luksusautode maks
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec
luksusautode maks
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=18857209
eestis tahetakse maksustada luksusautosid, artikli põhjal tegin kiire arvutuse ja sain hinnaks 3000 krooni kuus. Idee ise-enesest hea, aga maks on küll üüratusuur. Mida arvate?
eestis tahetakse maksustada luksusautosid, artikli põhjal tegin kiire arvutuse ja sain hinnaks 3000 krooni kuus. Idee ise-enesest hea, aga maks on küll üüratusuur. Mida arvate?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:06
- Asukoht: Järvamaa & Tallinn & Tartu
Re: luksusautode maks
taavi kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/article.php?id=18857209
eestis tahetakse maksustada luksusautosid, artikli põhjal tegin kiire arvutuse ja sain hinnaks 3000 krooni kuus. Idee ise-enesest hea, aga maks on küll üüratusuur. Mida arvate?
Ei poolda ideed, suuresti piirab see enamus ameerika hobi auto omanike rahakotti. Paar head semu asuks kohe kirvest teritama, kui uudis teoks saaks.
Müüdud: Volvo s60 2.4 103kw, 2002 .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.
Re: luksusautode maks
taavi kirjutas:http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/article.php?id=18857209
eestis tahetakse maksustada luksusautosid, artikli põhjal tegin kiire arvutuse ja sain hinnaks 3000 krooni kuus. Idee ise-enesest hea, aga maks on küll üüratusuur. Mida arvate?
Idee on hea, aga selle artikli põhjal hakkaksime meie sinuga ka maksma
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
no ma oleks nõus maksma, kui reaalselt ka selle maksuraha eest midagi muutuks aga 3k küll pole nõus maksma pigem 100 eeku, rohkem küll ei kannata, enivei võtavad suure võimsusega autod rohkem kõtust ja selleläbi laekub kütuseaktsiisi rohkem. (kuigi mis seal salata, sõitsin alguses kopikaga mitu aastat, kütusekulu oli sellel sama suur kui mu t5-l praegu)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 299
- Liitunud: 21 Juun 2007, 16:06
- Asukoht: Järvamaa & Tallinn & Tartu
taavi kirjutas:no ma oleks nõus maksma, kui reaalselt ka selle maksuraha eest midagi muutuks aga 3k küll pole nõus maksma pigem 100 eeku, rohkem küll ei kannata, enivei võtavad suure võimsusega autod rohkem kõtust ja selleläbi laekub kütuseaktsiisi rohkem. (kuigi mis seal salata, sõitsin alguses kopikaga mitu aastat, kütusekulu oli sellel sama suur kui mu t5-l praegu)
Samas olen teatud tingimustel isegi nõus antud ideega. Juhul kui antud maksustamise all kuuluvad ka riiklikud luksuslikud liiklumis vahendid (riigikogu liikemete hummerid, presidendi limusiin jne). Kiirelt lugedes, jääb vägisi mulje, et vaene hobi auto omanik ja lihtne maksumaksja jäävad nõrgemaks pooleks, kui riik ise kasutab nn luksust edasi. See vist liialt helesinine unistus.
Müüdud: Volvo s60 2.4 103kw, 2002 .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.
Müüdud: Volvo XC70 2.4 136kw, 2009 .a.
Traktor: Volvo XC60 2.4 158kw, 2012(2013) .a.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
täielik BS
mul 176kw ja kütust võtab ikka sama palju kui mõnel mehel 125kw või lahjema mootoriga isend. kas neile sellest ei piisa et suuremate kw võimsusega autode omanikud maksavad niigi kõrgemat kindlustuse hinda
kes selliseid eelnõusid vastu võtavad on küll tainad, nagu praegune lehma peeru maks, no mida veel
sellest kogutavast rahast küll meil midagi paremaks ei muutu, teed jäävad ikka sitaks.
mul 176kw ja kütust võtab ikka sama palju kui mõnel mehel 125kw või lahjema mootoriga isend. kas neile sellest ei piisa et suuremate kw võimsusega autode omanikud maksavad niigi kõrgemat kindlustuse hinda
kes selliseid eelnõusid vastu võtavad on küll tainad, nagu praegune lehma peeru maks, no mida veel
sellest kogutavast rahast küll meil midagi paremaks ei muutu, teed jäävad ikka sitaks.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 112
- Liitunud: 29 Okt 2006, 21:09
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Tallinn
- Kontakt:
KRT. kui nad rikastelt raha tahavad siis tehku astmelinetulumaks ja saavad 4X rohkem raha eelarvesse AGA autod ja nende KW jätku küll rahule
enne tehku teed korda siis vaataks veel kas saab neid KW sid kasutada et nendest maksta!
enne tehku teed korda siis vaataks veel kas saab neid KW sid kasutada et nendest maksta!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
- Hunt
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1594
- Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
- Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
- Kontakt:
Jehah ... meie luksus on see , et me valisime maailma turvaliseima autokompanii toodangud ? Meie luksus on see, et me tahame elada ka peale liiklusõnnetust, kui mõni oma "mitte luksusautost" riisiraketiga meile otsa sõidab, omades veenides vere asemel alkoholi ?
Kurat võtaks !
Ma maksan 3 kuu eest 2 kilo kindlustust, kuna ma noor ja esimene auto minu nimel ning 166 KW!
Kui kogu eestlaste autovalik hakkab kujunema Ford Ka tüüpi poekärudest, siis saab küll ikka jube korda see riik eks ?
Segased sellised !
Aga mis rekkatest saab ? Need on ju siis lausa nii luksuslikud , et kuku kummuli !
Eesli kari !
Tehku teed korda, ma annan 100 krooni iga kuu selleks, aga ma tahan reaalselt näha , et see läheb tee remontija tasku, mitte savisaare näppude püsti ajamise kampaaniale !
Lubasime teile ... keerata, kui meid valite :
TEHTUD !
Kurat võtaks !
Ma maksan 3 kuu eest 2 kilo kindlustust, kuna ma noor ja esimene auto minu nimel ning 166 KW!
Kui kogu eestlaste autovalik hakkab kujunema Ford Ka tüüpi poekärudest, siis saab küll ikka jube korda see riik eks ?
Segased sellised !
Aga mis rekkatest saab ? Need on ju siis lausa nii luksuslikud , et kuku kummuli !
Eesli kari !
Tehku teed korda, ma annan 100 krooni iga kuu selleks, aga ma tahan reaalselt näha , et see läheb tee remontija tasku, mitte savisaare näppude püsti ajamise kampaaniale !
Lubasime teile ... keerata, kui meid valite :
TEHTUD !
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud
Eh ega ei maksa end kohe nüüd nii turri ajada Mõttetu habin kusagilt kõrgustest ning liialt furoori. Ei saa väita nüüd ju vaid ühe kriteeriumi põhjal, et tegu oleks mingisuguse luksusega. Samahästi mõelge parem nendele isikutele, kes pakuvad rasketranspordiga kõiksugu vedusid nii koduvabariigi piires kui ka väljaspool (loe: sõbralikes vennasliikmesmaades). Selline laiaotstarbeline maksustamine kuuluks pigem mitte nii jabura sõna "luksus" kuivõrd kunagise eksisteerinud mõiste "automaks" alla.
Vaevalt et kogu menetlus nüüd ka nii lihtsast pidepunktist üldse kinni haarab kui mootori maksimaalse töövõimsuse pealt tulu teenimine. Üldises plaanis on seda juba ühte koma teist pidi ka tehtud kõigile - nimelt võime seda märgata igapäevaelus kasvõi kütusehinna kallinemises.
Mõistagi ootame täidesaatvalt võimult ka vastavasisulisi põhjendusi, kui (rõhk sõnal "kui") kogu säärane jaburdus peaks ka kunagi leidma rakendust, miks just selline piirmäär on valitud luksuseks aga mitte 50 või mõni muu suvaline numbrikombinatsioon.
Riigil oleks ju ülilõpmata rõõmus meel rakendada Julgestuspolitsei käsutusse terve rea Subaru Impreza ülelaetud boksermootoreid. Mis viga tal seda ka teha - makse tasub heldelt ei keegi muu kui truu alam.
Mida aeg edasi ütlen vaid veel - pole veel hilja elukohaks endale mõnd sobivamat arengumaalaadset riiki valida. Seniks aga ma lohutan end asjaoluga, et ei usu end leidvat Riigi Teatajast vastavasisulist seadust lugemas lähiaastail. Kõike seda vaid tuginedes meie lokkavale bürokraatiale.
Vaevalt et kogu menetlus nüüd ka nii lihtsast pidepunktist üldse kinni haarab kui mootori maksimaalse töövõimsuse pealt tulu teenimine. Üldises plaanis on seda juba ühte koma teist pidi ka tehtud kõigile - nimelt võime seda märgata igapäevaelus kasvõi kütusehinna kallinemises.
Mõistagi ootame täidesaatvalt võimult ka vastavasisulisi põhjendusi, kui (rõhk sõnal "kui") kogu säärane jaburdus peaks ka kunagi leidma rakendust, miks just selline piirmäär on valitud luksuseks aga mitte 50 või mõni muu suvaline numbrikombinatsioon.
Riigil oleks ju ülilõpmata rõõmus meel rakendada Julgestuspolitsei käsutusse terve rea Subaru Impreza ülelaetud boksermootoreid. Mis viga tal seda ka teha - makse tasub heldelt ei keegi muu kui truu alam.
Mida aeg edasi ütlen vaid veel - pole veel hilja elukohaks endale mõnd sobivamat arengumaalaadset riiki valida. Seniks aga ma lohutan end asjaoluga, et ei usu end leidvat Riigi Teatajast vastavasisulist seadust lugemas lähiaastail. Kõike seda vaid tuginedes meie lokkavale bürokraatiale.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist