Kliima pumba kiir-remont..
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Lasin täna enda autol ka seibid ära võtta, kaks 0.3mm seibi läks minema ja vahe siis nüüd umbes 0,3.
Töö oli 45 euri ja nüüd annab hästi külma varem töötas ainult mõned minutid külmalt ja siis ei suutnud enam vastu tõmmata
Autoks siis V70XC
Töö oli 45 euri ja nüüd annab hästi külma varem töötas ainult mõned minutid külmalt ja siis ei suutnud enam vastu tõmmata
Autoks siis V70XC
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Kui kaua võttis aega töömeestel eemaldamiseks?
S60 2.4D 02' man.
V70 2.5tdi 98' aut.
V70 2.5tdi 98' aut.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Heavy kirjutas:Kui kaua võttis aega töömeestel eemaldamiseks?
Oli vist 2 töötundi, vähemalt raha võtsid kahe tunni eest.
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Kas keegi siin võtaks üks S80 ette, et seibidega tegeleda nats? Või soovitada kedagi? Ilmselge, et tasu eest.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Autoks Volvo S60 2001a.
Pump tegi nii, et külmast peast töötas veerand tundi ja siis enam sidur taha ei võtnud. Sai aine kogus ka kontrollitud ja lisati veidi juurde aga asi tööle ei hakanud.
Võtsin ette eile selle vaevarikka urgitsemise, et seibide asja vaadata. Mõõtsin õhuvahe ära ja 1 mm lehtkaliiber läks vahele.
Hakkasin siis lammutama.
Tungisin parema külje ülesse, ratta alt ära(julgestustoestus kindlasti) ja plastik kõrvale ning avanes ka alt natuke juurdepääsu.
Kapoti alt võtsin ainult rihma ära.
Siduri poldi lahti keeramisel on abilist vaja ja keerasin seda auto alt. Sidur käib muidu ringi.
Väikest padruni komplekti on vaja, muidu ei mahu. 10-ne padrun läheb sinna.
Kui polt käes, siis tõesti on kolm väikest augukest kuhu natuke pikemad poldid sisse ja kordamööda neid peale keerates tuleb sidur nuutide pealt ära. Märgin, et väga vaevarikas on see töö. Kõik on nagu mutap........
Seibe oli all 2 tükki.
Üks 0,8mm ja teine 0,3mm
Võtsin 0,8mm seibi ära ja jätsin 0,3mm seibi.
Hakkasin uut teekonda kokkuladumisele. Soovitan nuutidele ja seibile kerge määrdekiht peale panna. Seib ei kuku ära ja otsa tagasi läheb ka ludinal. Siduri tagasi kinnitamisel ka abilist vaja. Muidu käib ringi ja tee mis tahad.
Kui kõik koos siis katsetus. Lasin pool tundi käia kohapeal. Pump plõksis ilusti sisse ja välja. Kusjuures sisse ja väljalülimise plõks läks märkimisväärselt väiksemaks. Sisse ei ole kuuldagi. Siis otsa sõitmist. Seisma, käima, väljasuretamisi jne.
Igaljuhul asi toimis. Auto nagu külmkapp.
Igaljuhul tänud nõuannete eest.
Pump tegi nii, et külmast peast töötas veerand tundi ja siis enam sidur taha ei võtnud. Sai aine kogus ka kontrollitud ja lisati veidi juurde aga asi tööle ei hakanud.
Võtsin ette eile selle vaevarikka urgitsemise, et seibide asja vaadata. Mõõtsin õhuvahe ära ja 1 mm lehtkaliiber läks vahele.
Hakkasin siis lammutama.
Tungisin parema külje ülesse, ratta alt ära(julgestustoestus kindlasti) ja plastik kõrvale ning avanes ka alt natuke juurdepääsu.
Kapoti alt võtsin ainult rihma ära.
Siduri poldi lahti keeramisel on abilist vaja ja keerasin seda auto alt. Sidur käib muidu ringi.
Väikest padruni komplekti on vaja, muidu ei mahu. 10-ne padrun läheb sinna.
Kui polt käes, siis tõesti on kolm väikest augukest kuhu natuke pikemad poldid sisse ja kordamööda neid peale keerates tuleb sidur nuutide pealt ära. Märgin, et väga vaevarikas on see töö. Kõik on nagu mutap........
Seibe oli all 2 tükki.
Üks 0,8mm ja teine 0,3mm
Võtsin 0,8mm seibi ära ja jätsin 0,3mm seibi.
Hakkasin uut teekonda kokkuladumisele. Soovitan nuutidele ja seibile kerge määrdekiht peale panna. Seib ei kuku ära ja otsa tagasi läheb ka ludinal. Siduri tagasi kinnitamisel ka abilist vaja. Muidu käib ringi ja tee mis tahad.
Kui kõik koos siis katsetus. Lasin pool tundi käia kohapeal. Pump plõksis ilusti sisse ja välja. Kusjuures sisse ja väljalülimise plõks läks märkimisväärselt väiksemaks. Sisse ei ole kuuldagi. Siis otsa sõitmist. Seisma, käima, väljasuretamisi jne.
Igaljuhul asi toimis. Auto nagu külmkapp.
Igaljuhul tänud nõuannete eest.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Kas näiteks 0.5mm seibi mis sobiks sinna ei saa kuskilt sebida? 0.5mm on vist ideaalne vahe.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Kliima pumba kiir-remont..
krunn kirjutas:Autoks Volvo S60 2001a.
Pump tegi nii, et külmast peast töötas veerand tundi ja siis enam sidur taha ei võtnud. Sai aine kogus ka kontrollitud ja lisati veidi juurde aga asi tööle ei hakanud.
Võtsin ette eile selle vaevarikka urgitsemise, et seibide asja vaadata. Mõõtsin õhuvahe ära ja 1 mm lehtkaliiber läks vahele.
Hakkasin siis lammutama.
Tungisin parema külje ülesse, ratta alt ära(julgestustoestus kindlasti) ja plastik kõrvale ning avanes ka alt natuke juurdepääsu.
Kapoti alt võtsin ainult rihma ära.
Siduri poldi lahti keeramisel on abilist vaja ja keerasin seda auto alt. Sidur käib muidu ringi.
Väikest padruni komplekti on vaja, muidu ei mahu. 10-ne padrun läheb sinna.
Kui polt käes, siis tõesti on kolm väikest augukest kuhu natuke pikemad poldid sisse ja kordamööda neid peale keerates tuleb sidur nuutide pealt ära. Märgin, et väga vaevarikas on see töö. Kõik on nagu mutap........
Seibe oli all 2 tükki.
Üks 0,8mm ja teine 0,3mm
Võtsin 0,8mm seibi ära ja jätsin 0,3mm seibi.
Hakkasin uut teekonda kokkuladumisele. Soovitan nuutidele ja seibile kerge määrdekiht peale panna. Seib ei kuku ära ja otsa tagasi läheb ka ludinal. Siduri tagasi kinnitamisel ka abilist vaja. Muidu käib ringi ja tee mis tahad.
Kui kõik koos siis katsetus. Lasin pool tundi käia kohapeal. Pump plõksis ilusti sisse ja välja. Kusjuures sisse ja väljalülimise plõks läks märkimisväärselt väiksemaks. Sisse ei ole kuuldagi. Siis otsa sõitmist. Seisma, käima, väljasuretamisi jne.
Igaljuhul asi toimis. Auto nagu külmkapp.
Igaljuhul tänud nõuannete eest.
Täna tegin sama protseduuri läbi. Üksi ja tund aega pusimist. Mul head peened käed Ruumi eriti ei ole aga tegin
väikese abinõu, mille abil sain siduriketta ikka kätte. Algset oli pilu lehtkaliibriga mõõtes 0.65mm
ja rakendus tugeva plaksuga. Selgus, et vahel oli kaks 0.5mm seibi. Jätsin ainult ühe seibi ja nüüd
on vahe 0.15mm. Rakendumist on rohkem näha kui kuulda
Lisan foto abinõust, mille abil töö tehtud sai:
Kuna poldiringi diameeter ei olnud teada, siis sai just niisugune plaadike tehtud (5mm paksune)
Siduriketta pealt sain pärast tegeliku diameetri, 38mm, teada. Tegin nii, et algul keerasin keskpoldi väljapoole ja paigaldasin abinõu. Siis pingutasin kõiki kolme polti nii, et siduriketas tulema hakkas kordasin operatsiooni mõned korrad ja käes ta oligi. Plaadil on selgelt ka pingutuspoltide jäljed näha.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
gljuk kirjutas:Kas näiteks 0.5mm seibi mis sobiks sinna ei saa kuskilt sebida? 0.5mm on vist ideaalne vahe.
Mina saavutasin vaheks umbes 0.15mm. Vabanenud on üks 0.5mm seib, kui veel huvi pakub.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Saatsin PM.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Kliima pumba kiir-remont..
üks seib 0,5 üle
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Tervist,kuna siin teemas juba tõsisem kliima teema arutusel,siis kurdaks ka oma muret siin.
Teema siis selles,et kui väljas kraade +25 ja edasi,ning auto seisnud päikese käes,ei lülitu pump järgi.Kui nüüd kuskil viludas kapot lahti lasta autol seist ca.10 min. hakkab pump tööle.
Siduri ja pumba vahet veel mõõtnud ei ole.Teen seda täna.
Tänud kaasa mõtlejatele.
PS! Mis see uus sidur ka maksab?
Teema siis selles,et kui väljas kraade +25 ja edasi,ning auto seisnud päikese käes,ei lülitu pump järgi.Kui nüüd kuskil viludas kapot lahti lasta autol seist ca.10 min. hakkab pump tööle.
Siduri ja pumba vahet veel mõõtnud ei ole.Teen seda täna.
Tänud kaasa mõtlejatele.
PS! Mis see uus sidur ka maksab?
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Ilmselt pole sul mitte uut sidurit vaja, vaid mõni seib eemaldada.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Tutvusin täna selle teemaga ka auto juures.
Tõenäoliselt tuleks jah sidurit regullida.
Kas siinsetest härradest keegi võtaks selle töö ette?
Mulle sobib ka homme.
Tervitades Risto!
Tõenäoliselt tuleks jah sidurit regullida.
Kas siinsetest härradest keegi võtaks selle töö ette?
Mulle sobib ka homme.
Tervitades Risto!
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Kes, kus ja mis raha eest teeb seda seibiasja?
Tavalised autoremondi töökojad pole kuulnudki sellisest asjast
Tavalised autoremondi töökojad pole kuulnudki sellisest asjast
Volvo 940 2.3 bens.man. 96 kw '94
Volvo S40 2.4 bens.aut. 103 kw '05
Volvo S40 2.4 bens.aut. 103 kw '05
Re: Kliima pumba kiir-remont..
Nad tahavad lihtsalt uue pumba sulle panna ja siis sinult saadud eurodega rõõmsalt lehvitada .
S60 2.4D 02' man.
V70 2.5tdi 98' aut.
V70 2.5tdi 98' aut.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline