1. leht 2-st

c70 sidur t5

Postitatud: 09 Mai 2012, 00:42
Postitas joss1357
kuna asi on nyyd nii kaugel, et enam teise käiguga ei suuda sidur jõudu üle kanda ratastele, siis kas keegi teab mingit lahendust siduri süsteemi näol?
hetkel on all originaal sidur ja see jääb lahjaks. palun ärge hakake soovitama lihtsalt siduti vahetust. olen huvitatuke kõvemast süsteemist kuna suve lõpus plaanis tellida ka suurem turbo jne ...

igasugune abi ja informatisoon on teretulnud,

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 09 Mai 2012, 17:59
Postitas Tanel
joss1357 kirjutas:kuna asi on nyyd nii kaugel, et enam teise käiguga ei suuda sidur jõudu üle kanda ratastele, siis kas keegi teab mingit lahendust siduri süsteemi näol?
hetkel on all originaal sidur ja see jääb lahjaks. palun ärge hakake soovitama lihtsalt siduti vahetust. olen huvitatuke kõvemast süsteemist kuna suve lõpus plaanis tellida ka suurem turbo jne ...

igasugune abi ja informatisoon on teretulnud,

Esiteks võiksid sa mainida mida sa oma mootoriga tegema plaanid hakata. Vaevalt sa tahad mitu korda sidurit vahetada kuna nm on suuremad kui sidur kannatab. Seda pead arvestama et odav lõbu see ei ole

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 10 Mai 2012, 14:06
Postitas joss1357
autol tuleb hiljem lihtsalt teine valjalase, suurem turbo ja suuremad pihustid ka loomulikult ning eks ma vaatan nukkvõlle ka, kuid see ei jää selle aasta sisse. otse loomulikult tuleb teha ka uus remapping

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 10 Mai 2012, 20:21
Postitas Tanel
joss1357 kirjutas:autol tuleb hiljem lihtsalt teine valjalase, suurem turbo ja suuremad pihustid ka loomulikult ning eks ma vaatan nukkvõlle ka, kuid see ei jää selle aasta sisse. otse loomulikult tuleb teha ka uus remapping

Küsin siis nii. mis jõudu sa taga ajad?

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 10 Mai 2012, 23:16
Postitas python
Kas sellel mitte orig. "aju" ei piira seda jõudu? S.t. kurvis ja kohalt minnes ei ole max. võimsus.

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 11 Mai 2012, 17:29
Postitas joss1357
midagi piirab seal jõudu küll jah. eks ma lähiajal panen kellad ka autole ja siis täpsemalt näha kas piiratakse rõhku. esimese käiguga läheb suht mõttetult edasi, kuid kui teine käik sisse tõmmata siis hakkab liikuma.

auto jõu poole pealt eks ma vaatan lihtsalt vastavalt sellele, kuidas ma rahakotiga järgi jõuan(kõrgkool ka pooleli veel) ja kuidas auto vastu peab.

endiselt ootan sidurite kohta infot, kui kellegil on :) (ka originaali)

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 11 Mai 2012, 17:35
Postitas Tanel
Mina lasin omal siduril vahetada lamellid pidurimeistris ja siiani peab vägagi eeskujulikult. Originaal jõudu ja vähe rohkematki peab vaevata kinni.

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 14 Mai 2012, 00:51
Postitas joss1357
uurisin natuke täpsemalt asja ja ei ole mõtet panna ikkagi suuremaid pihusteid ja turbot, kui ei saa just vastavat chipi. niisiis tuleb ikkagi proge aju panna peale. selle asjaga ei hakka ma enne tegelema kuni lumi on maas. siduri vahetan senikauaks ilmselt mõne labadega siduri vastu.

kui kellegil pakkuda või teab kohta kus saaks siis antku teada.

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 14 Mai 2012, 13:03
Postitas kirsipuu
Kui tõesti tõsine huvi siis ostad kõige kangema korvi ja ketta mille turult leiad.
Nokid hooratta mootori otsast ja viid meestele kes asja üle mõõdavad, mõõtu lõikavad ja ära lihvivad.
Mõõtmine-treimine-lihvimine on eeldatavasti 150...200€ lugu.

Samas on see veider.
Originaalosad tehakse tavaliselt vähemalt 30% varuga.
Kahtlen et boost controller'iga autot niisama lihtsalt lollitad ja sealt 250kw välja puhud.
Eeldatavasti on sul hooratas ja korv kaussi küpsetatud.
Esialgu soovitan originaalvaruosadesse investeerida.
Hooratta lihvimisest ei pääse nii ehk naa.
Kui viimase tegemata jätad, siis saad kõike eelnevat uuesti teha.

Kui tegu on B5234T3 mootoriga siis:
ketas-korv - ~250~€
Uus hoorats on sellise hinnaga, et odavam on lasta praegune korda teha või materjalist uus treida.

Üldiselt julgen kahelda, et see asi üldse kunagi ette võetakse.

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 14 Mai 2012, 13:27
Postitas python
Specil on isegi volvole kettaid.
http://www.specclutch.com/cars/Volvo/C70/2000/Single

Volvol on elektrooniline kaasiklapp mida juhib orig. aju koos lisadega nagu cruise. Selle teise aju kõrvale ehitamine ei
ole eriti mõttekas, kuna korralikult tööle seda on raske saada.

Lihtsam oleks selline vidin osta
http://en.bsr.se/products/t1542/

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 14 Mai 2012, 15:06
Postitas Iceman
Pidurimeistri tehtud kettaid kiidetakse. Lisa veel sinna r mudeli korv ja asi toimib.
Eelmisele postitajale - Kõigil ei ole elektrooniline gaasiklapp. Sõltub kas sul on uuem moto või vanem (kuni 98 a või 98 edasi).
Pealegi tundub see teema siin pigem kõvatamine, kuna teemaalgataja isegi ei tea, mida ta tahab. Jahutakse umbkaudselt mingitest suurematest pihustitest, turbost jne. Koolipoiste kõvatamine. Kui sa ei tea, mida sa saavutada tahad, siis mida oskame me sulle soovitada? Pane oma eesmärk jõud kirja siia - siis oskab edasi mõtelda. Mitte ära tule ärplema nagu esimeses postituses. Niimoodi ei ehitata asja, et oh vaatame, mis välja tuleb. Mingi eesmärk peab olema.

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 14 Mai 2012, 15:24
Postitas joss1357
Iceman kirjutas:Pidurimeistri tehtud kettaid kiidetakse. Lisa veel sinna r mudeli korv ja asi toimib.
Eelmisele postitajale - Kõigil ei ole elektrooniline gaasiklapp. Sõltub kas sul on uuem moto või vanem (kuni 98 a või 98 edasi).
Pealegi tundub see teema siin pigem kõvatamine, kuna teemaalgataja isegi ei tea, mida ta tahab. Jahutakse umbkaudselt mingitest suurematest pihustitest, turbost jne. Koolipoiste kõvatamine. Kui sa ei tea, mida sa saavutada tahad, siis mida oskame me sulle soovitada? Pane oma eesmärk jõud kirja siia - siis oskab edasi mõtelda. Mitte ära tule ärplema nagu esimeses postituses. Niimoodi ei ehitata asja, et oh vaatame, mis välja tuleb. Mingi eesmärk peab olema.


see ei ole siin mingi ärplemine, vaid oli konkreetne soov siduri kohta infi saada!!
palun loe enne eelnevaid postitusi korralikumalt- turbo ja pihustite teema ei tule sel suvel, kuna on vaja muid toimetusi ka teha ja ei saa kõike raha matta auto sisse. proge aju tuleb nagunii.
ja teiseks, mul ei pea olema mingi konkreetne soov mingisugusesse aega auto sõita või konkreetne jõunumber autost välja saada. lihtsalt teen asja oma huviks ja tahaks autot tasapisi kiiremaks ning paremaks saada.
turbo ja pihustid on muidu välja ka vaadatud aga täpsemad andmed on teises arvutis. see on peaaegu üks-ühele vahetamine, turbol tuleb veidi muudatusi teha ainult. muidugi täpsemasse seadesse autot saada on raskem, kuid mitte ületamatu.

ja mis puutub elektroonilisse gaaskiklappi, siis jah mul on 99a ja elektrooniline.

mis erinevus R mudelil ja tavalisel (näiteks minu c70 t5 176kw) on siduritel? kas keegi teab ka numbreid välja tuua palju nm kannatab?

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 14 Mai 2012, 15:44
Postitas joss1357
kirsipuu kirjutas:Kui tõesti tõsine huvi siis ostad kõige kangema korvi ja ketta mille turult leiad.
Nokid hooratta mootori otsast ja viid meestele kes asja üle mõõdavad, mõõtu lõikavad ja ära lihvivad.
Mõõtmine-treimine-lihvimine on eeldatavasti 150...200€ lugu.

Samas on see veider.
Originaalosad tehakse tavaliselt vähemalt 30% varuga.
Kahtlen et boost controller'iga autot niisama lihtsalt lollitad ja sealt 250kw välja puhud.
Eeldatavasti on sul hooratas ja korv kaussi küpsetatud.
Esialgu soovitan originaalvaruosadesse investeerida.
Hooratta lihvimisest ei pääse nii ehk naa.
Kui viimase tegemata jätad, siis saad kõike eelnevat uuesti teha.

Kui tegu on B5234T3 mootoriga siis:
ketas-korv - ~250~€
Uus hoorats on sellise hinnaga, et odavam on lasta praegune korda teha või materjalist uus treida.

Üldiselt julgen kahelda, et see asi üldse kunagi ette võetakse.


mis selle hoorattaga ikka juhtuda on saanud. tasakaalust välja läinud ise? siis see annaks ju tunda ka, et mootoril vibra sees vms.. või saan ma millestki valesti aru. ehk räägid täpsemalt miks seda lihvida.

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 14 Mai 2012, 15:56
Postitas Iceman
No aga milleks sulle see info siduri kohta? Kui sa niisama nokid? Kui sa tahad ainult natukene kiiremaks teha oma autot, siis piisab sulle täiesti vabalt t5 originaal sidurist ka. Ja kui sind absoluutselt ei huvita, mida sa teed ning laod lihtsalt asju autosse, et vaadata, mis välja tuleb - osta parem kohe Sam steffansonist 690 Nm kannatav siduri kit koos hoorattaga. Enne, kui sa selle siduri libisema saad, oled sa mootori endal 5 korda kokku lasknud.

See kit ei maksa suurt midagi ka: http://www.samsteffansson.se/samindex.html

Võid ise üle vaadata. Seal on palju siduri komplekte ja palju Nm numbreid. Vali, millist tahad - 690 on suurim ja peaks sind äkki rahuldama.

Re: c70 sidur t5

Postitatud: 14 Mai 2012, 17:39
Postitas ants
joss1357 kirjutas:
mis selle hoorattaga ikka juhtuda on saanud. tasakaalust välja läinud ise? siis see annaks ju tunda ka, et mootoril vibra sees vms.. või saan ma millestki valesti aru. ehk räägid täpsemalt miks seda lihvida.


Tundub et teema algatajal ei ole aimu mis vahe on ühemassilisel ja kahemassilisel hoorattal.
Ja vastavalt millised kettad sinna sobivad.