Auto on meie käes tagasi olnud umbes-täpselt aasta. Tagasi tuli ta täiesti juppeks võetuna, suur osa kola on viisakalt pappkastides ja riiulis. Kere üsna õnnetus seisus muidugi, üksjagu pehkinut tuleb uueks luua. Kaalusime mitmeid variante, aga välismaalt korraliku kere leidmine (sest Eestist nagunii ei leia) ei tundunud ka oluliselt odavam variant, kui olemasoleva ületegemine (pluss, mind rõõmustab järjekordse eksemplari päästmine, kui et mitmest masinast ühe kokku tegemine). Mitmed asjad oli eelmine (või siis vahepealne
) omanik juba muretsenud, nt mingid põhjaplekid ja garaažis ootavad täiesti tutikad mullikiles esitiivad paigaldust, ka täiesti uus juhtmestik on olemas. Lisaks veel igasugu tarvilikku vara ajast, mil auto veel sõitis: vänge mootor, madaldussari, whitewall rehvid ja vbl miskit veel, mis praegu ei meenu. Plaan on klassikus kere lasta korda teha kuni esimese krundini ja siis ise edasi vaadata. Sisu tahaks ise õmmelda, tuleb tuck-n-rolli harjutama hakata
Musta numbri kandidaati sellest ei tule, aga katuse kallale relakaga ka ei lähe.
Tegin enne vanast peldik-garaažist ära viimist ka mõned stoppkaadrid. Õnneks nüüd viisakas soe ja kuiv pesa ootamas, ei pea tilkuva laega hundilaudas kartma, et auto 2 päevaga rooste läheb.