PostitusPostitas Oldschool79 » 27 Dets 2016, 01:56
no, see on suhteline, millal auto ülalpidamine hakkab üles kaaluma rahakoti paksust. see sõltub kasutajast. mõni vahetab auto välja, sest tüdineb, teine seepärast et on ribadeks sõitnud või auto on paugu saanud, nii et taastamine ei tasu ära. et hobiauto pärast naisest lahutada- no ma ei tea, seda juhtub vist filmides. võib ju mõelda, et uuem auto, ökonoomsem jne, aga samas teenindus kallim. on muidugi ka inimesi, kellel on hobiauto ja tööauto eraldi. siis pole mingit vahet. firma või ettevõtte sõiduvahendi puhul on jääkväärtus ilmselt kiiremini langema, kuna läbisõit suurem. eraautuga sõidad enamasti niikaua kui kannatab või kui tekib mingi võimalus uuema ja parema vastu vahetada- nii lihtsalt keskmise sissetulekuga inimene autot pressi alla ei saada, arvestades näiteks seda, kuidas teedel liiguvad ka 500 eurised autod. Ärge saage valesti aru, elu on selline, isegi, kui tänavapildis on tegemist koledate sõiduriistadega siis need inimesed, kes neid ülal peavad, peavad seda ilmselt siiski mõistlikuks- kuigi, ma ei saa aru, et kas tõesti on kasulikum neid 500-seid pidevalt remontida, kui osta vähe korralikum. ma ei jõuaks remontida sellist- ise käsi külge ei pane, aga teenindusse raha loopida ka ei tahaks.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM