DIY: 850/x70 awd versiooni dp 3"
Postitatud: 01 Veebr 2014, 18:06
Kui ei taha ränka raha maksta performance väljalaske eest, siis tuleb ise teha. See õpetus käib pigem 1997-2000 awd masinatele.Samuti saab sellega likvideeritud osadel awd-del selle rõveda jõnksu, mis väljalaskel sees on kohe peale turbot.
Pikem õpetus on sellel lingil : http://volvospeed.com/vs_forum/topic/11 ... v70/page-7
Aga põhimõtteliselt vaja läheb:
3" summuti põlvesid 45 kraadi pikad - 2tk
3" summuti põlve 90 kraadi lühike - 1tk
3" summuti sukka 100-200mm - 1tk
downpipe flantsi turbo külge kinnitamiseks (Mina lõikasin olemasoleva originaali küljest maha)
Vaja vana dp küljest ära lõigata lambda anduri pesa.
Keevitusoskust (lähemalt pilte pole, sest minu keevisõmblused on toimivad, aga mitte visuaalselt ilusad - seega päris oskusena see ei kvalifitseeru )
ASi võtab aega maksimaalselt 3h. Kui kahekesi teha, saab vast kiiremini. Minul läks pool aega küll pealt ja alt torude sobitamiseks. Oluline on, et dp ei käiks vastu kardaani, stabikat, ega ka tulemüüri. 3" toru puhul on millimeetrite mäng. 2,5" on kindlasti lõbusamalt ruumi. Aga kui performance on kriteerium, siis 2,5" on eitedele!
Lõpptulemus selline:
Edit: osad paigaldavad suka kohe peale turbot, aga arvestades vähest ruumi, mina sinna seda ei pannud. Et esimene osa võimalikult jäigana kitsast kohast läbi saada.
Sealt edasi on juba nohu installeerida torusid ja resosid ja vajadusel katalüsaatorit. Selle lihtsa osa kohta ei hakanud kirjeldust lisamagi.
Pikem õpetus on sellel lingil : http://volvospeed.com/vs_forum/topic/11 ... v70/page-7
Aga põhimõtteliselt vaja läheb:
3" summuti põlvesid 45 kraadi pikad - 2tk
3" summuti põlve 90 kraadi lühike - 1tk
3" summuti sukka 100-200mm - 1tk
downpipe flantsi turbo külge kinnitamiseks (Mina lõikasin olemasoleva originaali küljest maha)
Vaja vana dp küljest ära lõigata lambda anduri pesa.
Keevitusoskust (lähemalt pilte pole, sest minu keevisõmblused on toimivad, aga mitte visuaalselt ilusad - seega päris oskusena see ei kvalifitseeru )
ASi võtab aega maksimaalselt 3h. Kui kahekesi teha, saab vast kiiremini. Minul läks pool aega küll pealt ja alt torude sobitamiseks. Oluline on, et dp ei käiks vastu kardaani, stabikat, ega ka tulemüüri. 3" toru puhul on millimeetrite mäng. 2,5" on kindlasti lõbusamalt ruumi. Aga kui performance on kriteerium, siis 2,5" on eitedele!
Lõpptulemus selline:
Edit: osad paigaldavad suka kohe peale turbot, aga arvestades vähest ruumi, mina sinna seda ei pannud. Et esimene osa võimalikult jäigana kitsast kohast läbi saada.
Sealt edasi on juba nohu installeerida torusid ja resosid ja vajadusel katalüsaatorit. Selle lihtsa osa kohta ei hakanud kirjeldust lisamagi.