1. leht 1-st

D5252T turbo lag

Postitatud: 18 Mai 2016, 21:37
Postitas Liiwaannus
Tekkis selline küsimus, et kuidas oleks võimalik saada rõhk varem üles. Livei lugedes näitab vol fcr desired boostiks juba 1,5krpm juures 190kPa, aga reaalne on vaevu 140. Järgi tuleb turbo alles kuskil 2krpm juures. Esimene mõte oleks vabam väljalase. Küsimus targematele peadele olekski, et kas on kogemusi antud teel puhumise alguse alla poole toomisel. Või mis võiks olla alternatiivvariandid soovitud tulemuse saavutamiseks?

Masinal on originaal k14 turbo.

Re: D5252T turbo lag

Postitatud: 18 Mai 2016, 22:08
Postitas gljuk
Alternatiiv on vnt turbo, mida juhitakse egr map abil. Paneks endale ka, aga pole kedagi, kes teeks.

Re: D5252T turbo lag

Postitatud: 18 Mai 2016, 22:14
Postitas Liiwaannus
Olen sellele ka mõelnud, aga otsin esialgu lihtsamaid/odavamaid nippe, mida proovida. Kaalun endiselt kati eemaldamist. Teeks ära, kui teaks, et soovitud tulemuse annab.

Re: D5252T turbo lag

Postitatud: 18 Mai 2016, 22:48
Postitas sleepR
Selle mootori ja turbo kombinatsioon ei saagi oluliselt varem sul spoolida. Kindlasti aitab kati eemaldamine veidi hingamisele kaasa. Hetkel ainuke mis sa lihtsalt ja käepäraste vahenditega saad teha on see, et hoiad wastegate klappi kauem kinni. Selleks vahele manual boost controller.

Desired boost number peaks olema tuletatud lihtsalt gaasipedaali asendist, selle rauaga ei ole 0,9bar ülerõhku 1500 pöörde juures reaalne saada.

Olen ise omanud 2,5 R5 diisel Audit, tehasest 85kw, peale kati eemaldamist ja remapi tekkis küll kerge latiga selga efekt 2200 pöörde juures.

Re: D5252T turbo lag

Postitatud: 18 Mai 2016, 22:58
Postitas Liiwaannus
Nu panin hetkel n75 st otse mööda sisselaske wg sse ehk wg peaks nii kinni olema kui see masin lubab. Koos remapiga on boost kuskil 1.2 bari juures, peak natuke peale, mida liveist silmata õnnestus, sinna 1.4 kanti. Wg otse panemine võttis tahma vähemaks esmasel visuaalsel vaatlusel. Samas enne vurri 1500 ja pluss läheb segu rikkaks ja mustab.

Re: D5252T turbo lag

Postitatud: 23 Mai 2016, 21:24
Postitas Margus_
Peale kati ja egr-i eemaldust hakkas mul umbes 1600 pealt tuntavalt elama. Täielikult per*edüno järgi, rõhunumbritest ei oska midagi rääkida.

Re: D5252T turbo lag

Postitatud: 23 Mai 2016, 22:08
Postitas gljuk
Minu autol on vastupidi. Suletud EGR klapiga on madalamatel halvem tõmme.

Re: D5252T turbo lag

Postitatud: 23 Mai 2016, 23:32
Postitas Liiwaannus
Pakun, et katt on põhiline takistus. Kui katt ees ja egr kinni, siis vasturõhk suurem, kui katt ees ära, siis saab heide kõik välja ja suletud egri tõttu on ainult puhas õhk sisselaskes. Maamehe teeoria lihtsalt.