torms, volvo v40
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
torms, volvo v40
Talvine aeg ja tegemisi jagub siis otsustasin ka enda masina siia tagasi panna ehk kellegil huvi jälgida vms. Teen siis mingi spec listi ja üritan pilte lisada.
Mootor:
B4194T
H-profiil kepsud
Kõik tihendid jne vahetatud
Masterpower r545 turbo kuni 550hp
3 tolline väljalase
Torukollektor
Suur replica wastegate
Plokikaas porditud ja taastatud
Ecumaster piggyback, see talv peaks asenduma Ecumaster EMU ajuga
630cc pihustid
Kindlasti palju veel.
Välimus:
No on igast asju tehtud, piltidelt saab aru ma ei hakka eraldi välja tooma.
Veermik:
ACT SX 18" veljed
Coiloverid
Semi slick rehvid
Plaanidest:
Keretööd, juhtaju, pidurid, esimene vedrustus, coiloverid lendavad prügikasti asendan miskise amordi ja madaldusvedruga kuna nende coilidega sõita ei kannata, välimusele tilulilu juurde aretada, mootor laiali ja kontrollida.
Üritan piltidele miskise järjekorra tekitada.
Ja hetke seis siis:
Mootor:
B4194T
H-profiil kepsud
Kõik tihendid jne vahetatud
Masterpower r545 turbo kuni 550hp
3 tolline väljalase
Torukollektor
Suur replica wastegate
Plokikaas porditud ja taastatud
Ecumaster piggyback, see talv peaks asenduma Ecumaster EMU ajuga
630cc pihustid
Kindlasti palju veel.
Välimus:
No on igast asju tehtud, piltidelt saab aru ma ei hakka eraldi välja tooma.
Veermik:
ACT SX 18" veljed
Coiloverid
Semi slick rehvid
Plaanidest:
Keretööd, juhtaju, pidurid, esimene vedrustus, coiloverid lendavad prügikasti asendan miskise amordi ja madaldusvedruga kuna nende coilidega sõita ei kannata, välimusele tilulilu juurde aretada, mootor laiali ja kontrollida.
Üritan piltidele miskise järjekorra tekitada.
Ja hetke seis siis:
Viimati muutis torms, 11 Mär 2020, 18:43, muudetud 3 korda kokku.
Poleerin läigestan vahatan
Re: torms, volvo v40
Paistab korralik projekt tulevat.
Tulistan mõned küsimused.
Hüdrotõukurid ja N/A nukad?
Kui sa tõesti 500+ hp suunas liigud, siis originaal kolbidega ei ole mõtet jätkata.
Kas plaanid karterituulutust ka paremaks teha?
Pihustid väikseks ei jää?
Mis kütusepumpa(sid) kasutad?
Mis coilid need kehvad olid? Ise kasutan BC Racing ja täitsa rahul.
Mootoripadjad tulevad jäigad? Sillapuksidena soovitan Super Pro seeriat.
Siduri osas plaane? LSD?
Intercooler hiinakas või midagi edevamat?
Mis pidureid plaanid installida?
Tulistan mõned küsimused.
Hüdrotõukurid ja N/A nukad?
Kui sa tõesti 500+ hp suunas liigud, siis originaal kolbidega ei ole mõtet jätkata.
Kas plaanid karterituulutust ka paremaks teha?
Pihustid väikseks ei jää?
Mis kütusepumpa(sid) kasutad?
Mis coilid need kehvad olid? Ise kasutan BC Racing ja täitsa rahul.
Mootoripadjad tulevad jäigad? Sillapuksidena soovitan Super Pro seeriat.
Siduri osas plaane? LSD?
Intercooler hiinakas või midagi edevamat?
Mis pidureid plaanid installida?
S40 T4 HX35
Re: torms, volvo v40
Projekt on elukestev mitte tulev Sesuhtes on need turbod ja kepsud jutud kõik küljes ja auto sõitev, aga teeb asju ringi see talv.
Vanatüübi kaas on, ehk hüdrotõukurid ja NA nukad jah
Ma liigun tegelt 400hp suunas, turbo lihtsalt toodab rohkem kui vaja, siiamaani sõitsin 1,2-1,3 bariga. Peale aju vahetust keerab miskine 1,5-1,8
Karterituult olen nii palju muutnud, et suurem ava ning atmosfääri läbi filtri
Pihustid vahetan ilmselt välja kuna dekad ei tööta normaalselt, tulevad ehk bosch 8xx cc
Kütusepump on walbro replica 255 ning originaal Rising rate Mallory FPR
Coilid on FK, kõige odavamad sp ka ei tööta ilmselt.
Mootoripadjad on polüuretaani täis valatud aga ilmselt kunagi panen originaalid tagasi, liiga suur vibra.
Sidur on juba 850R oma koos ühemassilise rattaga.
Cooleri osas pole mõelnud veel.
Pidureid ilmselt teisi ei pane, kuna ei leia midagi normaalset mõistliku hinnaga, paneb ilmselt premium kettad/klotsid ning vähe toekamad pidurivoolikud koos hea õliga.
Vanatüübi kaas on, ehk hüdrotõukurid ja NA nukad jah
Ma liigun tegelt 400hp suunas, turbo lihtsalt toodab rohkem kui vaja, siiamaani sõitsin 1,2-1,3 bariga. Peale aju vahetust keerab miskine 1,5-1,8
Karterituult olen nii palju muutnud, et suurem ava ning atmosfääri läbi filtri
Pihustid vahetan ilmselt välja kuna dekad ei tööta normaalselt, tulevad ehk bosch 8xx cc
Kütusepump on walbro replica 255 ning originaal Rising rate Mallory FPR
Coilid on FK, kõige odavamad sp ka ei tööta ilmselt.
Mootoripadjad on polüuretaani täis valatud aga ilmselt kunagi panen originaalid tagasi, liiga suur vibra.
Sidur on juba 850R oma koos ühemassilise rattaga.
Cooleri osas pole mõelnud veel.
Pidureid ilmselt teisi ei pane, kuna ei leia midagi normaalset mõistliku hinnaga, paneb ilmselt premium kettad/klotsid ning vähe toekamad pidurivoolikud koos hea õliga.
Poleerin läigestan vahatan
Re: torms, volvo v40
Vb ehitan ka uue kolle ning dp ja muudan turbo asukohta.
Mootori lammutamise põhjus on tegelt kerge sinine suits koormusel.
Göetze kolvirõngad vahetan välja paremate vastu ( keegi võiks pakkuda kuskilt mahlesi aga ei leia siiani)
Klapisääre tihendid
Turbo peale-ja äravool.
Ideid mida karterituulega teha?
Mootori lammutamise põhjus on tegelt kerge sinine suits koormusel.
Göetze kolvirõngad vahetan välja paremate vastu ( keegi võiks pakkuda kuskilt mahlesi aga ei leia siiani)
Klapisääre tihendid
Turbo peale-ja äravool.
Ideid mida karterituulega teha?
Poleerin läigestan vahatan
Re: torms, volvo v40
Noh, siis pole 8000 rpm probleem kas on just vajadust ainult.
Kas MP turbo tõesti kannatab sellist boosti pikaajaliselt?
Varuga ei tahaks pihusteid võtta? Ehk kunagi saab Eesti E85 tanklast osta...
Sellest ühest pumbast jääb sul kindlasti väheks 400hp jaoks. Plaanid jätta vaid 1 pumba paaki või ka väline? Pluss surge tank?
Kui sa paned originaal padjad tagasi, siis 500+ väändega liigub mootor päris palju.
Difri jätad lahtiseks? Korv originaal?
VKMis müüdav hiina cooler igati pädev 400+ hp jaoks. 2+ bar temps bueno.
Kas MP turbo tõesti kannatab sellist boosti pikaajaliselt?
Varuga ei tahaks pihusteid võtta? Ehk kunagi saab Eesti E85 tanklast osta...
Sellest ühest pumbast jääb sul kindlasti väheks 400hp jaoks. Plaanid jätta vaid 1 pumba paaki või ka väline? Pluss surge tank?
Kui sa paned originaal padjad tagasi, siis 500+ väändega liigub mootor päris palju.
Difri jätad lahtiseks? Korv originaal?
VKMis müüdav hiina cooler igati pädev 400+ hp jaoks. 2+ bar temps bueno.
S40 T4 HX35
Re: torms, volvo v40
Mahle rõngaid sai Atoy'st kunagi vist.
Ma ei tea kuidas 40nel tuulutus lahendatud on, aga ilmselt palju erinevust P2 kerega pole. Seega pane kolle auk pimedaks ning oil trap' ist kollesse minev toru läbi oil catch'i atmosfääri.
Ma kavatsen endal nii teha. Hoiab boosti sealt eemal ja see väike lekkiv õhk saab kompenseeritud seadistuses.
Kui suured paisumispilud sa surverõngastele jätad?
Ma ei tea kuidas 40nel tuulutus lahendatud on, aga ilmselt palju erinevust P2 kerega pole. Seega pane kolle auk pimedaks ning oil trap' ist kollesse minev toru läbi oil catch'i atmosfääri.
Ma kavatsen endal nii teha. Hoiab boosti sealt eemal ja see väike lekkiv õhk saab kompenseeritud seadistuses.
Kui suured paisumispilud sa surverõngastele jätad?
R
Re: torms, volvo v40
torms kirjutas:Vb ehitan ka uue kolle ning dp ja muudan turbo asukohta.
Mootori lammutamise põhjus on tegelt kerge sinine suits koormusel.
Göetze kolvirõngad vahetan välja paremate vastu ( keegi võiks pakkuda kuskilt mahlesi aga ei leia siiani)
Klapisääre tihendid
Turbo peale-ja äravool.
Ideid mida karterituulega teha?
Kolvirõngaid IA ei müü?
Mul suitses, kui turbo õli äravoolutoru oli liiga väikese läbimõõduga. Holset tahab 20mm. Kui see sai tehtud, oli suits kadunud.
Samuti viisin äravoolu karterisse, mitte plokki. U 8cm allapoole originaalist.
Karterituulutus tuleks teha võimalikult vabaks.
Ühe teise T4 teemast pilt:
S40 T4 HX35
Re: torms, volvo v40
Turbo kohta ei oska öelda, eks elu näitab.
Pihusteid varuga ei taha kuna üüratud suuri jõunumbreid taga ajama ei hakka moment.
Netist võib lugeda et 255lph kõlbab kuni 500+hp, baasrõhk on 3 ning siis vastavalt boostile tõuseb sama palju.
Korv on 850r originaal, differ on praegu nii, kuna kauges tulevikus näeks seda autot ikkagi taga/nelikveolisena.
Pihusteid varuga ei taha kuna üüratud suuri jõunumbreid taga ajama ei hakka moment.
Netist võib lugeda et 255lph kõlbab kuni 500+hp, baasrõhk on 3 ning siis vastavalt boostile tõuseb sama palju.
Korv on 850r originaal, differ on praegu nii, kuna kauges tulevikus näeks seda autot ikkagi taga/nelikveolisena.
Poleerin läigestan vahatan
Re: torms, volvo v40
No karterituul mul pm nii ongi, ainult ilma vahepaagita, originaal kopsikust voolik atmosfääri ja filter.
Rõngaid enam atoyst ei saa ning esinduse hinda ei taha teada.
Rõngaid enam atoyst ei saa ning esinduse hinda ei taha teada.
Poleerin läigestan vahatan
Re: torms, volvo v40
Taga/nelivedu oleks ju vahva, aga räme ettevõtmine.
Lihtsam osta mingi EVO vms
Lihtsam osta mingi EVO vms
S40 T4 HX35
Re: torms, volvo v40
Läbi elu lihtsalt ei saagi.
Lihtsam oleks olnud osta kohe kiire ja ilus auto.
Kuna hobi on selline, käed kasvavad õigest kohast välja, ruum ja võimalused on olemas siis miks mitte (kunagi).
Ilmselt see inimeste pilk oleks hindamatu kui V40 hakkab tagaratast suitsetama või teeb 4 vedu stardi.
EVO tehnikat kahjuks eestist ei leia nii lihtsalt.
Aga see jutt läheb siin juba utoopiliseks moment.
Lihtsam oleks olnud osta kohe kiire ja ilus auto.
Kuna hobi on selline, käed kasvavad õigest kohast välja, ruum ja võimalused on olemas siis miks mitte (kunagi).
Ilmselt see inimeste pilk oleks hindamatu kui V40 hakkab tagaratast suitsetama või teeb 4 vedu stardi.
EVO tehnikat kahjuks eestist ei leia nii lihtsalt.
Aga see jutt läheb siin juba utoopiliseks moment.
Poleerin läigestan vahatan
Re: torms, volvo v40
Seda küll. Kui võimalused olemas, miks mitte.
Rallikrossis on tagavedulisi S40 tehtud küll. Arvatavasti ka nelikuks.
http://www.aaserud-racing.com/tom-einar-bil.htm
Rallikrossis on tagavedulisi S40 tehtud küll. Arvatavasti ka nelikuks.
http://www.aaserud-racing.com/tom-einar-bil.htm
S40 T4 HX35
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: torms, volvo v40
torms kirjutas:
Kui tulede kojamehed, numbrimärgi alus ja iluvõre välja jätta, näeb 1:1 minu talvise välimusega, isegi veljed on samad. Jätan märgi maha ja hoian teemal silma peal.
torms kirjutas:
Krt, need valged veljed istusid ikka väga hästi alla. Tumesinine iludus ja lumivalged veljed, vapustavalt kaunis vaatepilt! Nüüd, kui need veljed minu omad on, olen eriti rahul.
Re: torms, volvo v40
Töökoja pardakki ärge pange tähele, see ajutine nähtus
Poleerin läigestan vahatan
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist