D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Harva kui autotööstuses mingeid revolutsioonilisi lahendusi tekib - nii mootori, käigukasti kui ka veermiku põhimõtteline mudel on muutumatu päris pikka aega. Aegaajalt leidub siiski mõni leiutaja, kelle sooviks on maailma paremaks muuta ja end rakendada suhteliselt tänamatul alal. Steve Durin on loonud D-drive käigukasti, mis kujutab endast mõnes mõttes ideaalset lahendust: puudub nii sidur kui ka tavapärased käigud. Läbi hammasrataste nutika variaatorsüsteemi toimib nii kiiruse muutmine kui ka tagurpidi liikumise aktiveerimine - hõõrdejõud on väikesed ja leiutaja sõnul on käigukastide loomisega tegelev inseneribüroo selle idee elujõuliseks nimetanud.
Tarkurid, diskiuteerige.
Tarkurid, diskiuteerige.
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Nii lihtne, et kui keegi selle peale varem ei ole tulnud, siis päris uskumatu
http://www.crank.ee - Sõiduautode remont ja hooldus.
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
20 aasta pärast küsib Supp viktoriinis: "Mida tähendab täht "D" laialtlevinud seadme D-Drive nimetuses?"
Imetlusväärne leiutis. Ma olen sellisest juba ammu unistanud.
Loodame, et testide tulemused jutule kinnitust annaksid sest seda uudist vaadates sain pisikese adrenaliinilaksu.
Krt, absull ei suuda pilti ette manada kuidas auto sellega kiirendaks.
Miskipärast tuleb esimesena silme ette variaatorülekandega roller mis piniseva täispöördega nullist lõpuni läheb.
Nagu ma aru saan siis sinna saab lasta sisepõlemismootori täisvõimsust pidevalt peale (ehk siis teatud pööretevahemik)...
Ma vist olen lihtsalt liiga loll, et sellest revolutsioonist õigesti aru saada
Imetlusväärne leiutis. Ma olen sellisest juba ammu unistanud.
Loodame, et testide tulemused jutule kinnitust annaksid sest seda uudist vaadates sain pisikese adrenaliinilaksu.
Krt, absull ei suuda pilti ette manada kuidas auto sellega kiirendaks.
Miskipärast tuleb esimesena silme ette variaatorülekandega roller mis piniseva täispöördega nullist lõpuni läheb.
Nagu ma aru saan siis sinna saab lasta sisepõlemismootori täisvõimsust pidevalt peale (ehk siis teatud pööretevahemik)...
Ma vist olen lihtsalt liiga loll, et sellest revolutsioonist õigesti aru saada
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
760GLE kirjutas:Krt, absull ei suuda pilti ette manada kuidas auto sellega kiirendaks.
Ma vist olen lihtsalt liiga loll, et sellest revolutsioonist õigesti aru saada
Ilmselt saab sellise ülekande kasutamisel mootoreid optimeerida mingitel kindlatel pööretel eriti efektiivselt kütusekulu või võimsuse osas töötama, ja vähegi olulisemal kiirendamisel lastakse mootor neile pööretele. Püsiva kiirusega sõitmisel jääb siis mootor madalatel pööretel kiirust hoidma ja kütust säästma.
http://www.crank.ee - Sõiduautode remont ja hooldus.
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Asi näeks välja nii, et gaasipedaaliga on ühenduses pigem käigukast, mitte mootor. Tuvastatakse lihtsalt, kui intensiivselt tahad kiirust muuta ja vastavalt sellele varieeritaks mootorit vastavale pööretevahemikule.
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Põhimõtteliselt toimib nagu vene niiduk (KPC5B) millel veab masinat edasi õlisurve.
masinal siduri korvi otsas on pirakas hüdropump ja käimari otsas on hüdro mootor. Vastava siibriga saab kabiinist õli survet hüdro mootorile reguleerida ja nii ongi, et kohalt liikuma hakates kuni lõppkiiruseni ei ole vaja mootori gaasi puutudagi, mõistagi suuremad mootori pöörded liigutavad pumpa kiiremini ja ka masina kiirus on edasi.
Minu arvamus on, et hüdro pump- mootorisse õli survet lastes on nati effektiivsam ja ka töökindlam kui antud leiutis.
masinal siduri korvi otsas on pirakas hüdropump ja käimari otsas on hüdro mootor. Vastava siibriga saab kabiinist õli survet hüdro mootorile reguleerida ja nii ongi, et kohalt liikuma hakates kuni lõppkiiruseni ei ole vaja mootori gaasi puutudagi, mõistagi suuremad mootori pöörded liigutavad pumpa kiiremini ja ka masina kiirus on edasi.
Minu arvamus on, et hüdro pump- mootorisse õli survet lastes on nati effektiivsam ja ka töökindlam kui antud leiutis.
Volvo S80 2,5td 99a
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
anto123 kirjutas:Põhimõtteliselt toimib nagu vene niiduk (KPC5B) millel veab masinat edasi õlisurve.
masinal siduri korvi otsas on pirakas hüdropump ja käimari otsas on hüdro mootor. Vastava siibriga saab kabiinist õli survet hüdro mootorile reguleerida ja nii ongi, et kohalt liikuma hakates kuni lõppkiiruseni ei ole vaja mootori gaasi puutudagi, mõistagi suuremad mootori pöörded liigutavad pumpa kiiremini ja ka masina kiirus on edasi.
Minu arvamus on, et hüdro pump- mootorisse õli survet lastes on nati effektiivsam ja ka töökindlam kui antud leiutis.
Tundub jah, et hüdrostaatilis-mehaanilise käiguosa autostatud versioon. Siis võib hõisata, kui antud leiutis sadutuhandeid kilomeetreid probleemivabalt teedel liigub.
Teemast mööda kirjutades tundus revolutsiooniline, kui Mercedes ja kes veel suunatuled peegli külge panid. Krt, mul on kodus Mosse originaalpeegel, millel on vabrikust suunatuli küljes.
VOLVO 244DL´82 B21A M45
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Mikk07 kirjutas:Teemast mööda kirjutades tundus revolutsiooniline, kui Mercedes ja kes veel suunatuled peegli külge panid. Krt, mul on kodus Mosse originaalpeegel, millel on vabrikust suunatuli küljes.
Nii põnevat asja võiks isegi teemast mööda pildistada ja näidata.
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
vanapeer kirjutas:Mikk07 kirjutas:Teemast mööda kirjutades tundus revolutsiooniline, kui Mercedes ja kes veel suunatuled peegli külge panid. Krt, mul on kodus Mosse originaalpeegel, millel on vabrikust suunatuli küljes.
Nii põnevat asja võiks isegi teemast mööda pildistada ja näidata.
Homme valges teen klõpsu ja katsun üleslaadida, mis KÕU interneti arvesse võttes saab olema katsumus
VOLVO 244DL´82 B21A M45
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Mikk07 kirjutas:vanapeer kirjutas:Mikk07 kirjutas:Teemast mööda kirjutades tundus revolutsiooniline, kui Mercedes ja kes veel suunatuled peegli külge panid. Krt, mul on kodus Mosse originaalpeegel, millel on vabrikust suunatuli küljes.
Nii põnevat asja võiks isegi teemast mööda pildistada ja näidata.
Homme valges teen klõpsu ja katsun üleslaadida, mis KÕU interneti arvesse võttes saab olema katsumus
Veel hullem OT aga mis sellel KÕU netil viga on mul töötab küll nagu vana mees.
Kui sul ribalaius väike siis kasuta parema levi saamiseks suurt antenni ja kiirus tuleb mis mühiseb.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Mikk07 kirjutas:Tundub jah, et hüdrostaatilis-mehaanilise käiguosa autostatud versioon. Siis võib hõisata, kui antud leiutis sadutuhandeid kilomeetreid probleemivabalt teedel liigub.
Autokilomeetrite koha pealt ei vaidle vastu, aga süsteemi kirjeldus on täitsa mõistlik. Autostatud versioon on ikka täitsa autostatud.
http://www.crank.ee - Sõiduautode remont ja hooldus.
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Lubatud teema välised pildid:
Viimati muutis Mikk07, 21 Mai 2010, 16:32, muudetud 1 kord kokku.
VOLVO 244DL´82 B21A M45
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Vaata ikka see pildiaadress, mis interneti poole lahti on.
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
vanapeer kirjutas:Vaata ikka see pildiaadress, mis interneti poole lahti on.
Korras.
VOLVO 244DL´82 B21A M45
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: D-drive - probleemivaba käigukast Austraaliast
Või on need helkurid? Kas juhtmed ka lähevad külge?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist