Pahnard
200 tagasild on niigi mingi 1 toll nihkes. Kui madaldus teha, siis suureneb nihe veelgi. Ainult supp ei tunnistaks seda. Seega oma autost hoolijal on paras aeg teha panhardi varras reguleeritavaks. 1 tund tööd ilma õllepausideta. M16 keere sobib ilusti varda sisse keevitamiseks. Kummagis otsas pmst mutter ja 1 mutter kontramuttriks. Reguleerimine käib poolpöörete haaval.
Pmst sama diil torque rodidega
Pärast madaldust muutub diffri ja kardaani nurk, seega lõpuks vaja teha ka selline reguleering.
M20 keere istub ilusti toru sisse.
algne plaan
parandatud plaan
200 panhard ja torque regullitavaks
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist