2. leht 2-st

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 20 Juun 2016, 13:59
Postitas oliver85
Peale plärina ei anna otsetoru küll midagi.

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 31 Aug 2016, 23:45
Postitas SanderL
dwd kirjutas:tundub et see jama kokkuvõtes ei tasu ära. see nii minimaalne mida sealt saab, aga tööd ja vaeva suht plju


Palju? Täna sai endal tehtud, kulus kokku 1h. Kinnitused said siuksed tehtud, et saab originaali tagasi panna suurema vaevata.

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 01 Sept 2016, 09:19
Postitas dwd
Nagu aru saan sis otsast lõpuni uus väljalase sai tunniga valmis? Äkki saaks pilti tehtud tööst. Kunagi ehitasin celicale väljalaset, kulus pool päeva enne kui hea sai. Pikka maad sõita ei saanud ainult lõpppütiga. Muidu oli lahe

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 01 Sept 2016, 12:19
Postitas SanderL
Võin teha pildi kui tõstukile läheb millalgi, hetkel pilt puudub. Peale katti on kõik otse, kui see ka ära võtta, oleks vist päris julm :D

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 01 Sept 2016, 13:48
Postitas amazon86
Peale katti on pikk otseläbi reso, mis toimib väga hästi, seda pole mõtet ära võtta. Minu meelest on normaalne lahendus nii, et katt ja tagumine pütt minema ning viimase püti asemel üks resonaator.

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 27 Nov 2016, 17:36
Postitas kaupz
Ülevaatuse tahma norm ei muutu kati olemasolust diislil?
Küll aga "kui tehas pani,siis peab olema" põhimõttega nõuavad ilmselt ikka?

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 27 Nov 2016, 18:03
Postitas dwd
oleneb kelle otsa sattud. isearetatud asja nad ei armasta

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 01 Sept 2017, 18:12
Postitas paikas
Mul hetkel ikka veel lõpupütt ning tühi DPF'i paun lisaks veel kat, mis oleks vaja vist ikka eemaldada, kuid siiski tahma saab korraks välja isegi, kuid 2018a pidi eesti pürokraatiasse toome veel ühe lisa probleemi üv punktidesse, et hakatakse ka igasugu ümber mappimisi ajudest otsima, kuigi ma ei tea mu elukale topiti ka see aasta kaabel OBD pistikusse kui üv'l käisin ning klõpsutas seal midagi enne kui tahma välja lasi, siis ka kõik oli ilusti euro 4 piires, seega ei jonninud ta paljut, kuid palju kati eemaldamine tahma juurde annab, ning kui veel EGR ka kinni panna, mis siis juhtub?

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 01 Sept 2017, 21:07
Postitas TiitR
paikas kirjutas:... ning kui veel EGR ka kinni panna, mis siis juhtub?

Selle kinnipanemisega ei muutu TÜV-i jaoks küll midagi. Mul jahiautol (Mitsu L200 2002a.) EGR viisakalt pimedaks tehtud ja läbib korralise ametlikult teise korra paarutamisega, kuigi pidev metsas madala pöördega jauramine, aga see juba teine teema. Uuematel võib EGR-i pimendamisega mootori tule põlema lüüa.

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 01 Sept 2017, 21:39
Postitas paikas
TiitR kirjutas:
paikas kirjutas:... ning kui veel EGR ka kinni panna, mis siis juhtub?

Selle kinnipanemisega ei muutu TÜV-i jaoks küll midagi. Mul jahiautol (Mitsu L200 2002a.) EGR viisakalt pimedaks tehtud ja läbib korralise ametlikult teise korra paarutamisega, kuigi pidev metsas madala pöördega jauramine, aga see juba teine teema. Uuematel võib EGR-i pimendamisega mootori tule põlema lüüa.


Ma niisama pimedaks ei paneks, eks selleks vaja pestavi juures käia.

Re: 1gen D5 väljalaske modifitseerimine

Postitatud: 01 Sept 2017, 22:06
Postitas Liiwaannus
EGR ei mõjuta tahma kogust. Seeon NOx i jaoks.