1. leht 2-st

Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 14:55
Postitas Traktorist
Vaikselt hakkavad mõtted liikuma väljalaske modimise suunas,vanad torud juba suht läbi omadega ja häälekest tahaks kah piuksumisest enamaks saada,ilma maanteel kõrvu kakavett produtseeriva kuminata muidugi.

Igast foorumites nüüd kolatud,siinses infot nagu vähevõitu või siis laialipaisatud,et kõike vajalikku ei leia.Kõiki maailma foorumeid ei jaksa läbi lapata.

Silm on pidama jäänud Simonsi universaalsetel http://www.rallipood.ee/toode/simons-sportsummuti-maxi/
Samas hakkas põtrade foorumites silma,et Simonsid pidid kähku tühjaks põlema ja hääl siis vastavalt kumisema hakkama.Aga sellekohased postitused 10 a kanti vanad,et kas äkki nüüd midagi parendatud?

Oleks kena,kellel otsesid,kaudseid kogemusi Simonsiga,neid siin teemas ka lahkelt jagaksid-kvaliteet,hääl,rahulolu.

Erinevates riikides soositakse erinevaid tootjaid,nt USA-s on Ferrita tegija,Soomes Magnaflow ja nende enda Martelius millega nad väga rahul (patriotism?). Kas keegi Eestis ka Marteliust müüb?

Niiet ajage näpud soojaks,eriti huvitaks just Rida 5 mootori ja Simonsi (otseläbi) koostöö,V8 teevad enivei hoopis muud häält :D

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 15:21
Postitas Iceman
Osta parem siit mudelipõhine catback: http://www.jt-tuning.se/

Laksid poole tunniga alla selle ja siis edasi naudid võimsamat autot. Võid ka osta terve süsteemi turbost lõpuni. Koos 3" downpipe´i jms vidinatega. Mina kunagi ona 850-le ostsin. Peale installeerimist oli minekus ikka kardinaalne vahe tunda originaaliga võrreldes.

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 15:27
Postitas no1
Mul on margipõhine Simons cat-back. Sõidab.

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 15:35
Postitas Traktorist
See link on endalegi ette jäänud,aga mul on mingi ketserlik mõte tekkinud,et kindlasti oleks vaja topelttorudega lõppu :oops:
Need margipõhised komplektid on kõik juba integreeritud mono otstega.Muidugi võib mõte veel muutuda,aga hetkeseis selline.Muidugi,kui antud JT on parem performansilt,siis võib ju oma tahtmised veits ümber mõelda

no1,kuidas sõidab?


Mis neil suurt vahet on,Simons, JT, Ferrita...?

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 15:39
Postitas Klamber
Ma ei usu et sealt jõudu juurde tuleb, AWD-l on 2,5" taga juba, sealt käib päris hästi läbi. FWD-l on jah originaalis siuke diisli summut all, millest hiired ka läbi ei mahu.

Igatahes see su simonsi kaheraudne on selline mänguauto pütt, golfi 1,8 alla paras. Ikka 2,5" pead jätkama.

Aga awd alla ma teeks klapiga süsteemi, pm valmidus ju olemas, ühe püti viskad minema teed otseläbi või kuidagi. Ja siis nupust, vaakumist või elektrist juhid ükskõik kuidas seda heli.

Aga mul ka FWD all 2,5 simons, see on pm nagu originaal. AWD-de all on otsetorud, üks lõugab rohkem kui teine, kui tahad tule kuula. Maanteele peab ibumetiini kaasa võtma. Terve paki.

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 16:13
Postitas Tanel
Originaalis kõigil turbokatel otsast lõpuni 2,5", vahet pole kas esi või mõlemaveoline.
Iceman-i jutt et jõudu tuli juurde peale vahetamis vastab tõele. Originaalis on downpipe esiveolisel paras pask ja awd omast ei hakka üldse räàkimagi. Kes tahab võrrelda otsib googlist pilte.
Milleks vahetada vaid tagumine pool? Jõud ja hääl tekivad mootoris mitte vaid summuti lõpu osas.
Mitmes teemas soovitatud kasutada klapiga versiooni. Milleks?
Auto lõugaks vahetatud süsteemiga veelgi enam ja sees oleks müra mida teemaalgataja just ei soovi?
Nn klapid kipuvad ära põlema kõvema piitsutamisega ja milleks integreerida jubin mis hiljem peavalu hakkab valmistama.

Kas nüüd see osa, kus kõik vabatahtlikud hakkavad summuti otsi filmima ja sealt tulevat häält lindistama?
Endalgi oleks huvitav kuulata
Mul oleks pakkuda 3" otsast lõpuni 1 reso, 1 sport kati ja simonsi otsaga (Icemani JT süsteem)

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 17:21
Postitas no1
Orikas mitte 2,25" ole!?

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 17:44
Postitas Iceman
Originaal on jah 2,25" tolli ikka. Aga kui juba swap teha, siis ma ei näe ever pointi miks 2,5 võtta. Kui juba siis juba. Alla 3" pole mõtet. 3" saad efektist ka aru.

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 18:39
Postitas Traktorist
Ma väga ei pööranud tähelepanu selle lingis osutatud püti toru läbimõõdule, alles süvenen kogu teemasse. Rohkem oli rõhk välimusel (ma ei tea, miks see quad torustik mul tilli kikki ajab, vb sellepärast :[attachment=0]volvere08-6.jpg[/attachment] :D
Miks ma alustasin tagantpolt ettepoole.. Rotistanis tahaks kähku muutusi väikese raha eest, 2ülbet toru ja läikivad pasunad tagumiku all annaks kohe respekti ja Koplis saaks hooga naisi ka rebida nagu loogu :mrgreen:
Ma olen DP-st täitsa teadlik, aga mõtlesin alguses välimust pededa
, et endale saani elushoidmiseks motti üleval hoida või nii. Ja häält ka ikka, isalõvi tuntakse ju mõgina järgi :D

Samas, mulle on foorumites silma jäänud, et turbost kuni catback'ini on 3" must be ja siis edasi ei pidanud turboka puhul enam nii suurt vahet olema.. Tõeks ma seda ei kuuluta siin, vahendan ainult muljeid.

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 18:46
Postitas Traktorist
Ja teine asi, millele ma pole täit vastust saanud :räägivad, et kui ei kavatse motot 400+hobust välja piitsutada , siis nagu üle 2,5"pole mõtet. On sel tõepõhi all ka v?

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 18:48
Postitas Iceman
Osta see JT ühe keskel oleva resoga süsteem ära. Siis kui Kristiines auto käima paned, siis lööb Tabasalus naistel trussikukummid lõhki! :D
Mul oli see, panin mingi aeg simonsi püti taha juurde. Liiga lõvi ja mendid keerasid liigapalju pead :lol: .

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 19:13
Postitas Traktorist
Selles see asi ongi, et pole liigset tähelepanu vaja, nii kipub kogu projekt vaikselt ebaseaduslikuks (tuled ja viled mis iseenesest kedagi häirida ei tohiks..)

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 20:06
Postitas Mario_L
minu LPT on 2.5", vähemalt ei näe, et oleks nahka tehtud, torumõõt väljastpoolt on 64 komakohtadega mm (2.5 tolli = 63.5mm)..
Mingi aeg nillisin ka Simonsi komplekti ja soomes ühes poeletis oli 250 euri ühe toruga x70 seeria oma, aga müüja samamoodi ütles leti taga, et pane raha juurde ja osta Ferrita või Martelius (noh, tänks aga nou tänks).
Eesti Metallis on 3" toru kilohind niivõrd väike, et ühe lõunaraha eest saad vajaliku koguse manti kokku aetud, kui otsetoru plaan. Mul on ka mõte 3" koos pütiga teha või siis põhja alt pütt ära võtta ja teha lihtsalt vahejupp juba olemasolevas mõõdus toruga, sest praegu möliseb seegi väljalase külmalt päris isukalt. :D

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 20:43
Postitas Leho
Siit saab võrdluse infot toru jämedusest juurde ammutada
https://www.youtube.com/watch?v=_PVXvHk ... E&index=12

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 21:19
Postitas Iceman
Loomulikult võib ise ka teha asju. Ainuke asi, et tehnoülevaatuse reeglite järgi on Eestis väljalaske süsteemi modifitseerimine keelatud. Endatehtud asjaga on suht kahtlane ülevaatusel majandada. JT avgasi süsteemidega tuleb paber kaasa, mis ütleb, et toode on EU-s autodel kasutamiseks lubatud. Seda näitad ülevaatusel ilusti onkule ja ongi korras. Minul oli see paber kogu aeg kindalaekas milkude ja muude onkude jaoks kaasas.