Sõidueksamil kukutakse läbi tähelepanematuse tõttu
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec
- vapperhiir
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 329
- Liitunud: 10 Juun 2008, 18:27
- Asukoht: Tallinn
Sõidueksamil kukutakse läbi tähelepanematuse tõttu
Lugesin siis EPL online'st järgmist artikilit: http://www.epl.ee/artikkel/436377
Ja eriti pidin nõustuma lõpu väljatoodud vigadega. Ainult, et need vead pole alati just kergemad ja neid ei tee alati ainult algajad.
'' ... Asulavälisel teel on probleemiks sobiva sõidukiiruse valimine liiklusvoolus ning teiste liiklejate põhjendamatu takistamine.
Linnas valmistab eksamineeritavatele kõige enam peavalu sõidu alustamine ja kiirendamine, millega takistatakse jällegi teisi liiklejaid. ''
Viimasel ajal on täiesti tavaline,et Paldiski maanteel (Haabersti ringi ja Hipodroomi risti vaheline lõik) 70 alas sõidetakse 60 või isegi 50 km/h. Mis on täiesti põhjendamatu liikluse takistamine. Samuti on hakatud üldse alla lubavat märki sõitma kõikjal mu meelet. Liikluskultuuri paranemine on hea aga liiga äärmusse kah ei maksa minna.
Hullemaks teeb veel see, et tavaliselt sõidab 2 aeglast sõidukit kõrvuti ja siis see 50-55 km/h sõitja ei saaagi neist mööda.
Kunagi kui mina lubasid sain siis mu meelest pidid 40km/ ja alla liikuvad sõidukid vist ohutuled põlema panema!
Samas ju põhjustavad takistajad ise liiklusohtlike olukordasid kuna nedest hakatakse möödasõite tegema ja muudavad teisi närviliseks.
See siin on minu arvamus ja soovitus, et ega venimine ja takistamine teel pole parem kui kiiruse ületamine.
Ja eriti pidin nõustuma lõpu väljatoodud vigadega. Ainult, et need vead pole alati just kergemad ja neid ei tee alati ainult algajad.
'' ... Asulavälisel teel on probleemiks sobiva sõidukiiruse valimine liiklusvoolus ning teiste liiklejate põhjendamatu takistamine.
Linnas valmistab eksamineeritavatele kõige enam peavalu sõidu alustamine ja kiirendamine, millega takistatakse jällegi teisi liiklejaid. ''
Viimasel ajal on täiesti tavaline,et Paldiski maanteel (Haabersti ringi ja Hipodroomi risti vaheline lõik) 70 alas sõidetakse 60 või isegi 50 km/h. Mis on täiesti põhjendamatu liikluse takistamine. Samuti on hakatud üldse alla lubavat märki sõitma kõikjal mu meelet. Liikluskultuuri paranemine on hea aga liiga äärmusse kah ei maksa minna.
Hullemaks teeb veel see, et tavaliselt sõidab 2 aeglast sõidukit kõrvuti ja siis see 50-55 km/h sõitja ei saaagi neist mööda.
Kunagi kui mina lubasid sain siis mu meelest pidid 40km/ ja alla liikuvad sõidukid vist ohutuled põlema panema!
Samas ju põhjustavad takistajad ise liiklusohtlike olukordasid kuna nedest hakatakse möödasõite tegema ja muudavad teisi närviliseks.
See siin on minu arvamus ja soovitus, et ega venimine ja takistamine teel pole parem kui kiiruse ületamine.
V70 '03 ;2,4L(B 5244 S2);103kW
Audi A6 '94 ;2,6L;aut.;nahk sisu - (MÜÜDUD)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=86e5
Audi A6 '94 ;2,6L;aut.;nahk sisu - (MÜÜDUD)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=86e5
Mul näeb naine vaeva lubade tegemisega. Varsti juba aastake läind.
Jättes teooria kõrvale siis auto sõidu koolitus on täiesti õpetajas kinni. Üks vedeleb niisama kõrval ning parem-vasak-otse. Ei mingit platsi peal autoga tutvumist, kohe linna peale sõitma. Mulle 10a tagasi õpetati kõigepealt ikka platsi peal autot ennast, mootorit jms.
"Hinna sees" sõidutunnid liueldi niisama mööd linna, midagi tarka õppimata siis järsku avastati et platsile pole jõudnuki, parkimisest ei tea midagi. Hakka nüüd maksma. Lõpuks vahetas sõiduõpetajat ning enda jutu järgi õppis 2h rohkem kui eelneva 40h kokku. Tegemist siis Tartus Kiivi autokooliga!
Minu arvamus siit on, et tuleks karmistada kontrolli autokoolide üle.
Jättes teooria kõrvale siis auto sõidu koolitus on täiesti õpetajas kinni. Üks vedeleb niisama kõrval ning parem-vasak-otse. Ei mingit platsi peal autoga tutvumist, kohe linna peale sõitma. Mulle 10a tagasi õpetati kõigepealt ikka platsi peal autot ennast, mootorit jms.
"Hinna sees" sõidutunnid liueldi niisama mööd linna, midagi tarka õppimata siis järsku avastati et platsile pole jõudnuki, parkimisest ei tea midagi. Hakka nüüd maksma. Lõpuks vahetas sõiduõpetajat ning enda jutu järgi õppis 2h rohkem kui eelneva 40h kokku. Tegemist siis Tartus Kiivi autokooliga!
Minu arvamus siit on, et tuleks karmistada kontrolli autokoolide üle.
Esimene - V40 2001 2.0T 121kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW
Teine - V70 2008 2.4 D5 136kW
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:06
- Asukoht: Järvamaa & Tallinn & Tartu
Siin kohal olen täiesti nõus, et autokoolide tase on ikke seinast seina. Endal oli kõvasti tegemist autokooli eksamist läbi saamisega. Eksamit võttis vastu ˇ30 aastase staasiga vanahärra, kes ei teinud mingid alahindlust ja sain päris korraliku peapesu. Alguses olin igati vihane onukese peale, kuid nüüd tagantjärgi võib öelda, et vanakene rääkis tõtt ja igati õigustatult peedistas. Paar näidet, sain sõimata kui vahetasin rida ennem kui suunatuli oli jõudnud 3 sek tiksuda, rea vahetusel pidin alati pead pöörama, vabakäigu käskis ära unustada (käikudega tuli pidurdada), pime nurkades tuli vähemalt 2 korda vasakule ja paremale vaadata jne. Hiljem ARK'i eksami sooritasin esimese korraga. Koomiline on siiamaani mõleda olukorrale, et õppesõitu tegin pisikese opel astraga (krt hea oli ämma boksi sooritada). Ark'i eksami päeval üllatusin,et sõiduõpetaja ilmus kohale uue opel omegaga, mis tegi platsisõidu sooritamise raskemaks. Tegemist oli Pirita liikluskooliga. Teooria loenguid viis läbi Johannes Pirita isiklikult.
Kuid kui nüüd vaatan kõrvalt, kuidas naise õde autoga sõidab, siis endal tuleb hirm nahka ja mõtlen kuidas tema küll load sai. Liikluskoolis käis säreveres ja igakord kui tallinnasse saabub, siis auto jäetakse lennujaama juurde
Kuid kui nüüd vaatan kõrvalt, kuidas naise õde autoga sõidab, siis endal tuleb hirm nahka ja mõtlen kuidas tema küll load sai. Liikluskoolis käis säreveres ja igakord kui tallinnasse saabub, siis auto jäetakse lennujaama juurde
Müüdud: Volvo s60 2.4 103kw, 2002 .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.
ma ei tea kas nüüd on ka läbikukutajate kvoot või vanasti oli, mul ema tegi load 1983, kuressaares oli kvoot läbi ja paluti eksamil tellise alt sisse keerata ja läbi ei saanud, siis selgus et pärnus on kvoot täitmata veel ja seal sai kohe läbi ka. Aga noh eks paregu on tung lubade järgi suur ka, eks igasugu lambivennad ei peagi kohe lube saama.
PS see Pirita on ka paras p.de ma ütlen, tuleb linnas näiteks lambist juurde ja kukub õpetama kuidas ma pean parkima, no mida krt-id, õpetagu kodus koera kui tal kedagi pole õpetada, mitte linnas suvalisi inimesi.
PS see Pirita on ka paras p.de ma ütlen, tuleb linnas näiteks lambist juurde ja kukub õpetama kuidas ma pean parkima, no mida krt-id, õpetagu kodus koera kui tal kedagi pole õpetada, mitte linnas suvalisi inimesi.
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
bisazza kirjutas:Eksamineerija kukutas sõbra läbi sellepärast,et lähenes ristmikutele liiga kiiresti.samas õige aga kui pidama saad siis on ok ju (sõidustiil igalühel erinev)
Minu präegune sõiduõpetaja kommenteerib sellist tegu, et eksaminaator ei tundnud ennast turvaliset ...
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Sõidueksamil kukutakse läbi tähelepanematuse tõttu
vapperhiir kirjutas:Lugesin siis EPL online'st järgmist artikilit: http://www.epl.ee/artikkel/436377
Ja eriti pidin nõustuma lõpu väljatoodud vigadega. Ainult, et need vead pole alati just kergemad ja neid ei tee alati ainult algajad.
'' ... Asulavälisel teel on probleemiks sobiva sõidukiiruse valimine liiklusvoolus ning teiste liiklejate põhjendamatu takistamine.
Linnas valmistab eksamineeritavatele kõige enam peavalu sõidu alustamine ja kiirendamine, millega takistatakse jällegi teisi liiklejaid. ''
Viimasel ajal on täiesti tavaline,et Paldiski maanteel (Haabersti ringi ja Hipodroomi risti vaheline lõik) 70 alas sõidetakse 60 või isegi 50 km/h. Mis on täiesti põhjendamatu liikluse takistamine. Samuti on hakatud üldse alla lubavat märki sõitma kõikjal mu meelet. Liikluskultuuri paranemine on hea aga liiga äärmusse kah ei maksa minna.
Hullemaks teeb veel see, et tavaliselt sõidab 2 aeglast sõidukit kõrvuti ja siis see 50-55 km/h sõitja ei saaagi neist mööda.
Kunagi kui mina lubasid sain siis mu meelest pidid 40km/ ja alla liikuvad sõidukid vist ohutuled põlema panema!
Samas ju põhjustavad takistajad ise liiklusohtlike olukordasid kuna nedest hakatakse möödasõite tegema ja muudavad teisi närviliseks.
See siin on minu arvamus ja soovitus, et ega venimine ja takistamine teel pole parem kui kiiruse ületamine.
No mida veel
Viimati tähistas märk mis on ümmargune, must number valgel taustal ja punane ring ümber ikka suurimat lubatud kiirust mitte vähimat. See kuidas temast mööda saad on sinu teha. Sina pead ju tagama eest liikuja ohutuse. Eks endal käivad iga päev tallinna ringteel närvidele traktorid kiirusega 40-50 kh/h 90 alas ja vanad vene kallurid 60-70 km/h 90 alas. Samas ei aja asi mind küll selliseks, et peaks ei tea kuidas mööda saama. Ma iga päev kellegile oma 90km/h jalus ees Keski võib autokooli tagasi vist minna.
"Asulavälisel teel on probleemiks sobiva sõidukiiruse valimine liiklusvoolus ning teiste liiklejate põhjendamatu takistamine. "
On küll hea lause. Et siis kui eksamineeritav sõidab 85km/h 90 alas ja teised liiklejad sõidavad 110. Siis peaks nagu selle lause järgi eksamil samuti 20km/h üle piirkiiruse lendama. See ju otseselt rikkumisele õhutamine. Või asi võrdub 100% läbikukkumisega:
Kiirust ei ületa - selge, oled teisel jalus ja kukkud seepärst läbi
Sõidad samas voolus - selge, ületad kiirust ja kukud seepärast läbi.
Pea sama hea idiootsus ja kahe otsaga jutt kui märka ratturit kampaania.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
- vapperhiir
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 329
- Liitunud: 10 Juun 2008, 18:27
- Asukoht: Tallinn
Kiiruse piirides sõitmine on OK. Ehk siis lubatud suurima kiirusega sõitmine. Aga venimine ilma igasuguse põhjuseta on jama. Kui ei julge liigelda ära roni rooli- see kah mu arvamus. See ebakindlus ja kartmine saabki tihti saatuslikuks.
Ja nagu mainisn siis,et mööda ei saa kui 2 aeglast panevad mõlemad read kinni. On ju vana hea tava, et aeglasemad sõidavad paremas reas. Miks peab teisi pidurdama kui ise ei taha sõita? Võib ju paremas reas olla ja seal venida, pole mõtet mõlemat rida kinni hoida.
Või on see mõni Eestlaslik kadedus,et kui mina ei sõida siis teised kah mitte?
Ja nagu mainisn siis,et mööda ei saa kui 2 aeglast panevad mõlemad read kinni. On ju vana hea tava, et aeglasemad sõidavad paremas reas. Miks peab teisi pidurdama kui ise ei taha sõita? Võib ju paremas reas olla ja seal venida, pole mõtet mõlemat rida kinni hoida.
Või on see mõni Eestlaslik kadedus,et kui mina ei sõida siis teised kah mitte?
V70 '03 ;2,4L(B 5244 S2);103kW
Audi A6 '94 ;2,6L;aut.;nahk sisu - (MÜÜDUD)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=86e5
Audi A6 '94 ;2,6L;aut.;nahk sisu - (MÜÜDUD)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=86e5
kui ise vahel mõne raskema masinaga - näiteks väikekaubikuga mis raskeid betoonplaate täis, massis peaaegu 3,5 tonni, ikka sõidan kah mööda maanteed 80nega. Lihtsalt rohkem masin ei taha hästi minna ning piduritele seisma jäämine ikka väga suur koormus. Samas ikka hoian kah teeserva ja lasen teised mööda. Vat jah, kui kaks aeglast sõidavad kõrvuti siis asi tõesti pole õige. Teedel on palju hullemas just ebakindlad juhid. Vahet pole kas kihutavad või uimavad.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
- vapperhiir
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 329
- Liitunud: 10 Juun 2008, 18:27
- Asukoht: Tallinn
Loomulikult on asju mis siiski piiravad sõidu kiirust ja muid manöövreid. Ma just rääkisingi nedest asjadest mis on nö. põhjendamatu takistamine.
Ja samas sa Aibast ütlesid ise,et kui liigud aeglasemalt siis hoiad vähe kõrvale,et teised saaks mööduda. Paljud kahjuks ei mõtle üldse nii.
Ja samas sa Aibast ütlesid ise,et kui liigud aeglasemalt siis hoiad vähe kõrvale,et teised saaks mööduda. Paljud kahjuks ei mõtle üldse nii.
V70 '03 ;2,4L(B 5244 S2);103kW
Audi A6 '94 ;2,6L;aut.;nahk sisu - (MÜÜDUD)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=86e5
Audi A6 '94 ;2,6L;aut.;nahk sisu - (MÜÜDUD)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=86e5
jah, täna ma olin sunnitud ühest daciast mööduma, mis venis linnas vasaku telgjoone ääres 30-ga. Kuna ma harrastan adrenaliini, siis möödusin kiirendades, nii, et korraks oli 3 rida tee peal
et mitte volvoklubi mustata, siis sõitsin tsikliga
et mitte volvoklubi mustata, siis sõitsin tsikliga
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
njah, eks mõni ei õpigi sõitma. Eriti toredad on sellised juhud, kus kitsal, kuid samas sirgel asfaltteel sõidetakse KESET TEED kõvasti alla lubatud piirkiiruse ja vaata ise, kuidas mööda saad.
Autokoolis tulebki sõiduõpetajat valida puhtalt kasvõi mõne tuttava kogemuste põhjal. Eks häid sõiduõpetajaid peaks ka olema..
Autokoolis tulebki sõiduõpetajat valida puhtalt kasvõi mõne tuttava kogemuste põhjal. Eks häid sõiduõpetajaid peaks ka olema..
- Blanca
- Foorumi veteran
- Postitusi: 741
- Liitunud: 14 Juun 2006, 11:10
- Asukoht: Sõpruse pst, Linnamäe tee, Ulme AÜ ja Kärsa küla.
- Kontakt:
Minul läks juhilubade saamisega väga kiireks, siis tuldi välja libeda või pimeda sõiduga. Kooli tegin eksternina ja sõitu õppisin 3 erineva autokooli sõiduõpetaja käe all. Ja ei vingu. Juba siis sain riielda et kuhu mul kiire on et kihutan, enamus õpilasi nagu teod tänavatel kes mööda äärekive sõidavad.
Töökaaslasel saab varsti 2a sõidukoolitust täis ja ta pole veel arki lähedalegi saanud ja parkimisplatsi pole kah näinud. Blond ei saa aru telliskivi märgist ning miks ta peab stop märgi juures seisma kui nähtavus ju nii hea...jne!
Töökaaslasel saab varsti 2a sõidukoolitust täis ja ta pole veel arki lähedalegi saanud ja parkimisplatsi pole kah näinud. Blond ei saa aru telliskivi märgist ning miks ta peab stop märgi juures seisma kui nähtavus ju nii hea...jne!
Elu on peolaud, loobu dieedist!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist