Kas keegi on teinud oskab rääkida, on üldse võimalik ilma suuremate ümberehitustega ( tagasillakinnitused ja kardaanitunnel ei ole liiga suur töö) mis peale kasti kardaani ja tagasilla veel vaja on??
mõte siis selline et 2.5tdi teha nelikuks
eks ootan vastused nii häid kui halbu!!
Fwd to AWD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- SinineVagun
- Foorumi veteran
- Postitusi: 753
- Liitunud: 14 Sept 2011, 21:30
- Asukoht: Järvamaa
Re: Fwd to AWD
Huvitaks ennastki see teema, kuid mis autost jutt täpsemalt käib?
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Fwd to AWD
Äkki oleks lihtsam diisli pada nelikule peale tõsta?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
-
- Foorumlane
- Postitusi: 90
- Liitunud: 10 Mai 2014, 13:49
- Asukoht: @Espoo, Soukka
Re: Fwd to AWD
Minu teada on vistiksi neliveolise põhjaalune ka vähe teine. Nimelt puudub kardaani tunnel !? Ehk, siis jah odavam on osta see neliveoline kui ümber ehitada.
Volvo V40 1,6 D2 2013
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Fwd to AWD
Käigukasti poldivalemid ei sobi, ühtegi AWD 2,5 TDI pole olemas. Ilma suurema leiutamiseta seda nalja teha ei saa. Muidugi puudub info mudeli info.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Fwd to AWD
2.5L Tdi 103kw'le pole olemas awd kasti. Mõeldud seda nii- ja naapidi. Ainuke mõeldav lahendus on kasti koda lasta ringi teha. Iseasi kas see ka piisavalt tugev siis jääb.
Kataloogid näitavad tecdoc'i kataloogi enamasti ja seal miskipärast jah ekslikult awd olemas.
Kataloogid näitavad tecdoc'i kataloogi enamasti ja seal miskipärast jah ekslikult awd olemas.
Re: Fwd to AWD
okei selge jutt jah muidu 103kw V70 ja oleks võimalus üks nelikuga 2.4T saada nelikuga kuid sellel piirangud peal siis hakkasingi mõtlema
Re: Fwd to AWD
Krooniline kirjutas:Minu teada on vistiksi neliveolise põhjaalune ka vähe teine. Nimelt puudub kardaani tunnel !? Ehk, siis jah odavam on osta see neliveoline kui ümber ehitada.
Muus osas (v.a kasti kinnitus ja koda) pole erilist midagi.
Sillatala, summuti, kütusepaak vaja ka ära vahetada lisaks tagasillale, kastile koos nurkreduktoriga ja parempoolsele veovõllile. Tagasillal on puudu 4 kinnituskohta. Need on vaja võtta doonorilt (või teha ise sellised) ja keevitada kere külge õigetesse kohta.
Kasutaja Iceman vist tegi selle asja omal käel läbi. Ehk teab juurde lisada miskit.
(Tulevikus otsingu tarbeks)
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Fwd to AWD
Huvitavam projekt oleks teha Volvo RWD AWD-ks, kasutades BMW iX mootorit-kkasti-vahekasti
ja esidifrit koos kardaaniga.
unistada ju võib
ja esidifrit koos kardaaniga.
unistada ju võib
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Fwd to AWD
Seda Audi diislit on vist suht AWD-ks ehitada. Käigukasti pole õiget jne jne. Bensumasina ümberehitus on suht bolt on teema. Lihtsam on juba kaaluda siis AWD süsteemi võtmist (koos HALDEXiga) mingilt uuemalt D5 süsteemiga masinalt ja see Audi mootor ka Kuusakoskisse pensionile saata. On odavam leida juppe kui I gen AWD Visco sidurite puhul. Tunnel kardaanile on neil kõigil masinatel olemas. FWD masinalt on põhja alt minema vaja visata see alumiiniumist pikk sumpsi kuumakaitse ja voila, tunnel missugune. Ruumiga ei ole muidugi priisata, aga kõik mahub ilusti oma ettenähtud kohale. Kardaan on tunneli põhjas ja allpool jookseb sumps samas tunnelis.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist