Eelminrkord küsisin mootorite vahe kohta siis seekord küsiks midagi uut.
Olen jälgind nii 2,5TDI kui ka 2,4 bensiine, ning selline asi silma jäänd et kütusekulusid märgitakse suhteliselt samasse auku, on see siis nii et pole vahet kas disla v bensukas samapalju kulub ikka kütet (linnad/maanteel/keskmine)
Aitäh
Diisli ja bensuka Kütusekulu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 78
- Liitunud: 26 Nov 2016, 22:26
Diisli ja bensuka Kütusekulu
Volvo 945GL
Volvo v70 2,5TDI
Universaalid
Volvo v70 2,5TDI
Universaalid
Re: Diisli ja bensuka Kütusekulu
Eks nende mootoriga on tõesti reaalne umbes sama kütusekulu saada, ütleme, bens on 9-10 ja diisel 8-9 keskmine, kuid siis bensukaga ei julge sa üldse gaasi vajutada, diisliga aga ei piira ennast kuidagi, lihtsalt sõidad.
IMHO kõik.
IMHO kõik.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Diisli ja bensuka Kütusekulu
Hakkab jälle pihta.
Siin mitu head lehekülge huumorit:
http://www.volvoclub.ee/foorum/viewtopi ... =3&t=34426
Siin mitu head lehekülge huumorit:
http://www.volvoclub.ee/foorum/viewtopi ... =3&t=34426
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 78
- Liitunud: 26 Nov 2016, 22:26
Re: Diisli ja bensuka Kütusekulu
Korras vaidlus ikka Aga ei lihtsalt tahaksin teada et mida soovitatakse
Volvo 945GL
Volvo v70 2,5TDI
Universaalid
Volvo v70 2,5TDI
Universaalid
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Diisli ja bensuka Kütusekulu
Diisel tasub pikkadel otsadel ära, imho on diisli tõmme mõnusam kui bensukal. Diisli kütteväärtus ja ka mootori kasutegur on suuremad kui bensukal. Diisli hooldamine pidavat kallim olema, ei ole ise statistikat teinud, et võrrelda. Diislile on üsna lihtsalt võimalik erksust juurde saada, vabalthingaval bensukal mitte väga.
Diisel lärmab ja haiseb. Talvel bensukas soojeneb kiiremini ja kütab tuba paremini. Sutsakaid sõidad võta bens, kui sõitude profiil on pigem 20km ots ja neid otsi jahub, siis vaata kas diisel meeldib.
Diisel lärmab ja haiseb. Talvel bensukas soojeneb kiiremini ja kütab tuba paremini. Sutsakaid sõidad võta bens, kui sõitude profiil on pigem 20km ots ja neid otsi jahub, siis vaata kas diisel meeldib.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Diisli ja bensuka Kütusekulu
mina võin vabalt öelda, et iga kell valin bensuka diisli asemel.
ligi 2.a oli vana TDI, jah, peale seda, kui Hypno juurest masin toimiva automaadiga kätte sain, kulus 100km jooksul sama vähe kütust, kui ämmapoja D5. Vääne on mõnus, aga põhiprobleemid algavad talvel, kui esimese külmaga on mõte, et miks masin lonkab.. miks ei käivitu.. miks see.. miks too... minul isiklikult Tartu linnas ühest otsast teise hakkas lõpuks pardakompu ka näitama juba 2kohalisi numbreid.
Nüüd on turbobens. 2 aastaga 80 000km uhatud. Linn-maantee pooleks arvestan jämedalt 10. Pole muret, kas käima läheb või mis. Lähen auto juurde ja keeran võtit. Südamerahu, mis tuleb, et kas kolmanda silindri kolb sulab sisse või kas pihusti poob kinni või kas EGR toimib.. kõik need on olemata ja kui ikkagi enamik sõitu on linnas, siis igal juhul bensiinimootor. Minu jaoks ei ole maailmas ühtegi argumenti, miks diiselautot pidada. Isegi Euroopa linnades hakatakse neid ära keelama ja mul on just plaan minna Pariisi järgmine aasta oma autoga. Oleks TDI, siis võiks selle plaani kohe maha matta.. See summa, mis kulub säästliku diisli peale, võta nüüd ja pane liitritesse, mis sa olemasoleva autoga sõita saad. Mitte, et Volvo puhul läbisõit mingi määrav tegur oleks kummagi mootori puhul, aga peale seda kui ämmapoja XC poodi sõitis ja sealt enam lahkuda ei tahtnud ning 1200 euri läks kolvi vahetuse peale.. No ei aitäh.
Hetkel tagumiku düno järgi on 2004a B5244S4 sama ergas kui minu vana B5254T, et ei saa ka öelda, et vabalthingav mingi tökerdis oleks.
ligi 2.a oli vana TDI, jah, peale seda, kui Hypno juurest masin toimiva automaadiga kätte sain, kulus 100km jooksul sama vähe kütust, kui ämmapoja D5. Vääne on mõnus, aga põhiprobleemid algavad talvel, kui esimese külmaga on mõte, et miks masin lonkab.. miks ei käivitu.. miks see.. miks too... minul isiklikult Tartu linnas ühest otsast teise hakkas lõpuks pardakompu ka näitama juba 2kohalisi numbreid.
Nüüd on turbobens. 2 aastaga 80 000km uhatud. Linn-maantee pooleks arvestan jämedalt 10. Pole muret, kas käima läheb või mis. Lähen auto juurde ja keeran võtit. Südamerahu, mis tuleb, et kas kolmanda silindri kolb sulab sisse või kas pihusti poob kinni või kas EGR toimib.. kõik need on olemata ja kui ikkagi enamik sõitu on linnas, siis igal juhul bensiinimootor. Minu jaoks ei ole maailmas ühtegi argumenti, miks diiselautot pidada. Isegi Euroopa linnades hakatakse neid ära keelama ja mul on just plaan minna Pariisi järgmine aasta oma autoga. Oleks TDI, siis võiks selle plaani kohe maha matta.. See summa, mis kulub säästliku diisli peale, võta nüüd ja pane liitritesse, mis sa olemasoleva autoga sõita saad. Mitte, et Volvo puhul läbisõit mingi määrav tegur oleks kummagi mootori puhul, aga peale seda kui ämmapoja XC poodi sõitis ja sealt enam lahkuda ei tahtnud ning 1200 euri läks kolvi vahetuse peale.. No ei aitäh.
Hetkel tagumiku düno järgi on 2004a B5244S4 sama ergas kui minu vana B5254T, et ei saa ka öelda, et vabalthingav mingi tökerdis oleks.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Diisli ja bensuka Kütusekulu
Rootsitellis kirjutas:lihtsalt tahaksin teada et mida soovitatakse
Kui sõidad palju ja on vaja raha kokku hoida, osta diisel. Kui sõidad vähe või ei pea raha kokku hoidma, osta bensukas. Kui tahad dünaamikat, osta auto, millel on palju kilovatte.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Diisli ja bensuka Kütusekulu
Enda kogemusest rääkides. Olen 2 aastat omanud 125kw manuaalkäigukastiga vabalthingavat. Ostes oli keskmine küttekulu 10.5 l/100km. Olen omajagu raha alla tagunud ja ökosõitu tehes võtab kompuutri järgi 7.6l/100km, ise arvutades 7.5l. Hetkel olen sõitnud ilma piiranguteta (soomes kiirteel 120km/h, eestis enamusajast maanteel 100km/h) ja kompuuter näitab 8.6l/100km. Linnas mõne sirge peal panen sisse ka viienda käigu ja siis jääb keskmine hetkeline küttekulu 5-6 kanti.
Naabrimees omas 103kw dislat manuaalkäigukastiga, tegi chiptuuningu ja auto keskmie küttekulu oli 5.4l/100
Ise jään ikka bensiinile kindlaks, talvel pole mingeid probleeme olnud(käivitus teisest pöördest -30℃)
Naabrimees omas 103kw dislat manuaalkäigukastiga, tegi chiptuuningu ja auto keskmie küttekulu oli 5.4l/100
Ise jään ikka bensiinile kindlaks, talvel pole mingeid probleeme olnud(käivitus teisest pöördest -30℃)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist