Ega siin ei olegi muud, kui lihtsalt vaadata paremat teeserva ja vältida pimestust... Svenil on tegelikult täiega õigus ja enamik kipub seda ära unustama, kohe kui juhiluba taskus on. Olen isegi eksinud nii mõnigi kord.
Lähi+udu vaid siis, kui nähtavus on selline, et näppu ka ei näe suhu pista..
Eesmisi udukaid võib kasutada päeval sõitmiseks, aga mõnel autol on need paaris süttivad ja tagumised udukad niisama põleda ei tohi. Seda ka paljud ei tea, eriti vanemad jaapani autod, kus on lausa 2 udutuld taga..
Küllalt palju on ka 6000k xenonitega seiklejaid, kes ei ole viitsinud paika keerata või lihtsalt po*hui kõigest. Jah bemmimehed, ma mõtlen teid.. Kui oleks viitsinud kõiki neid aferiste pardakaamerast kokku korjata, siis oleks pool tunnikest idioote juba Youtubes... Mul on endal 3000K lähitules, paika keeratud ja mitte üks konn ei ole köhinud, ka mitte Politsei, kes noomis mind hoopis ebaseadusliku LEDbari eest ja tolle ma ka minema saatsin koheselt..
Olen samuti nõus, et paika keeramata tuli on veel hullem ja veel hullem, kui need üldse ei põle. Olen näinud autot, kus ees olid lähituled, taga vaid numbrituled..siis ühel hetkel oli vaja möödasõitu teha ja pilkases pimeduses tuli täiesti ilma tuledeta auto vastu. Hea, et prosed ees on, suutsin vältida ohtlikku olukorda ja nägin vastupeegelduvaid esitulesid... Ja siis need Silver Ükssilmad - ei teagi, kas tuleb motikas või poolpime, igaks juhuks püsin oma rajal.. Et tegelikult on autojuhi kohustus veenduda kõigis oma valgustite ja kõige muu töötamises enne sõitma hakkamist..aga nagu elu näitab, iga päev tuuakse mõni mõlkis auto treileri peal ja levinuim väide oli, et "ma ei näinud eessõitja piduritulesid" või "ta ei näidanud suunatuld"..
Rahu sõbrad, jõuluaeg ka tulemas, pakkige see saag ära ja saatke mõnele Kikimiki metsamehele. Ega siin see väljaelamine ja näpuga vehkimine ka tolku ei too, kes patustab, see patustab ja tal poogen, peaasi, et endal hea nähtavus on.