P1800S 1969 - kaak
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: P1800S 1969 - kaak
Mis ajast Sa juba varbaküüsi värvid muidu?
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Tags:
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: P1800S 1969 - kaak
Loff kirjutas:Mis ajast Sa juba varbaküüsi värvid muidu?
Ju jäi autost värvi üle
745 GL ´91; LR90 ´87.
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
ants kirjutas:Loff kirjutas:Mis ajast Sa juba varbaküüsi värvid muidu?
Ju jäi autost värvi üle
need peaks olema salongimeistri jalad!
1800s T5
e36 T5
e36 T5
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Kui kõik kulgeb plaanipäraselt, siis pühapäeval lähen autole järgi salongimeistri juurde
Vahepeal sai juhust kasutatud ja veits tugevam keps hangitud (loomulikult nende arpi poltidega jne), arvatavasti kuskilt hiinast aga kindlasti tugevam kui originaal:
Loomulikult tuleb mõõtude sobivust testida enne paigaldust ja võibolla tuleb ka silindri seinu altotsast veits kärpida et kepsule ruumi teha.. aga seda veel ei tea.
Ja üks tore turbo, mille olemasolu ma olen mõnda aega suht enda teada hoidnud, GT3071R, algselt oli ta evo x jaoks aga ma hankisin single entry kuumakoja, kuna R5 ei saa kasutada twin scrolli. Õigemini saab ikka aga pigem kaotan kui võidan rida 5 mootoriga twin scrolliga. Turbo ise peaks olema üli madala spooliga ja puhub kuni 450 stabiilset hobust. Ja kõikide eelduste kohaselt peaksin saama full boosti koos mõnna jõuga kätte umbes 3500..3800 rpm juures
ja kuna enam pole sisemist väljaheite siibrit, siis selleks puhuks ka väline tuulutaja. Tegemist hariliku 60mm hiinakaga:
Vahepeal sai juhust kasutatud ja veits tugevam keps hangitud (loomulikult nende arpi poltidega jne), arvatavasti kuskilt hiinast aga kindlasti tugevam kui originaal:
Loomulikult tuleb mõõtude sobivust testida enne paigaldust ja võibolla tuleb ka silindri seinu altotsast veits kärpida et kepsule ruumi teha.. aga seda veel ei tea.
Ja üks tore turbo, mille olemasolu ma olen mõnda aega suht enda teada hoidnud, GT3071R, algselt oli ta evo x jaoks aga ma hankisin single entry kuumakoja, kuna R5 ei saa kasutada twin scrolli. Õigemini saab ikka aga pigem kaotan kui võidan rida 5 mootoriga twin scrolliga. Turbo ise peaks olema üli madala spooliga ja puhub kuni 450 stabiilset hobust. Ja kõikide eelduste kohaselt peaksin saama full boosti koos mõnna jõuga kätte umbes 3500..3800 rpm juures
ja kuna enam pole sisemist väljaheite siibrit, siis selleks puhuks ka väline tuulutaja. Tegemist hariliku 60mm hiinakaga:
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
See turbiinikoda istub otse t5 kolle külge? Iseeasi kas sa seda siin üldse kasutad..
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
Klamber kirjutas:See turbiinikoda istub otse t5 kolle külge? Iseeasi kas sa seda siin üldse kasutad..
Ei sobi.
Aga jah, isegi kui sobiks siis ei saa kasutada orig kollet ilma wastegate siibrita kuumakojaga.
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
viska siia ka nüüd salongi pilte vesistamiseks
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: P1800S 1969 - kaak
Seda ilmaimet peab tulema uueti vaatama Suur töö tehtud ja ei jõua seda lõppu juba oodata.
Re: P1800S 1969 - kaak
karbussi pilte ka paluks-pole karbussi , pole autot
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
- kaak
- Jupp traati ja väljamaa näpitsad
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: P1800S 1969 - kaak
supp kirjutas:karbussi pilte ka paluks-pole karbussi , pole autot
Kuna Hr Supp on kõige vanem siis sellele küsimusele vastan esimesena!
Uusima generatsiooni karbussi düüsid ~0,5L/minutis per düüs:
ja elektriline turbiinpump 4,2L/minutis @ 3 bar (peaaegu nagu eelmise generatsiooni mehhaaniline membraan pump):
1800s T5
e36 T5
e36 T5
Re: P1800S 1969 - kaak
Kuidas jagaja augu sulgesid?
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist