalavahetuseti ka pikemaid sõite, on tavaline päevane marsruut vaid 13 km, seega aastaseks läbisõiduks tuleb heal juhul 15000. Igapäevaseid käike võiksin ka ühistranspordiga teha, aga kuna käin pärast tööpäeva spordiklubis, peaksin seega mitu korda bussipeatusse kõndima ja bussi ootama, kaotaksin sellega päevas vähemalt 40 minutit ja ei naudiks sellist elukest. Ebavajalike detaile täis lõigu lõpetuseks – üht ustavat Volvo diislit nendeks igapäevasutsudeks piinata tundub siiski liig.
Muidu siin tundub äge disla V70 pakkumine: http://www.auto24.ee/used/2948653. Tõrvatilgaks meepotis on see, et väga üles kiidetud masinaga on triviaalsete vigade tõttu viimase paari jooksul 2 korda ülevaatus läbi kukutud ja endiselt ootab ees korduv.
Muidu siin tundub äge disla V70 pakkumine: http://www.auto24.ee/used/2948653. Tõrvatilgaks meepotis on see, et väga üles kiidetud masinaga on triviaalsete vigade tõttu viimase paari jooksul 2 korda ülevaatus läbi kukutud ja endiselt ootab ees korduv.
P2 XC70 2007 AWD 2.5T
V60 2019 T5 Inscription FWD
C30 2006 T5 manuaal
V60 2019 T5 Inscription FWD
C30 2006 T5 manuaal
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: S40 / S/V70 / 850 ostuabi
Bensukas 850 tundub ikka mõistlikum valik. Kui ma oleksin ise samas olukorras, siis läheks bensukas igal juhul. Pealegi Volvo bensukad lähevad ikka päris kiiresti soojaks ja saad salongi sooja õhku ka enne kui kohale jõuad.
XC70 2.5T 2004 154kw
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: S40 / S/V70 / 850 ostuabi
Antud olukorras toetaks ka pigem suuremat bensukat. Kas 850 või v70 ... see juba tuleneb turust, et mida saada on ja natuke ka personaalne esteetiline eelistus. Kui kindlat eelistust kere osas pole, siis soovitaks kuuti, sinna mahub ikka palju
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: S40 / S/V70 / 850 ostuabi
Seda nüüd küll jah - suuremad volvo universaalid saab seest teha voodiks. Nii ei pea ööbimise eest maksma kui kuskile seiklema .
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: S40 / S/V70 / 850 ostuabi
Kindlasti 850 kui tahad töökindlat asja-ja Turbo bensukas. Kütusekulus vabalthingaval ja turbokal vahet ei ole(kui muidugi minekut koguaeg ei naudi). Tean, et on korras auto. On küll möned iluvead, kuid auto on aus ja korraliku varustusega - http://www.auto24.ee/used/2887329.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: S40 / S/V70 / 850 ostuabi
Miks x70 vähem töökindlam on?
Täpselt sama tehnika, vaid kereplekid on erinevad
Täpselt sama tehnika, vaid kereplekid on erinevad
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: S40 / S/V70 / 850 ostuabi
PorisedRattad kirjutas:Seda nüüd küll jah - suuremad volvo universaalid saab seest teha voodiks. Nii ei pea ööbimise eest maksma kui kuskile seiklema .
Kuidas nende 850 / 1gen V70 universaalide sisemüraga on? Üldine universaalide omadus on suuremal maantekiirusel tagaosas ilgelt kumisema hakata, kas Volvo on ses osas teistmoodi?
Iseenesest selline klassikaline lahmakas Volvo universaal tundub täitsa ägeda valikuna, kui läikima lüüa, püüaks kindlasti pilkusid kah.
Tanel kirjutas:marek555 kirjutas:Kindlasti 850 kui tahad töökindlat asja-ja Turbo bensukas. Kütusekulus vabalthingaval ja turbokal vahet ei ole(kui muidugi minekut koguaeg ei naudi). Tean, et on korras auto. On küll möned iluvead, kuid auto on aus ja korraliku varustusega - http://www.auto24.ee/used/2887329.
Huvitav, kuidas selle 166kw mootori vastupidavus ka on? Ma olen siiamaani sõitnud peres olemas oleva alla 10 aastat vana Opeliga ja harjunud, et hoolduste vahel tõrkeid pole. Kas 850 puhul on ka kulukaid veermikuhädasid ette näha, nagu nt uuematel S60/V70 roolilati teema?
P2 XC70 2007 AWD 2.5T
V60 2019 T5 Inscription FWD
C30 2006 T5 manuaal
V60 2019 T5 Inscription FWD
C30 2006 T5 manuaal
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: S40 / S/V70 / 850 ostuabi
Olen omanud s70t5 juba vist julged 10a
roolilatti pole mina siiani vahetanud. Natuke leemendab aga aastas korra pidi peale valama. (Muidu öeldakse, et on nõrk koht)
Eesti teedel on ka minev kaup stabika kondid
Alumised õõtsad, millel hakkavad loksuma sisemised puksid või zarniirid. Soovitan otsida 850 alumiiniumist õõtsad millel zarniir eraldi vahetatav.
Sisemistele ostad poly puksid ja neid enam vahetama ei pea. (mina pole vähemalt 5a neid vahetanud)
Omajagu nõrk koht on samuti amordi tugilaagri puksid aga korra vahetades ja kasutades kvaliteetset juppi on mure pikalt unustatud.
Ostes uuri tagumiste sillapukside korrasolekut. Ilge kepp on neid vahetada.
Mootorid on pommikindlad kui mahlad sees püsivad ja hooldusi õigeaegselt teha.
Lühikesi otsi tehes hakkab varem või hiljem ajudele karterituulutus. Kui käed otsas ja oskad neid kasutada siis kodus puhastatav/vahetatav.
roolilatti pole mina siiani vahetanud. Natuke leemendab aga aastas korra pidi peale valama. (Muidu öeldakse, et on nõrk koht)
Eesti teedel on ka minev kaup stabika kondid
Alumised õõtsad, millel hakkavad loksuma sisemised puksid või zarniirid. Soovitan otsida 850 alumiiniumist õõtsad millel zarniir eraldi vahetatav.
Sisemistele ostad poly puksid ja neid enam vahetama ei pea. (mina pole vähemalt 5a neid vahetanud)
Omajagu nõrk koht on samuti amordi tugilaagri puksid aga korra vahetades ja kasutades kvaliteetset juppi on mure pikalt unustatud.
Ostes uuri tagumiste sillapukside korrasolekut. Ilge kepp on neid vahetada.
Mootorid on pommikindlad kui mahlad sees püsivad ja hooldusi õigeaegselt teha.
Lühikesi otsi tehes hakkab varem või hiljem ajudele karterituulutus. Kui käed otsas ja oskad neid kasutada siis kodus puhastatav/vahetatav.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: S40 / S/V70 / 850 ostuabi
Naisel on too 166kw motoga 850 manual kastiga sedaan pühapäeva autoks . Mahlad ei leki. Ise ka sõitnud sellega ja täitsa korralik rakett on. Kütusekulu on muidugi vastavalt jala raskusele. Kõige kiiremini kohalt ära minev esiveoline milega ma sõitnud olen. Rahulikult sõites on ikka väga vaikne salong - suhteliselt sama mis 2004 xc70-l
Universaalide kohalt ütleks, et volvo topib üldjuhul väga palju müratõket autosse ja seda kumisemist kartma ei peaks. Muidugi kui rattalaager hakkab minema, siis on seda kuulda.
Universaalide kohalt ütleks, et volvo topib üldjuhul väga palju müratõket autosse ja seda kumisemist kartma ei peaks. Muidugi kui rattalaager hakkab minema, siis on seda kuulda.
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: S40 / S/V70 / 850 ostuabi
Volvo 850/V70 on ülihea auto! Kahjuks nagu ka paljude teise sellest ajastust pärinevate rauast autodega on nende hea koostekvaliteet ja üle keskmise vastupidavus saanud nendele saatuslikuks. Minu kogemuse põhjal on tänaseks päevaks selliseid sõidetavaid mudeleid järele jäänud äärmiselt vähe. Kui õnnestub leida mõni selline korralik eksemplar soodsa (või ka mõnevõrra kallima) hinnaga siis go for it! 1k€ hinna ümbruses on aga pigem tõenäoline, et ostad endale remondirõõmu.
Teema alguses mainitud S40 tundub suhteliselt kena valikuna, erilisi emotsioone see ei paku aga kui kere, mootor, kast ja elektroonika on korralikud ja hinnast paar sotti alla saaks siis miks mitte. Esimese asjana meenub, et tasuks veenduda kliimaploki korrasolekus, midagi sureb seal ära ning selle tagajärjel hakkab ventilaatori kiirus kaootiliselt hüppama. Kliimaploki taustavalguse pirnid olid ka ajuvabalt kallid.
Teema alguses mainitud S40 tundub suhteliselt kena valikuna, erilisi emotsioone see ei paku aga kui kere, mootor, kast ja elektroonika on korralikud ja hinnast paar sotti alla saaks siis miks mitte. Esimese asjana meenub, et tasuks veenduda kliimaploki korrasolekus, midagi sureb seal ära ning selle tagajärjel hakkab ventilaatori kiirus kaootiliselt hüppama. Kliimaploki taustavalguse pirnid olid ka ajuvabalt kallid.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist