Valetasin natukene wideband lambda kohta, kit on 70 taala ikkagi.
http://www.14point7.com/Widebands/JAW_1_03/JAW_1_03.htm
B230F + turbo teema
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Stjuuv kirjutas:ants kirjutas:Vabalt hingava surveaste on suurem kui turbol,
seega kas pea vahetus või paksem pea tihend.
B230FB puhul peaks surveaste olema 9,3:1, kuna kasutusel on 531 kaan. Sama kaanega B230ET turbokal on surveaste minu teada 9,0:1, nii et see vahe ei pruugigi alati 1,5-2 olla.
Haynes-i manuaal kirjutab nii:
B230ET....9,0:1
B230F......9,8:1
Sinu mainitud B230FB seal ei mainita
Mina usun seda mida ma paberilt loen.
terv Ants
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: B230F + turbo teema
Küsimus selline et kas (b230ft)2.3 turbo mootorit b200k mootori asemele paigaldades on vaja palju assju ringi teha (juhtmestik ja nii) või ei ole asi nii hull?
Re: B230F + turbo teema
Sõltub mis sissepritse süsteemid on. B200K on ilmselt LH2.2. Mis su doonoril peal on?
Re: B230F + turbo teema
No hetkel see 2.0 76kw karpakas aga plaanis otsida b230ft mootor kuskilt
Re: B230F + turbo teema
Jälgi siis et kogu samale kerele sobiva juhtmestikuga koos leiad. Siis peaks olema plug and play. Vastasel juhul on kõvasti sobitamist.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist