luksusautode maks

Meedia volvodest, huvitavad lingid.

Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
risto
Foorumi veteran
Postitusi: 785
Liitunud: 06 Okt 2005, 09:12
Asukoht: Keila/Tallinn

PostitusPostitas risto » 10 Mai 2008, 23:53

Et veel siis teemasse viha ja kurjust süstida pole ma mingi erilise luksusauto omanik (ega pretendeeri kah) aga ma pole nõus oma mega kilowatisel vollil küll võimsuse vähendamiseks küünlajuhtmete maha kitkumise teed tallama (vihkan alla 4 silindriseid autosid)...
Tuleb vist auto registreerimise asukoha riik tõsiselt üle vaadata!

Kasutaja avatar
Mattsson
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Mai 2008, 10:24

PostitusPostitas Mattsson » 13 Mai 2008, 17:15

Ma saatsi isegi sotside Indrek Saarele E-mail-i et ega siis mingit 96 aasta autot mille hind jääb juba alla 50 000 ei saa nimetada luksusautoks, aga perele igati mahukas kõva ja turvaline sõiduriist :lol: kui nüüd peab hakkama mingi sellise hinnaklassi juures auto 166 Kw pealt mingeid hullumeelseid makse maksma on ikka nõme küll :x , aga kas mulle keegi vastas ? Kolm korda võite arvata.
Volvo850 T5 166 Kw bensiin

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 13 Mai 2008, 18:02

Saada teabenõue, siis ta on kohustatud 30 päeva jooksul vastama. Ja kui ei vasta võid kohtusse kaevata ignorantsuse eest :)

Virx960
Kõva postitaja
Postitusi: 292
Liitunud: 20 Juun 2006, 17:02
Kontakt:

PostitusPostitas Virx960 » 13 Mai 2008, 21:52

Oh rahunege jah maha. Neid väljaütlemisi on olnud ennegi. Eks valimised ka varsti tulemas ja mingi uudis ikka tuleb. Uudis selles mõttes, et nii mõnigi erakond üritab millegi uuega silma paista.
Millegipärast on mul tunne, et sots Indrek Saar väljendas ennast valesti (kuigi näitlejale on see andestamatu). Kindlasti pidas ta luksusautoks autosid üle miljoni ja mis äsja uuena ostetud. Neil ju reeglina ka hobuseid ja kilovatte palju.

Aga teema on arutluseks ja mõttevahetuseks hea :wink: .

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 14 Mai 2008, 00:34

Härrad lugege ka pealkirjast kaugemale
„Meie selge eesmärk on suunata inimesi mõistlikuma valiku suunas, lootes et autod, mida soetatakse tulevikus, tarbivad vähem kütust, on keskkonnasõbralikud ja väiksemad. Samal ajal suurendame riigi tulusid, soodustame ühistranspordi kasutamist ja keskkonnahoidu,“ ütles sotsiaaldemokraatide fraktsiooni aseesimees Indrek Saar.
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
yugo
Bock on õlu
Postitusi: 551
Liitunud: 30 Mai 2007, 14:02
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas yugo » 14 Mai 2008, 07:49

Samal ajal suurendame riigi tulusid, soodustame ühistranspordi kasutamist ja keskkonnahoidu


Kui luksusmaksu hakataksegi arvutama kilovattide pealt, siis tuleks seda raha kasutada õigesti ka regionaalselt. Rohkem kui 139 kw võimsusega autosid ostetakse ka väiksemates Eesti kohtades, kus ühistranspordist pole enam haisugi järel, siiski kaldun ma arvama, et ühistranspordi soodustamine (ja üleüldse selle parandamine/edendamine) jääb suuremate linnade pärusmaaks. Samamoodi on ka kütuseaktsiisiga.. maksavad kõik ühtemoodi aga mõni inimene jääbki oma kodukülla tolmuvaba kattega teed ootama (selle asemel ehitatakse 4-realist Tln-Tartu maanteed).
Crank OÜ
Sõiduautode remont ja hooldus
Rehvitööd
http://www.crank.ee
Ilmatsalu 3B, Tartu

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 28 Mai 2008, 23:32


Kasutaja avatar
yugo
Bock on õlu
Postitusi: 551
Liitunud: 30 Mai 2007, 14:02
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas yugo » 25 Aug 2008, 17:51

Tänases paberkandjal Postimehes oli nupuke, kus öeldud, et võimuliit on sisuliselt automaksus kokku leppinud. Head ajad ootamas.
Crank OÜ
Sõiduautode remont ja hooldus
Rehvitööd
http://www.crank.ee
Ilmatsalu 3B, Tartu

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 25 Aug 2008, 18:29

ma tahaks teada saada mis on seos kilowattide ja saaste vahel. Mõnimees kes sõidab oma 80 aasta mersu TURBODIESEL saaniga, mis ajab sinist välja remondi palju tahad aga pääseb priilt. Ning 200kw mootoriga tipptasemel tehnoloogiaga mootr mis pmst töötab nii puhtalt, et suurlinnades sõites on torust tuelv õhk puhtam kui linnas asuv hingatav õhk, peab maksma üüratut tasu nö. musta südametunnistuse ja looduse rikkumise eest. Mõistus tule koju.

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 25 Aug 2008, 18:54

mind muidugi huvitab ainult 25a ja vanemate autode maksustamine, ülejäänu mind vaevalt, et eriti puudutama hakkab aga juba ammu on mind (kuna tegelen juppidega) vaevanud üks küsimus:
Räägitakse palju keskkonna säästmisest ja muust autode poolt ning tahetakse seda maksustada aga miks on suuremaljaol uuema aja autodel, näiteks, sharniirid vahetatavad koos õõtsadega, rattalaagrid koos rummuga jne. ehk siis kui palju saastab loodust selle õõtsa või rummu tootmine ja kui palju saastab inimene, et selle ostmiseks raha teenida, kuigi tegelikult võiks vahetada kas ainult sharniiri või laagrit jne. Siinkohal kui keegi on, või tunneb, kedagi kes on sellise rohelise mõtteviisi pooldaja ning selliste saaste maksude algataja, tahaks tema vastust sellel küsimusele. Rõhutatakse uuemate autode osade ümbertöödeldavate detailide rohkust aga ei põhjendata, et miks on need konstrueeritud nii, et saab vahetada vaid tervet komponenti (mille tootmiseks raisatakse meeletuid ressusse) aga mitte kuluvat detaili osa.
PS parim näide mis hetkel meenub on uue avensise (t25) õõts, nimelt on sharniir eraldi vahetatav aga õõtsa puks tuleb osta koos öötsaga, tegemist on tavalise ümara puksiga mille sarnased tavaliselt maksavad hulgi 3 krooni, õõts aga ca 2k
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 26 Aug 2008, 13:05

yugo kirjutas:Tänases paberkandjal Postimehes oli nupuke, kus öeldud, et võimuliit on sisuliselt automaksus kokku leppinud. Head ajad ootamas.


Aga pole siiski ju vähimatki täpsustust, milline see kokkulepe on.

Üsna tõenäoline, et sotside esialgu pakutud joga läbi ei lähe, pigem siis reformi nägemus asjast, mis oli ühekordne maks uute autode hinnale otsa (või oli see kõikide autode esmaregistreerimisel).

suppile - mina tean mõnda sellist "rohelise" mõtteviisi pooldajat, kes liisib endale igal aastal uue auto, sest see olevat eelmisest keskkonnasõbralikum. Nende vastus jutule auto tootmiseks kuluvast ressursist meenutab enamasti suvalist lugu suvalise ajalehe poliitikarubriigist :)

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

PostitusPostitas hypnotiza » 27 Aug 2008, 18:12

Hunt kirjutas:Jehah ... meie luksus on see , et me valisime maailma turvaliseima autokompanii toodangud ? Meie luksus on see, et me tahame elada ka peale liiklusõnnetust, kui mõni oma "mitte luksusautost" riisiraketiga meile otsa sõidab, omades veenides vere asemel alkoholi ?

Kurat võtaks !
Ma maksan 3 kuu eest 2 kilo kindlustust, kuna ma noor ja esimene auto minu nimel ning 166 KW!

Kui kogu eestlaste autovalik hakkab kujunema Ford Ka tüüpi poekärudest, siis saab küll ikka jube korda see riik eks ?
Segased sellised !
Aga mis rekkatest saab ? Need on ju siis lausa nii luksuslikud , et kuku kummuli !

Eesli kari !

Tehku teed korda, ma annan 100 krooni iga kuu selleks, aga ma tahan reaalselt näha , et see läheb tee remontija tasku, mitte savisaare näppude püsti ajamise kampaaniale !

Lubasime teile ... keerata, kui meid valite :
TEHTUD !


oehh... jahh... võimsama mootoriga siis kohe luks? aga kuhu jääb kubatuur? KUI nad midagi sellist tegema hakkavad siis hakaku normaalselt mõtlema ja tehku siis ausalt...
Maksan niigi oma 155kW eest kindlustust 2700 4ja kuu eest... ja samas kütust...kui vajutada siis jah võtab... aga 2,0L trassipeal...ei võta ikkagi hessugi kütust...

PS:
Sotsiaaldemokraatide mõtte kohaselt liigitatakse luksautoks kõik masinad, mis on üle 139 kW

Ehk siis luks-veokid?

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

PostitusPostitas supp » 27 Aug 2008, 20:11

no kubatuur pole ka mingi näitaja, ma ise omanud mitmeid vanakooli usakaid ja pole nad nii aplad ka, tiksuvad vaikselt tühikäigul ja kui vaja siis lajatavad sulle väändega selga, ehk põhimõtteliselt mul savi, kuni vanad ja harudased autod, väljajäetakse, tuttikal on muidugi maks vast isegi õigustatud siis igaüks ostab selle mida jäksab pidada aga samas mingi vanusega tuleks jälle seda maha võtta, aga noh kui vaadata viimaselajal, mis kulutusi teevad suuremjagu alla 8 aastaste autode omanikud juppidele(vähemalt minu kogemusest), siis see ongi juba paras maks neile -pole vaja igast (tõlkimatu rõve sõim) kokku osta lihsalt.
PS ma juba huviga ootan nende hübriidide lagunemist ahjaa rattalaagrit on juba küsitud - 9k :shock:
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

PostitusPostitas Ropshimself » 28 Aug 2008, 00:01

selle looduse säästmise kohta on veel ka see asi. ma loodan et mõistad seda, kui ütlen et see ei lahenda probleemi. see vaid pikendab meie nö. heaolu ,sest tulevikus on energia tootmise raskus ja sellest raskusest tulenev tootmise hind niivõrd suur, et meil pol enam miskit kasutada. Seega hetkel ei ole säästmisel mõtet kui me niigi huku teel oleme. Aiinuke abi on uus tehnoloogia revolutsioon. miski selline avastus füüsikalisel tasemel, nagu omal ajal oli elekter ja elektronide mõjutamise oskus.

Ärge valesti nyyd aru saage, ma sorteerin prügi ja viin taarat kisokisse ja teen oma osa kaasa, et säästa kuid olgem realistid see pole lahendus.

Kasutaja avatar
yugo
Bock on õlu
Postitusi: 551
Liitunud: 30 Mai 2007, 14:02
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas yugo » 16 Sept 2008, 12:14

Automaks hakkab kuju võtma.

Tänases Postimehes, siis kirjutatakse võimalikust automaksust, mis sotside idee järgi tuleb uutele autodele.
See hakkaks pihta elektriautode nullmäärast ja lõppeks väga võimsate maasturite puhul määraga, mille suurusjärk jääb 100 000 krooni kanti.


Reformarid on selle "kadedusmaksu" vastu ning tahavad tõsta hoopis kütuseaktsiisi, mis
ohjeldaks tarbimist ja saastamist.


Samas on nii sotsid kui ka IRL aktsiisi tõstmise vastu.
Crank OÜ
Sõiduautode remont ja hooldus
Rehvitööd
http://www.crank.ee
Ilmatsalu 3B, Tartu


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist