MOTOR WART. ERFORDEL.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
MOTOR WART. ERFORDEL.
Tere, Volvo omanikud ja spetsialistid!
Ostsin 2003. aasta Volvo V70. Kõik on olnud siiani korras, aga nüüd näitab kompuuter aeg-ajalt sellist sks keelset teksti -
MOTOR WART. ERFORDEL.
Mida see tähendab üldse ? Kaks viimast sõna on ilmselt lühendid.
Ekraanile ilmub selline tekst enam-jaolt siis, kui palju gaasi annan, jõud kaob ära ehk auto gaasile ei allu ja käigud automaatkastis ei vahetu.
Kui vajutan pidurit, siis hakkab auto gaasile jälle alluma ja käigud vahetuma?
Mis värk on?
Ostsin 2003. aasta Volvo V70. Kõik on olnud siiani korras, aga nüüd näitab kompuuter aeg-ajalt sellist sks keelset teksti -
MOTOR WART. ERFORDEL.
Mida see tähendab üldse ? Kaks viimast sõna on ilmselt lühendid.
Ekraanile ilmub selline tekst enam-jaolt siis, kui palju gaasi annan, jõud kaob ära ehk auto gaasile ei allu ja käigud automaatkastis ei vahetu.
Kui vajutan pidurit, siis hakkab auto gaasile jälle alluma ja käigud vahetuma?
Mis värk on?
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Tegu üldise mootori veakoodiga. Täpsema info saamiseks tuleks arvuti järgi panna. Vigu võib olla mitmeid näiteks mul tuli selline veakood siis kui intercooleris auk oli.
Volvo S60 2.4 D5 120kw 2003a
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Mis mootor? Diisel D5?
Kui D5 siis sellistel juhtudel nr. on kütusefilter. Millal vahetatud, kui üldse. Tihti kõige lihtsam ja odavam lahendus.
Aga jah arvuti taha siis näeks ehk täpsemalt mis ta tahab.
Kui D5 siis sellistel juhtudel nr. on kütusefilter. Millal vahetatud, kui üldse. Tihti kõige lihtsam ja odavam lahendus.
Aga jah arvuti taha siis näeks ehk täpsemalt mis ta tahab.
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Täpselt sama viga endalgi S60 2.4 120kW D5 manuaal...Poob kinni nagu turbo kadunud tagant...Siis kui korralikult lapatsit andma hakkan. Otsin ise samuti viga ja ootan ka teilt mis võib olla...Ise mõtlesin turbo juures mingi teema.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Foorumis on sellel teemal arutletud pikalt ja laialt. Õigem viis on alustada korralikust diagnostikast. Põhilised mured D5 puhul on katkine vahejahuti, lekkivad mootoripadjad, kinnine turbogeomeetria, katkised lõdvikud.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Mootor on D5 jah, aga olen täheldanud, et see veateade tuleb aint külma mootoriga. Sooja mootoriga (5-10 min sõitu) talla gaasi palju soovid ja midagi ei juhtu. Seega tuleb külmalt mitte järsult pöördeid anda ja nii ma praegu sõidan. Kas soovitate ikkagi arvuti järgi panna ja asja uurida?
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Kirjutasin sulle privaatsõnumitesse.
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Mul on endal samuti teema siin tehtud, kuid seal ei vasta hetkel keegi:)
Täpselt sama asi, mis rannisel. Külma mootoriga kaob nagu jõud ära ning paari minutiga kaob see mootori teade ära ja annab edasi...Vahel läheb paari sekundiga isegi...Pole ammu enam külma mootoriga kiirendanud, äkki midagi tõsist.
Täpselt sama asi, mis rannisel. Külma mootoriga kaob nagu jõud ära ning paari minutiga kaob see mootori teade ära ja annab edasi...Vahel läheb paari sekundiga isegi...Pole ammu enam külma mootoriga kiirendanud, äkki midagi tõsist.
XC90 2005 120kw X
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw
Ford Galaxy 2011 147kw X
XC90 2007 V8 232kw X
Audi Q7 S-Line 2008 240kw X
Audi A6 Allroad 2008 132kw X
Peugeot 508 GT 150kw X
Audi Q7 S-Line 2007 171kw X
Audi S6 2007 V10 320kw
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Niisiis, endal sama teema siianii sees, käisin dianostikas ja tuli viga 6805...Remondimees arvas, et turbo klapis asi või üldse turbos..Lähiajal plaanis minna Valmierasse, kus remonditakse turbosi ja eks leidub viga ja vast saab korda..Olete lahenduse leidnud ?
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
6805 annab üsna tihti siis kui turbo labad on kinni jäänud. Maha ja lahti võtta ja ära puhastada ja siis edasi vaadata
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Nonii, sõbrad, käisin eile diagnostikas ja vea kood on 6805 - PRESSURE CONVENTER ; BOOST PRESSURE CONTROL ja järgmises tulbas CONTROL DEVIATION NEGATIVE. Kas keegi oskab seda kommenteerida? Mida nüüd teha?
Taff, aga mul on ju nii nagu Atsss kirjutab, aint külma mootoriga annab seda teadet. Kas sel juhul võib ka turbo labades viga olla?
Taff, aga mul on ju nii nagu Atsss kirjutab, aint külma mootoriga annab seda teadet. Kas sel juhul võib ka turbo labades viga olla?
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Sorry, jäi see post kuidagi kahesilma vahele
Siis jään hetkel vastuse võlgu...
Siis jään hetkel vastuse võlgu...
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Tere, Volvo sõbrad
Käisin täna teeninduses, seal leiti, et V70 intercooleris on auguke ja turbolõdvikus on väikesed praod.
Need mõlemad või üks neist näitab viga nr 6805
Samas võin selliste vigadega vabalt edasi sõita, küsimus on ainult kui kaua.
Pikad sõidud seisavad kohe ukse ees, ehk saan need veel ära teha
Küsimus teile on aint juppide osas:
1) Cooleri radikas, originaalkoodiga 8649471 või asendustoode 9080J8-1.
2) Turbo lõdvik originaalkoodiga 30636856, asendustoodet ei tea
Kuskohast neid on mõtet hankida ja mis hinnad neil juppidel on?
Kas keegi teab juhatada?
Rootsist kuskilt?
Romulast äkki?
Radikat ehk võiks, aga lõdvikut vist mitte . . .
Oleksin iga nõuande eest väga tänulik!
Käisin täna teeninduses, seal leiti, et V70 intercooleris on auguke ja turbolõdvikus on väikesed praod.
Need mõlemad või üks neist näitab viga nr 6805
Samas võin selliste vigadega vabalt edasi sõita, küsimus on ainult kui kaua.
Pikad sõidud seisavad kohe ukse ees, ehk saan need veel ära teha
Küsimus teile on aint juppide osas:
1) Cooleri radikas, originaalkoodiga 8649471 või asendustoode 9080J8-1.
2) Turbo lõdvik originaalkoodiga 30636856, asendustoodet ei tea
Kuskohast neid on mõtet hankida ja mis hinnad neil juppidel on?
Kas keegi teab juhatada?
Rootsist kuskilt?
Romulast äkki?
Radikat ehk võiks, aga lõdvikut vist mitte . . .
Oleksin iga nõuande eest väga tänulik!
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Cooleri radikat mina just ei julgeks kasutatud peast osta....parem uus. Mina endale ostsin siit: http://www.radiaator.ee/
Lõdviku võid näiteks Skandix-ist tellida....mingi firma tellis mitu korda kuus sealt, et saad ilma saatekuluta. Otsing abiks ja märksõna skandix.
NB! Jälgi seda kas Su intercooleril on rõhuanduri koht olemas või on rõhuandur toru/lõdviku küljes....kahte varianti on intercoolereid aga ei mäleta mis aastast ja mis mudelitel mis oli.
Lõdviku võid näiteks Skandix-ist tellida....mingi firma tellis mitu korda kuus sealt, et saad ilma saatekuluta. Otsing abiks ja märksõna skandix.
NB! Jälgi seda kas Su intercooleril on rõhuanduri koht olemas või on rõhuandur toru/lõdviku küljes....kahte varianti on intercoolereid aga ei mäleta mis aastast ja mis mudelitel mis oli.
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: MOTOR WART. ERFORDEL.
Tervitus, kas keegi on saanud kindla lahenduse ? Ise ei ole, kolmes kohas käinud Diagnostikas..Turbo teeb samuti vahepeal naljakat häält, eioska väga hästi kirjeldada..Ühes kohas öeldi, et kütterõhk madal (see juba pihustuste teema)..Siis käisin teises kohas, seal mingi Turbo boost regulator paigast, täna sai seda andurit vahetatud, eimuutunud midagi.Aga lammarist võtsin ja sama targalt viisin tagasi..Jama on sõita ikka nii, paugutama hakkad 5ndaga siis 125km/h ja poob kinni, turbo kadunud..Mootoriks 2.4 120kw D5 Diisel.. Ootan igasuguseid võimalusi, mis võiks olla...Ette tänades !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist