Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Mõtlesin, et oleks kah aeg ikka siia foorumisse ka teema ära teha. Masin sain ostetud siit samast kodulinnast. Eelmine omanik oli esisillas kõik ära vahetanud, rihmavahetuse teinud ja uued tutikad rehvid alla pannud peale mida ta ise veidi sõitis ja seejärel mina ta ära ostsin. Lisadest nagu ikka 4x el aknad jne, endine omanik on ka parkimisandurid paigaldanud, mis teevad selle kuudi ja olematu pöörderaadiusega manööverdamise mugavamaks. Algselt oli autos sees poolnahk sisu kuid mulle see ei meeldinud ning sai Mäeküla lammarist toodud teise volvo pealt täisnahk sisu. Auto nüüdseks minu käes olnud üle aasta ja igati hästi vastu pidanud, olen ainult kuluosasi vahetanud. Kõige suurem töö on siiamaani olnud esimeste amortide ja muu sinna juurde kuuluva vahetus. Auto liigub edasi üllatavalt hästi, mingi näpitud tds, 120kw esivedu atm Kia, 132kw atm hitler ja muud asjad näevad tagatulesid ja 3.0d 142kw atm E39'l püsib sabas ilusti 400m peal.
To do:
* XC esistange (olemas, vaja viimistleda ja värvida)
* XC iluvõre
* Tagaluugi tiib
* Iluvigu veidi parandada
* Elektriline vaakumpump
* EGR pimedaks
* Kätalüsaatori eemaldus
* 3" downpipe
* Lõpupüti asemele midagi muud
* TCV vahelt välja
* BBK (hetkel 302mm)
Kunagi hiljem:
* Teised pihustid
* Nukk
* MAP
* Seadistus
* Ühemassiline hooratas
* Teine turbo
Et igav ei oleks siis hulgi pilte:
Esimene auto oli siis E34 2.0 110kw vanos
Teine E36 2.5 141kw nonvanos LSD'ga
Nüüdseks on ta selliseks muutunud uue omaniku käes. Reaalsuses ikka väga jube.
Kolmas siis lõpuks Volvo
Peale ostu
Veidi hiljem
Uued rehvid
Ja kõige värskemad pildid
To do:
* XC esistange (olemas, vaja viimistleda ja värvida)
* XC iluvõre
* Tagaluugi tiib
* Iluvigu veidi parandada
* Elektriline vaakumpump
* EGR pimedaks
* Kätalüsaatori eemaldus
* 3" downpipe
* Lõpupüti asemele midagi muud
* TCV vahelt välja
* BBK (hetkel 302mm)
Kunagi hiljem:
* Teised pihustid
* Nukk
* MAP
* Seadistus
* Ühemassiline hooratas
* Teine turbo
Et igav ei oleks siis hulgi pilte:
Esimene auto oli siis E34 2.0 110kw vanos
Teine E36 2.5 141kw nonvanos LSD'ga
Nüüdseks on ta selliseks muutunud uue omaniku käes. Reaalsuses ikka väga jube.
Kolmas siis lõpuks Volvo
Peale ostu
Veidi hiljem
Uued rehvid
Ja kõige värskemad pildid
Viimati muutis Risu, 23 Dets 2018, 09:21, muudetud 7 korda kokku.
888BFF
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Sul on plaanidest midagi puudu, ühemassilisele ümberehitus, sest väljamaa targad mehed mainisid, et kahemassilise lagi peaks olema 380N juures ja orika pihustiga peaks sinna ligi saama juba. Ja kui juba pihustid ostad, siis mõtle vurri peale ka, see orikas on ikka tõru.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- 50atmracing
- Kõva postitaja
- Postitusi: 227
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:07
- Asukoht: Järvamaa
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Se e39 on millest mina möödun d5ga -170neni
Hästi kestnud kone pole midagi halba öelda
Hästi kestnud kone pole midagi halba öelda
Müüdud
V70 2012a d3 summun
Alles
09a S60 D5 atm TKTK dynos 3käigu wot 136,8kw rattast ja 489,3nm
03a V70R oem 220kw kuid selgub dynos realsus
V70 2012a d3 summun
Alles
09a S60 D5 atm TKTK dynos 3käigu wot 136,8kw rattast ja 489,3nm
03a V70R oem 220kw kuid selgub dynos realsus
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Jah ilma teise turbota pole väga mõtet suurtel pihustitel.
Recept:
-Volvo V70 -00 2.5TDI (AEL)
-mild performance cam
-HE221W turbo (wastegate)
-3" DP + "free flow" pipe
-big IC + pipes
-Bosio R520 II (7-hole)
-Turbotec live program with 1,8bar boost (<2bar EMP)
-modified clutch with SMF + SRE components
Got about 240bhp, 500Nm.
Changing those Bosio nozzles to DSS Ultime2 was the only mod and it got us to this:
Peak figures are now 281bhp, 594Nm. Gain was through the whole rev area, so maybe those Bosio RACE2 nozzles are bad indeed.
With DSS Ultime2 there's less smoke and I bet some 10-15hp more could be achieved with remapping, while smoke would raise the same level it was with RACE2.
With minor mods it should go over 300bhp...
Currently boost is 1,8bar, EMP 2,0bar.
Red line is bhp, green is wheel power in kilowatts (peak 181kW, 246hp).
Current performance:
80-120kmh 2,8s (3rd gear)
100-160kmh 7,0s (4th gear)
100-200kmh 14,0s (4th and 5th gear)
Consumption is about 5,5L/100km containing 30% town, 70% highway.
Times were taken from a video of the dash and those are an average of five takes each.
I was only consulting the build as I have some previous experience of diesels and 2.5TDI in particular.
EDIT. Had to use original DMF because of three broken gearbox, so torque is now restricted to 500Nm. We raised the max power to 294bhp and gave it some 300rpm more revs.
EDIT2: Torque isn't the reason for gearbox failure. It's the vibrations from 5 cyl engine that kills GB. (There is an older Volvo 2.5TDI GB with SMF clutch as original and this GB seems to be able to handle vibrations as it is.)
I think this car has now something like 80-90tkm on it with this setup. No problems so far...
__________________
Old crappy van with moderate power.
Was: http://www.youtube.com/watch?v=hkSTslJf7Z4
Now: twin setup gt2259v (mb 320cdi V6) + gt3782v
shadowmaker is offline Reply With Quote
Recept:
-Volvo V70 -00 2.5TDI (AEL)
-mild performance cam
-HE221W turbo (wastegate)
-3" DP + "free flow" pipe
-big IC + pipes
-Bosio R520 II (7-hole)
-Turbotec live program with 1,8bar boost (<2bar EMP)
-modified clutch with SMF + SRE components
Got about 240bhp, 500Nm.
Changing those Bosio nozzles to DSS Ultime2 was the only mod and it got us to this:
Peak figures are now 281bhp, 594Nm. Gain was through the whole rev area, so maybe those Bosio RACE2 nozzles are bad indeed.
With DSS Ultime2 there's less smoke and I bet some 10-15hp more could be achieved with remapping, while smoke would raise the same level it was with RACE2.
With minor mods it should go over 300bhp...
Currently boost is 1,8bar, EMP 2,0bar.
Red line is bhp, green is wheel power in kilowatts (peak 181kW, 246hp).
Current performance:
80-120kmh 2,8s (3rd gear)
100-160kmh 7,0s (4th gear)
100-200kmh 14,0s (4th and 5th gear)
Consumption is about 5,5L/100km containing 30% town, 70% highway.
Times were taken from a video of the dash and those are an average of five takes each.
I was only consulting the build as I have some previous experience of diesels and 2.5TDI in particular.
EDIT. Had to use original DMF because of three broken gearbox, so torque is now restricted to 500Nm. We raised the max power to 294bhp and gave it some 300rpm more revs.
EDIT2: Torque isn't the reason for gearbox failure. It's the vibrations from 5 cyl engine that kills GB. (There is an older Volvo 2.5TDI GB with SMF clutch as original and this GB seems to be able to handle vibrations as it is.)
I think this car has now something like 80-90tkm on it with this setup. No problems so far...
__________________
Old crappy van with moderate power.
Was: http://www.youtube.com/watch?v=hkSTslJf7Z4
Now: twin setup gt2259v (mb 320cdi V6) + gt3782v
shadowmaker is offline Reply With Quote
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Järjekordne 2.5 TDI üritus.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Tean väga hästi, et sidur ei pruugi kesta aga seda vaatab siis kui libisema hakkab. Originaal föön on esialgu täitsa paras ja need DSS Ultimate pihustid ei ole enam kõige paremad. Pärnu TDI Silveriga räägitud ja hetkel on kõige paremad mingid Unagri firma omad, mis on sama nagu originaalid aga rohkemate avade ehk kütuse pihustamise pilv on parem. Aga need on lihtsalt plaanid ja vaikselt hakkab tegelema, sest siin Eestis veel rahapuid ei kasva.
888BFF
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Sidur siduriks. Kulunud sidur võib pärast remapi ka läbi libisema hakata.Been there, done that Sidrurit saab vast järgi aidata ka lihtsalt paremate katetegak ettaga vms ka vast. 380N pidi hooratta teoreetiline piir olema, millal laiali läheb.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Risu kirjutas:Eks seda näha ole, mis sellega saab.
Seda kindlasti, lihtsalt suuremaid jõunumbreid püüdma minnes peab arvestama, et üllatusena ei tuleks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Minu autol läks sidur pärast kati eemaldust ja torude tühjaks laskmist
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Mul läks kohe pärast tsippi, aga oli juba väsinud ka, hetkel sõidan luki komplektiga
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
amazon86 kirjutas:Järjekordne 2.5 TDI üritus.
Kes siis ikkagi ära teeb?
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
volvofan kirjutas:amazon86 kirjutas:Järjekordne 2.5 TDI üritus.
Kes siis ikkagi ära teeb?
Teen kiirelt ära, kui keegi sponsoreerib rahapuudega või vajalike osadega.
888BFF
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Usun, et me kõik oleme sponsorite ootel. Küll teeks kui aega ja pappi rohkem oleks või küll alles laseks teha, kui sitaks pappi oleks.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Risu V70 2.5tdi 97' Big Fat Friend
Liiwaannus kirjutas:Usun, et me kõik oleme sponsorite ootel. Küll teeks kui aega ja pappi rohkem oleks või küll alles laseks teha, kui sitaks pappi oleks.
Ja selle pärast kõik plaanid ka katki jäävad tavaliselt.
888BFF
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist