Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Peksaks praegu like nuppu kõvasti. Ja IMO see nina kollaste tuledega näeb selle auto ees välja nagu sõrm sõbra pe**es või nagu rusikas silma auku.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Tags:
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
See nina sobib jah päris kenasti ette. Ilus Volvo kui osata madaldusest mööda vaadata
TechFrigo
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Volvo V70 2,4 125kw 07/99
Peugeot Partner 1,4i 55kw 2006
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Tänud! Ise ka rahul, kõvasti ülbem ja vihasema hoiakuga on. Eks ta harjumist tahab ja veidi võõras on veel.
Madalduse osas, eks see ole maitse asi jah. Uute velgedega näeb kindlasti 100 korda parem välja kui praegu, nende originaal velgedega näeb paras risu ikka välja.
Madalduse osas, eks see ole maitse asi jah. Uute velgedega näeb kindlasti 100 korda parem välja kui praegu, nende originaal velgedega näeb paras risu ikka välja.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Diagonaalvarda ja tourqe rodide varraste puksid said vahetatud. Õõtsade suured puksid vahetasin juba 2 kuud tagasi ära ja väiksed puksid on veel vahetada, kuna tourqe rodid käisid nagunii alt ära, siis tegin nad reguleeritavaks juba ka.
Ühtlasi tõmbasin tagatuledele uue kihi punast lakki, kuna vana hakkas juba ära pleekima ja oranz kumas alt läbi.
Kuna tuled olid nii või naa küljest juba ära ja need cirquit boardid on mind alati närvi ajanud, sest ei anna korralikult ühendust enam ning ühel oli mõned liinid läbi ka juba põlenud
Siis viskasin need vahelt üldse minema ja jootsin asja juhtmete peale ümber.
Ühtlasi tõmbasin tagatuledele uue kihi punast lakki, kuna vana hakkas juba ära pleekima ja oranz kumas alt läbi.
Kuna tuled olid nii või naa küljest juba ära ja need cirquit boardid on mind alati närvi ajanud, sest ei anna korralikult ühendust enam ning ühel oli mõned liinid läbi ka juba põlenud
Siis viskasin need vahelt üldse minema ja jootsin asja juhtmete peale ümber.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Muust jutust niipalju, et mootoripadjad, stabika kondid, esimeste õõtsade tagumised puksid vahetatud.
Seis on nii kaugel, et veljed said lõpuks puuritud. Nüüd peab keskosad ära poleerima ja saab kokku laduda
Ja siuke tore uudis ka, et mu daily jaoks on ka midagi kogunenud
Seis on nii kaugel, et veljed said lõpuks puuritud. Nüüd peab keskosad ära poleerima ja saab kokku laduda
Ja siuke tore uudis ka, et mu daily jaoks on ka midagi kogunenud
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Mootor katki?
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Miks seda arvad?
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Suitses pahasti selle lõpukruiisi ajal.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Aa see, turbo oli omadega täitsa otsas jah, see juba mõnda aega korras, nüüd tuli uus probleem. Õlirõhku pole tühikäigul, aga lugesin, et tavaline probleem on see, et õlipumba ja ploki vahel oleva toru otstest lükkab suur õlirõhk vahelt välja, tõenäoliselt selles asi, pole joudnud veel tegeleda.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Jätan selle siia.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Ei zoomi telefoniga välja, aga mis mõõdus rehv peal on?
2x240
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
195/45 ja 205/40
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Räägiks vähe juttu ka siis. Doonoriks nö on siis RTR RS108 kolmeosalised veljed. Keskosade jaoks on võetud 16 tollised volvo originaal plekkveljed, mida on lõigatud, treitud, keevitatud, puuritud jne .
Velgede mõõtudeks tulid 9.5 ja 10.5 laiad. Lipid on 2.25 ja 3.25. Tagumised randid on custom made, otsustasin ühelhetkel, et võiks ikkagi taha laiemad tellida. Rehvideks on 195/45 ees ja 205/40 taga, kusjuures tagumised läksid ilma eetri/kahurita peale. Ühesõnaga ilma kõrvalise abita ja naturaalselt , Meinu ma ei tea mis krdi rehvid sa siuksed mulle tõid
Hetkel ootan millal kaks flantsi saan juurde orgunnitud, et veljed alla panna. Rattad oleks vaja veel ära tasakaalustada ka. Flantsi tuleb siis 51mm terve ring ja topeltpolditavad ilmselgelt.
Keskosadest niipalju, et said peale pulberlaki kihi. Kahjuks pidin natuke pettuma, sest nägin poleerimisega retsi vaeva ja pulbris või ahjus tõmbas läiget korralikult maha ja hallikas, sinakas varjund jäi ka juurde, aga no mis seal ikka, läks siis nii. Aega enam pole ja teiseks ei ole kindel kuidas selle kihi pealt sellisena maha saaks, et aluspinda ei kahjustaks ja uuesti lihvima ei peaks. Veider on see, et muud osad mis poleeritud polnud jäi lakk kena, just poleeritud pinna peal tõmbas hallikaks ja tuhmiks.
Tagantjärgi oleks palju asju teisiti teinud. Näiteks oleks baasiks võtnud mingid tuntud veljed. Ala OZ, BBS vms. Lihtsalt seepärast, et lihtsam rante ja asju saada ja samas kui kunagi tahtmine ära müüa, saab ka keskosad eraldi müüa, kuna need sobivad paljude pilbastega kokku.
Ahjaa, ja võrreldes selle sama velje originaal keskosadega, tulid plekist keskosadega veljed isegi nõksa kergemad.
Velgede mõõtudeks tulid 9.5 ja 10.5 laiad. Lipid on 2.25 ja 3.25. Tagumised randid on custom made, otsustasin ühelhetkel, et võiks ikkagi taha laiemad tellida. Rehvideks on 195/45 ees ja 205/40 taga, kusjuures tagumised läksid ilma eetri/kahurita peale. Ühesõnaga ilma kõrvalise abita ja naturaalselt , Meinu ma ei tea mis krdi rehvid sa siuksed mulle tõid
Hetkel ootan millal kaks flantsi saan juurde orgunnitud, et veljed alla panna. Rattad oleks vaja veel ära tasakaalustada ka. Flantsi tuleb siis 51mm terve ring ja topeltpolditavad ilmselgelt.
Keskosadest niipalju, et said peale pulberlaki kihi. Kahjuks pidin natuke pettuma, sest nägin poleerimisega retsi vaeva ja pulbris või ahjus tõmbas läiget korralikult maha ja hallikas, sinakas varjund jäi ka juurde, aga no mis seal ikka, läks siis nii. Aega enam pole ja teiseks ei ole kindel kuidas selle kihi pealt sellisena maha saaks, et aluspinda ei kahjustaks ja uuesti lihvima ei peaks. Veider on see, et muud osad mis poleeritud polnud jäi lakk kena, just poleeritud pinna peal tõmbas hallikaks ja tuhmiks.
Tagantjärgi oleks palju asju teisiti teinud. Näiteks oleks baasiks võtnud mingid tuntud veljed. Ala OZ, BBS vms. Lihtsalt seepärast, et lihtsam rante ja asju saada ja samas kui kunagi tahtmine ära müüa, saab ka keskosad eraldi müüa, kuna need sobivad paljude pilbastega kokku.
Ahjaa, ja võrreldes selle sama velje originaal keskosadega, tulid plekist keskosadega veljed isegi nõksa kergemad.
Re: Ollu Volvo 244 aastast 1983 - B230FT
Ford Granada 1982 2.0 77kw Audi 80 1989 1.8s 66kw Volvo V40 2001 1.8 90kw
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist