2. leht 2-st

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 19 Mai 2017, 22:30
Postitas allan
Leho kirjutas:Siit saab võrdluse infot toru jämedusest juurde ammutada
https://www.youtube.com/watch?v=_PVXvHk ... E&index=12

Jep, seal 600hp kahe toru peale, ühesõnaga, kui meie pillidel on üks toru, võib selle 600 kahega jagada.

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 20 Mai 2017, 08:12
Postitas Traktorist
Allan, mul jäi kusagilt postist silma, et sul on/oli Simonsid all. Kommentaare?

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 20 Mai 2017, 09:32
Postitas SvenR
Olen paigaldanud u. 8 aastat tagasi margikohaseid u. 10tk erinevatele autodele. Ka oma hobiautole milleks oli Mazda 323 GT. Siiamaani all ja 5+. Mis on Simonsi margikohase suurim + on see et rahulikult kulgedes oli minu Mazda all see et heli ei erinenud mitte mingit moodi otiginaal väljalaskest. Samas kui piitsa anda siis oli selline rafineeritud möiramine nagu korralikul sportautol. Alla läks 2,5" full cat-back, aega kulus paigalduseks 20 minutit. Ülevaatusel oli ka CO igati normis ning ülevaatuse mees ütles et paljud uuemad originaal väljalaskega ei ole ka nii väikese näitajaga. Mina julgeks igati soovitada. Ainuke esi on et ei tea kuidas nüüdsed puksid on aga tollased puksid meie teede raputusi oma jäikusega ei kannatanud rohkem kui aasta kanti, mõistlikum oli panna/jätta originaal puksid/tripid.

Panen siia ka pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 21 Mai 2017, 01:09
Postitas allan
V70 all oli BSR mudelikohane sumps, jorises madalalt ja täitsa inimlik sõita.
V8 alla panin Simonsi pütid, mõnus muskli hääl.
S60 alla läks täiesti custom 3" koos Simonsi püttidega. Läbimõtlemata lahenduse tõttu (pütid eesotsas ja taga on topelt tühjad torud) kumiseb normaalselt. Plaanin mingi hetk asju ümber korraldada, et ei kumiseks.

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 21 Mai 2017, 12:06
Postitas Traktorist
Soome foorumite andmetel kasutab BSR Simonsi pütte..
..... kirjutas:..uudemmissa Volvoissa BSR:n putket on samoja kuin Simonsin, ainoastaan ulostuloon on laitettu BSR teksti. Siitä ei kannata montaa sataa extraa maksaa


Iceman kirjutas:Osta parem siit mudelipõhine catback: http://www.jt-tuning.se/


Sirvis seda lehte,aga täpselt aru ei saanud,kas peale catbacki mulle sealt lehelt veel midagi sobib,enamus kõik non awd nagu.Ja kas 850AWD ja V70 AWD on summutid (topeltlõpuga) sarnased?

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 21 Mai 2017, 12:17
Postitas Iceman
850awd ja v70awd I gen on tapselt üks ja sama auto põhja alt.

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 21 Mai 2017, 12:34
Postitas Traktorist
Jt väidab,et tegu on 3" tootega (catback) aga teistel saitidel on märgitud 2,75"?

PARANDAN:vaatasin valesti,ongi 2,75".Sellega seoses tekib kohe teine küsimus,kuidas 3" toru(DP kuni catback) ja see 2,75"lõpp kokku sobiksid?
Simonsi catback on samuti 2,75" ehk 70 mm.

Ja mis kvaliteediga on JT poolt kasutatav alumiiniumteras (aluminized steel),ise väidavad,et peaks ilus olema "several years"

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 21 Mai 2017, 20:14
Postitas SvenR
Eeldan et seal olevad hinnad on ikka SEK-ides mitte nagu lingil EUR-ides :shock: http://www.jt-tuning.se/volvo-non-turbo ... 92-97-2030 Ja pakun et vähemalt N/A puhul see 3" R5 otsas lärmab üsna tigedalt ning kõlarite asemel peab kõrvaklapid soetama :roll:

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 21 Mai 2017, 20:56
Postitas Traktorist
:D Hinnad ikka sek-des jah.Kogu leht on suht üle t.. tehtud ,aga tooted on viisakad.Kuigi minu treenimatu silm peale catbacki sealt midagi AWD-le ei leidnud :(

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 21 Mai 2017, 22:08
Postitas Iceman
Awd-le peale catbacki ongi midagi suht võimatu leida. Sa enda autot oled altpoolt vaadanud? Et mis kujuga downpipe on. Keegi ei taha sellist teha. Mina tegin oma awd-le ise sirge 3" downpipe'i. See on ikka suht mm mäng et seda sirgelt nurkreduktori vahelt kardaani tunnelisse saada. Mina andsin oma masinal kardaanitunnelile kuvaldat ja peksin downpipe'i peale kuumutamist ka natuke lapikumaks.

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 21 Mai 2017, 22:30
Postitas Traktorist
Aitähh kannustava kommentaari eest :mrgreen: Kas selline?
downpipe.jpg


Sul asi käpas,millal ettevõtame [blinzel]

Aga kui nüüd tõsine olla,siis keegi ikka peaks hakkama saama sellisega

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 21 Mai 2017, 22:42
Postitas Iceman
Seda on ikka väga haige teha. Ja kuna seal on reaalselt max 5mm peale 3" toru paigaldamist ruumi, siis on oht üsna suur, et hakkab vastu kere käima ja pärast ei taha nende pretensioonidega keegi tegeleda. Reaalselt annab teha ka sirge downpipe`i. Minu downpipe pilt on siin:

Pilt

Aga nagu ma ütlesin, selle mahutamiseks on VEEL vähem ruumi. Pead kardaanitunnelit modifitseerima kuvaldaga ja samuti seda downpipe´ i ennast. Teist korda ma elus seda enam ette võtta ei taha :D.

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 21 Mai 2017, 22:54
Postitas Traktorist
Aina paremaks läheb..ja siis veel imestatakse,miks ma valest otsast alustasin :|

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 28 Mai 2017, 17:05
Postitas Klamber
Tegin 2 klippi, et liiga igav poleks siin
850
V70

Re: Simonsi catback ja muu väljalaske teema

Postitatud: 02 Sept 2021, 11:20
Postitas kristjanp
Uuendaks seda teemat veidi. S60 2005 2.5t AWD. Plaan veidi paremat häält tegema panna, aga ei ole kindel mida teha võiks. Variante palju ja erinevaid asju lugenud - otsetorud, cat/muffler delete, terve väljalase jne. On kellelgi soovitusi mida võiks teha? Mingit kuminat salongi küll ei tahaks :D